Het is nu 20 jan 2018, 11:49

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
shagrath
 Berichttitel: GP van Spanje
BerichtGeplaatst: 21 mei 2011, 23:03 
Wereldster

Webber op de pole dus, voor Vettel en Hamilton. De verwachte top-5 in ieder geval.

Hopelijk hebben KERS en DRS morgen invloed, want Barcelona is meestal niet de spectaculairste GP.

Profiel  

shagrath
 Berichttitel: Re: GP van Spanje
BerichtGeplaatst: 22 mei 2011, 17:19 
Wereldster

Beetje een vervelende race vond ik. Spanning was er wel, maar ik was aan het wachten op het ultieme manoeuvre van Hamilton om Vettel te proberen te passeren, maar dat kwam jammer genoeg niet.

Profiel  

Casero
BerichtGeplaatst: 22 mei 2011, 17:25 
Gold Member

Ik vond het ook maar slaapverwekkend, nu was er eigenlijk quasi niets te zien.

Profiel  

Wimanna
BerichtGeplaatst: 23 mei 2011, 14:47 
Gold Member

Ik vond het wel een leuke GP :D Zeker als je volgt op BBC en nog eens de live timing erbij pakt (om goed te kunnen volgen is da wel handig) :D
Jammer dat Hamilton "het vingertje" niet meer voorbij kon opt laatst, maar bij het uitkomen van die laatste pruts chicane schoot de RBR weg van de McLaren... Nix aan te doen!
Toch opvallend dat die race pace van RedBull beduidend trager is dan in Quallies... Of is McLaren (Lewis) dan gewoon beter?

d'Ambrosio zat vrijdag goed, zaterdag plots minder in VT3 door 'opgedrongen afstellingen' blijkbaar... tijdens de kwalificaties heeft hij de afstellingen van vrijdag weer overgenomen maar had ie af te rekenen met hydraulische problemen en een gat in de bodem ergens? Sjiek dat ie zich nog kon kwalificeren... In de race heel goede eerste stint, voorbij Karhuppelepup en dan kwam ie dichter op Glock. Na zijn eerste stop plots ver achter Glock en in het verkeer ook nog veel tijd verloren. Had blijkbaar wel problemen met de remmen. Opvallend is ook dat de crew van Glock tijdens de stops gemiddeld zo'n 1 à 2 sec sneller zijn :o Dus daar is ook werk aan de winkel. En in hoeverre mag je Glock en Jerome nog vergelijken? Glock rijdt nog steeds met meer nieuwe onderdelen... niet dat dat momenteel zoveel tijd uitmaakt, maar ik vond het deze GP wel opmerkelijk dat Glock in de eerste sector steeds 0.4 à 0.6 sneller was dan Jerome... (terwijl ik vind dat Jerome gewoon even snel of sneller kan gaan, beetje chauvinisme mag wel he)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur