Het is nu 21 apr 2018, 05:05

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 479 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Wie wordt kampioen?
Oostende 28%  28%  [ 7 ]
Charleroi 12%  12%  [ 3 ]
Bergen 0%  0%  [ 0 ]
Antwerpen 8%  8%  [ 2 ]
Pepinster 0%  0%  [ 0 ]
Bree 28%  28%  [ 7 ]
Leuven 0%  0%  [ 0 ]
Aalst 20%  20%  [ 5 ]
Luik 0%  0%  [ 0 ]
Brussels 4%  4%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 25
Auteur Bericht
Dali
 Berichttitel: Re: Basket: seizoen 2006-2007
BerichtGeplaatst: 13 jun 2007, 11:35 
Techbeest

Forza United schreef:
Robert_32 schreef:
Lichte straffen zegt iedereen, maar wie heeft er iets aan overgehouden, zijn er blauwe ogen, gebroken benen,... etc?

Als je het vergelijkt met de straffen van de match Antwerpen-Belgrado wat WEL een vechtpartij was, vind ik die straffen wel terecht, want jullie zouden dezelfde strafmaat willen toepassen dan in die match, beetje serieus blijven hé.

Awel. De man die onze mascotte speelt is een WEEK werkonbekwaam geslagen door Hicks. Een andere vrouw die een klap op het gezicht kreeg moest naar het ziekenhuis voor verzorging. Ik vind dat het van Oostendse kant veel te hard geminimaliseerd wordt. Die 'profs' hebben zich schandalig gedragen. Petrovic en Ovcina zijn nog in de sporza wagen gaan kijken naar de beelden. Ze hebben mekaar high fives gegeven en hadden het over 'you're the man, you hit him very hard' van die dingen. DEGOUTANT gewoon. Ze zullen het straks geweten hebben. En dan maar zitten janken dat ze onder politiebegeleiding de zaal hebben moeten verlaten. Het zal vanavond niet anders zijn, neem dat maar van mij aan!

:elgore: ik zal erbij zijn ;)

Profiel  

powercrown
BerichtGeplaatst: 13 jun 2007, 12:19 
Prof

Forza United schreef:
Awel. De man die onze mascotte speelt is een WEEK werkonbekwaam geslagen door Hicks. Een andere vrouw die een klap op het gezicht kreeg moest naar het ziekenhuis voor verzorging. Ik vind dat het van Oostendse kant veel te hard geminimaliseerd wordt. Die 'profs' hebben zich schandalig gedragen. Petrovic en Ovcina zijn nog in de sporza wagen gaan kijken naar de beelden. Ze hebben mekaar high fives gegeven en hadden het over 'you're the man, you hit him very hard' van die dingen. DEGOUTANT gewoon.

Dat is dus de Bree-versie. Die mevrouw die naar het ziekenhuis werd gevoerd zou in het tumult een duw hebben gekregen van 1 of andere basketter, en niet express. Die mascotte zou hebben uitgedaagd, wat natuurlijk niets goedpraat.

En dat van Petrovic en Ovcina in de Sporza-wagen, waar heb je dat gehoord? Want op de Sporza-beelden was niks te zien, dus veel zouden ze na het zien van die beelden toch niet kunnen zeggen?

Wij minimaliseren juist niks, integendeel zelfs, maar we overdrijven ook niet zoals jij.

Forza United schreef:
Ze zullen het straks geweten hebben. En dan maar zitten janken dat ze onder politiebegeleiding de zaal hebben moeten verlaten. Het zal vanavond niet anders zijn, neem dat maar van mij aan!

Je bent er precies nog trots op ook. (n) En dan maar klagen over de Oostendenaars.

Profiel  

Forza Lommel
BerichtGeplaatst: 13 jun 2007, 14:33 
Prof

Trots? Nee, maar wij moeten laten zien dat we zo'n dingen niet pikken. Oostende gaat nu nog in beroep tegen die straffen. Dat is toch echt wel wraakroepend. En die hel die hen nu te wachten staat hebben ze zelf gezocht. Ze verdienen niet beter. En die versie van u heb ik ook al op een BCO forum gelezen. De vrouw in kwestie heeft wel klacht ingeduwd voor dat ' duwtje'. En dat van Ovcina en Petrovic in die wagen is niet gefilmd, ze zijn gewoon zelf die beelden gaan bekijken. En dat verhaal komt niet alleen van Breese hoek. Trouwens, die beelden van Sporza en TVL hebben ook niet alles kunnen filmen he. Het is gene Big Brother in Bree :P

LET'S GO BREE!!!

Afbeelding

Niet de grootste, niet de succesvolste...

Wel 's Limburgs mooiste!

Profiel  

just_me
BerichtGeplaatst: 13 jun 2007, 21:27 
Nieuweling

SUPER!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:

Profiel  

Bugs
BerichtGeplaatst: 13 jun 2007, 21:34 
Elite

77-76, zaterdag de belle

Profiel  

Svensson
BerichtGeplaatst: 13 jun 2007, 21:36 
Kernspeler

Bree gewonnen met 77-76.

Profiel  

Robert_32
BerichtGeplaatst: 13 jun 2007, 21:59 
Wereldster

Prachtig :worship:

Nu alleen nog aan kaarten zien te geraken...

I'm comin' home Newcastle
If you never win the Cup again
I'll brave the dark at St. James' Park
At the Gallowgate End in the rain
I'm coming home...

Winnaar Prono 25 competitie 2005-2006

Profiel  

Zizou
BerichtGeplaatst: 13 jun 2007, 22:00 
Wereldster

Mooi zo BREE!

Vincitore Coppa Italia 2007 & 2008 A S ROMA
Roma Roma Roma
heart of this City
one and only love
of many and many people
you made us fall in love

Profiel  

Forza Lommel
BerichtGeplaatst: 13 jun 2007, 22:07 
Prof

Ik moet natuurlijk niet uitleggen hoe HEERLIJK dit gevoel is! Met nog 8 seconden op de klok scoort Oostende, waardoor ze 1 punt voorkomen. Finch pakt Time Out. Horner brengt aanval op aanval, pass naar Torbert, Torbert terug naar Horner. Horner geniaal naar Ebong, die alles miste, BEHALVE dit laatste punt :cool: .

Kon het mooier? Ik denk het niet. Die hele bank van Oostende was al klaar om het veld te bestormen. Fotografen vollebak aanwezig. Bree scoort. Sups en spelers van BCO teneergeslagen. Ovcina, Hicks en Petrovic DRUIPEN af. :D .

:uitlachen: de bank van BCO
:uitlachen: de BCO-fans die dachten dat het binnenwas
:uitlachen: de ontgoochelde Ovcina en Petrovic

:worship: 'Little Finch'
:worship: Nate Reinking
:worship: Ben Ebong
:worship: Odell Hodge
:worship: Jim Cantamessa
:worship: Bryan Lynch
:worship: Reggie Bassette
:worship: Jeff Horner
:worship: Lynard Stewart
:worship: Kelvin Torbert
:worship: Tom van Camp

One Team did it again!

Oostende wordt zaterdag kampioen maar Bree heeft ze het ongelofelijk moeilijk gemaakt en daar ben ik al heel fier op.

LET'S GO BREE! ONE TEAM !

Wel 's Limburgs mooiste!

Laatst bijgewerkt door Forza Lommel op 13 jun 2007, 22:20, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

10 miles
BerichtGeplaatst: 13 jun 2007, 22:10 
Kernspeler

Robert_32 schreef:
Prachtig :worship:

Nu alleen nog aan kaarten zien te geraken...

waar en hoelaat kun je er om?

Profiel  

Robert_32
BerichtGeplaatst: 13 jun 2007, 22:15 
Wereldster

Kvermoed aan de Sluyter Arena zelf, maar hoe laat dat moet ik nog op de site opzoeken, ben nu even te lui :P

I'm coming home...

Profiel  

Forza Lommel
BerichtGeplaatst: 13 jun 2007, 22:18 
Prof

foutje: het nieuwe forum nog niet helemaal door :P

Wel 's Limburgs mooiste!

Profiel  

Robert_32
BerichtGeplaatst: 13 jun 2007, 22:31 
Wereldster

Waarom trouwens altijd dat woensdag wordt Oostende kampioen, nu zaterdag wordt Oostende kampioen?

Is dat om u zelf in te dekken, ofzo?

Een nipte overwinning kan idd zalig zeker, maar moest ik Bree fan zijn, had ik toch liever gewoon Oostende zoek gespeeld, genre game 2, dan zouden er al meer twijfels rijzen bij Oostende.

Nu gaat Oostende met veel vertrouwen game 5 in, want 2 maal bijna winnen, in een thuis zo goed als onklopbaar Bree, dat fucked up is door de gebeurtenissen van zaterdag. Dat moet vertrouwen geven.

Soit hopelijk geraak ik aan kaarten en ist een bère game 5, wie er wint doet er dan zoveel niet toe.

I'm coming home...

Profiel  

Forza Lommel
BerichtGeplaatst: 13 jun 2007, 22:39 
Prof

Ik bedoel inderdaad zaterdag. Maar met dat verzet van die matchen de heletijd geraak ik de tel een beetje kwijt.

Het maakt mij geen HOL uit met hoeveel punten Bree vandaag gewonnen heeft. Die ontlading in de laatste seconde was gewoon HEERLIJK, ONVERGETELIJk, ONGELOFELIJK en weet ik veel wat nog allemaal. Dat ontnemen ze ons gewoon nooit meer. Bree heeft 6 keer achter mekaar verloren in Oostende, dus waarom zouden ze nu gaan winnen. Nee nee, met een furieus thuispubliek en de geïntimideerde refs zal dat geen problmeel vormen voor BCO. Bree is eigenlijk helemaal geen geweldige ploeg. De ploeg van 2 jaar geleden had deze ploeg echt wel zoek gespeeld. Daarom is het net zo knap dat ze het Oostende zo moeilijk maken. Ik ben echt fier op onze jongens!
En nu samenvatting zien op VRT (is er nu op)

ONE TEAM :cool:

Wel 's Limburgs mooiste!

Profiel  

Robert_32
BerichtGeplaatst: 13 jun 2007, 22:57 
Wereldster

Eerlijk ik vind Oostende ook niet zo'n geweldige ploeg, als ze er allemaal zin in hebben zoals enkele thuismatchen in de Uleb cup, dan zijn ze onklopbaar.
Echt goed vind ik alleen Wright. Ovcina en Hicks hebben hun matchen, maar spelers gelijk Ivory en consoorten hebben me nog niet echt kunnen overtuigen.

Als je dit vergelijkt met de periode Holden, Biggs, VP, Vandenspiegel, Doyle... of met het Charleroi enkele jaren terug, dan vind ik toch dat het niveau wat gezakt is.

Het zegt veel dat een ploeg die rond de jaarwisseling, maar eens de helft van de spelers buitengooit, op één match van de titel staat.

En 6 keer op rij verloren, zo'n reeksen zijn er om gebroken te worden. Als ze kunnen starten zoals vorige woensdag en hun momentum wat langer kunnen volhouden als één quarter dan moet dat zeker kunnen.

I'm coming home...

Profiel  

koasmeisje
BerichtGeplaatst: 13 jun 2007, 23:00 
Belofte

jammer dat de sam gekwetst is aan de pols en niet mee kan doen zaterdag :( . maar hoopelijk winnen ze hoor en laten ze hun kop niet hangen door al die zever . go ostend let's go

Profiel  

Dali
BerichtGeplaatst: 13 jun 2007, 23:25 
Techbeest

Wat een match!!
Wat een sfeer!
Wat een ontlading

Bree wint als eerste 3maal, zijn we nu kampioen? :D
Zo langs de Oostendesupps zitten is wel niet gezond voor uw gehoor denk k met al hun toeters!
De twee ploegen waren aan elkaar gewaagd! Maar ik denk dat dit toch ook wel een mentaal opstootje voor Oostende was, ze waren er zo zeker van op het einde. Maar dan een zware dekkingsfout en EEEEBONG!!! Die laatste 10sec hebben nog nooit zo lang geduurd :)

Ovcina amper gezien, toch onder de indruk?

Profiel  

Zizou
BerichtGeplaatst: 14 jun 2007, 06:48 
Wereldster

Samenvatting ook gezien gisterenavond. Herinner me dat ik dat altijd wel tof vind, zo'n thuismatchke van Bree. Die beats en speaker tijdens de wedstrijd, itt bij voetbal, te gek :D En dan die leuzes: DEFENCE, DEFENCE of LET'S GO BREE, LET'S GO... maar na de wedstrijd, en zeker in de zomer, ben je kletsnat en doof :green:

Roma Roma Roma
heart of this City
one and only love
of many and many people
you made us fall in love

Profiel  

Zizou
BerichtGeplaatst: 14 jun 2007, 06:51 
Wereldster

Robert_32 schreef:
Echt goed vind ik alleen Wright.

Ik vond die eerlijk gezegd gisteren niet al te snugger toen het 75-74 stond. Met nog 9 seconden op de klok werpt die naar de korf en scoort idd, maar volgens mij had hij nog kunnen wachten met te werpen (dacht ik toch, tijd nog niet op)... Nu gaf hij Bree nog 8 seconden erna om iets terug te doen, niet slim gespeeld.

Roma Roma Roma
heart of this City
one and only love
of many and many people
you made us fall in love

Profiel  

Laura
BerichtGeplaatst: 14 jun 2007, 07:32 
Forumgod

Zizou schreef:
Samenvatting ook gezien gisterenavond. Herinner me dat ik dat altijd wel tof vind, zo'n thuismatchke van Bree. Die beats en speaker tijdens de wedstrijd, itt bij voetbal, te gek :D En dan die leuzes: DEFENCE, DEFENCE of LET'S GO BREE, LET'S GO... maar na de wedstrijd, en zeker in de zomer, ben je kletsnat en doof :green:

ik vind die "defence" nogal onnozel als niet basket-supporter :D
'k zie het al gebeuren in 't voetbal of 't volleybal dat de supporters daar staan te roepen "verdedigen" :D

Gisteren even via de radio gevolgd en 't kot was daar precies wel te klein. Die commentator moest goed zijn best doen om boven het gebrul van de supporters uit te komen, moet zalig zijn (y).

Profiel  

Forza Lommel
BerichtGeplaatst: 14 jun 2007, 08:34 
Prof

Dat was het ook 4000 uitzinnige Breefans :cool:

Wel 's Limburgs mooiste!

Profiel  

Robert_32
BerichtGeplaatst: 14 jun 2007, 09:13 
Wereldster

Citaat:

Ik vond die eerlijk gezegd gisteren niet al te snugger toen het 75-74 stond. Met nog 9 seconden op de klok werpt die naar de korf en scoort idd, maar volgens mij had hij nog kunnen wachten met te werpen (dacht ik toch, tijd nog niet op)... Nu gaf hij Bree nog 8 seconden erna om iets terug te doen, niet slim gespeeld.

Ja als je dan net een open-look hebt, moet je wel aanleggen, want ge kunt niet als speler 8 seconden wachten met de bal in je handen. En om hem dan af te spelen met als risico dat de verdediging van Bree sluit. hmmm.

Kheb de play niet gezien, maar hoe zat het met de shotklok, want wie weet moest ie wel shotten omdat de shotklok 9 seconden voor liep op de game klok.

I'm coming home...

Profiel  

powercrown
BerichtGeplaatst: 14 jun 2007, 10:22 
Prof

Sam kan waarschijnlijk meedoen zaterdag. (y)

Profiel  

powercrown
BerichtGeplaatst: 14 jun 2007, 10:28 
Prof

Robert_32 schreef:
Eerlijk ik vind Oostende ook niet zo'n geweldige ploeg, als ze er allemaal zin in hebben zoals enkele thuismatchen in de Uleb cup, dan zijn ze onklopbaar.
Echt goed vind ik alleen Wright. Ovcina en Hicks hebben hun matchen, maar spelers gelijk Ivory en consoorten hebben me nog niet echt kunnen overtuigen.

Als je dit vergelijkt met de periode Holden, Biggs, VP, Vandenspiegel, Doyle... of met het Charleroi enkele jaren terug, dan vind ik toch dat het niveau wat gezakt is.

Het zegt veel dat een ploeg die rond de jaarwisseling, maar eens de helft van de spelers buitengooit, op één match van de titel staat.

²

Ondanks dat de budgetten zijn gestegen bij BCO en in het Belgische basket in het algemeen zie je toch niet zo'n goede spelers meer als enkele jaren geleden. Al waren die goede spelers toen ook eerder uitzonderingen.
Ovcina en Petrovic zijn idd nogal wat wisselvallig. En van de Amerikanen is enkel Wright een echte meerwaarde, al heeft die ook wedstrijden waarin hij teveel voor zichzelf speelt. Bozeman, Ivory, MC Gowan zijn geen slechte spelers, maar ook niks speciaals.

JR Holden, Praskevicius, Biggs,... wat een helden. :worship:

Profiel  

Zizou
BerichtGeplaatst: 14 jun 2007, 10:38 
Wereldster

Robert_32 schreef:
Ja als je dan net een open-look hebt, moet je wel aanleggen, want ge kunt niet als speler 8 seconden wachten met de bal in je handen. En om hem dan af te spelen met als risico dat de verdediging van Bree sluit. hmmm.

Kheb de play niet gezien, maar hoe zat het met de shotklok, want wie weet moest ie wel shotten omdat de shotklok 9 seconden voor liep op de game klok.

Niet in je handen uiteraard, maar nog eens afspelen. Er waren mogelijkheden. Maar zoals je zegt, ik weet niks over de shotklok.

Roma Roma Roma
heart of this City
one and only love
of many and many people
you made us fall in love

Profiel  

just_me
BerichtGeplaatst: 14 jun 2007, 10:47 
Nieuweling

[quote="Forza United"]
:worship: 'Little Finch'
:worship: Nate Reinking
:worship: Ben Ebong
:worship: Odell Hodge
:worship: Jim Cantamessa
:worship: Bryan Lynch
:worship: Reggie Bassette
:worship: Jeff Horner
:worship: Lynard Stewart
:worship: Kelvin Torbert
:worship: Tom van Camp

[quote]

Davy vergeten :P

Profiel  

powercrown
BerichtGeplaatst: 14 jun 2007, 10:58 
Prof

Wie was die pipo die in Bellin z'n piet heeft geknepen? Dat doe je toch niet. :crazy:

Profiel  

GREEN BSL
BerichtGeplaatst: 14 jun 2007, 11:32 
Kernspeler

powercrown schreef:
Wie was die pipo die in Bellin z'n piet heeft geknepen? Dat doe je toch niet. :crazy:
Cantamessa meen ik

Profiel  

Forza Lommel
BerichtGeplaatst: 14 jun 2007, 12:06 
Prof

Dat was idd Jim. Snap niet wat hem daar ineens bezielde maar soit.

Onze mascotte stond trouwens in burgerkledij langs het veld, met een verband rond zijn nek :x . En ohja, Ovcina maakte geen enkel punt en ook Petrovic was heel bleek. Toch een beetje onder de indruk van de omstandigheden :cool:

Wel 's Limburgs mooiste!

Profiel  

GREEN BSL
BerichtGeplaatst: 14 jun 2007, 12:18 
Kernspeler

powercrown schreef:
Sam kan waarschijnlijk meedoen zaterdag. (y)
ik dacht dat ze opt nieuws zeiden dat die iets gebroken had?

Profiel  

Dali
BerichtGeplaatst: 14 jun 2007, 14:49 
Techbeest

Laura schreef:
ik vind die "defence" nogal onnozel als niet basket-supporter :D
'k zie het al gebeuren in 't voetbal of 't volleybal dat de supporters daar staan te roepen "verdedigen" :D

Gisteren even via de radio gevolgd en 't kot was daar precies wel te klein. Die commentator moest goed zijn best doen om boven het gebrul van de supporters uit te komen, moet zalig zijn (y).

Dat was het ook!!
Ik ben een aantal filmpjes aan t uploaden van gisteren ;)
Kwaliteit is wel minder dan ik gehoopt had, maar kom

Profiel  

GREEN BSL
BerichtGeplaatst: 14 jun 2007, 15:52 
Kernspeler

Dali schreef:
Dat was het ook!!
Ik ben een aantal filmpjes aan t uploaden van gisteren ;)
Kwaliteit is wel minder dan ik gehoopt had, maar kom

links ;)

Profiel  

PressMeister
BerichtGeplaatst: 14 jun 2007, 17:20 
Scholier

Forza United schreef:
Robert_32 schreef:
Lichte straffen zegt iedereen, maar wie heeft er iets aan overgehouden, zijn er blauwe ogen, gebroken benen,... etc?

Als je het vergelijkt met de straffen van de match Antwerpen-Belgrado wat WEL een vechtpartij was, vind ik die straffen wel terecht, want jullie zouden dezelfde strafmaat willen toepassen dan in die match, beetje serieus blijven hé.

Awel. De man die onze mascotte speelt is een WEEK werkonbekwaam geslagen door Hicks. Een andere vrouw die een klap op het gezicht kreeg moest naar het ziekenhuis voor verzorging. Ik vind dat het van Oostendse kant veel te hard geminimaliseerd wordt. Die 'profs' hebben zich schandalig gedragen. Petrovic en Ovcina zijn nog in de sporza wagen gaan kijken naar de beelden. Ze hebben mekaar high fives gegeven en hadden het over 'you're the man, you hit him very hard' van die dingen. DEGOUTANT gewoon. Ze zullen het straks geweten hebben. En dan maar zitten janken dat ze onder politiebegeleiding de zaal hebben moeten verlaten. Het zal vanavond niet anders zijn, neem dat maar van mij aan!

LET'S GO BREE !

allemaal goe en wel, maar erbij vermelden dat er met glazen naar de spelers gesmeten is en ze pas daarna beginnen motten zijn doet ge nie eh...

het valt niet goed te praten maar bekijk het eens vanuit een neutrale hoek...

Profiel  

Dali
BerichtGeplaatst: 14 jun 2007, 17:23 
Techbeest

Zoals al gezegd, een paar filmpjes!
Ik had gehoopt dat de kwaliteit wat beter was, zeker dat geluid. Maar helaas. De sfeer was een pak beter dan dat ze hier op staat!
En oohja, niet te veel op mijn bevooroordeelde commentaar letten :D
Ploegvoorstelling: http://www.youtube.com/watch?v=8HR2_z92Oxg (waarom staan die van Oostende daar met hunne rug naar onze ploegvoorstelling? :?)
You'll never walk alone: http://www.youtube.com/watch?v=SUhhNngSaq4
Sfeerbeeld: http://www.youtube.com/watch?v=7Prf1L6L1ps
Cheers: http://www.youtube.com/watch?v=EcAsUAMMZ7E
Victory!: http://www.youtube.com/watch?v=jrEnFgWUXUI

Profiel  

Forza Lommel
BerichtGeplaatst: 14 jun 2007, 17:23 
Prof

FOUT. Er is met bier op hen gesmeten dat in die glazen zat. Dit valt zeker niet goed te praten maar daarom moet ge nog niet zo'n ravage aanrichten. Bovendien zijn die van Ootsende al beginnen knokken op het veld, terwijl daar niemand glas of drank mag nuttigen.

Wel 's Limburgs mooiste!

Profiel  

powercrown
BerichtGeplaatst: 15 jun 2007, 12:50 
Prof

De wedstrijd van morgen is uitverkocht. (y)
Ik heb gelukkig al m'n tickets. :D

Profiel  

powercrown
BerichtGeplaatst: 15 jun 2007, 12:53 
Prof

Dali schreef:
waarom staan die van Oostende daar met hunne rug naar onze ploegvoorstelling?

Omdat ze dat calimero-gedoe beu zijn zeker. :nixweiss: Of omdat de Breespelers dan al zeker niet aan hun pietje kunnen komen trekken.

Profiel  

Dali
BerichtGeplaatst: 15 jun 2007, 13:28 
Techbeest

powercrown schreef:
Omdat ze dat calimero-gedoe beu zijn zeker. :nixweiss: Of omdat de Breespelers dan al zeker niet aan hun pietje kunnen komen trekken.

*zucht*

Profiel  

powercrown
BerichtGeplaatst: 15 jun 2007, 13:46 
Prof

Domme vraag, dom antwoord.

Profiel  

bruintje 1
BerichtGeplaatst: 15 jun 2007, 13:51 
Belofte

powercrown schreef:
De wedstrijd van morgen is uitverkocht. (y)
Ik heb gelukkig al m'n tickets. :D
Hoeveel kunnen er eindelijk daar binnen :?

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 479 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur