Het is nu 20 feb 2018, 04:50

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Wimanna
 Berichttitel: Re: WK Motorcross
BerichtGeplaatst: 29 aug 2007, 08:49 
Gold Member

Ze hadden vanaf de eerste GP allemaal de kans om in 16 GP's punten te scoren. Dat Coppins geblesseerd geraakt is jammer voor hem, maar daar kan Steve niets aan doen. Het was trouwens gewoon afwachten tot het moment dat Joshua er eens flink zou afdonderen...hij kende al heel wat warme momenten voor zijn val in Loket! En dat Steve geen GP wint zal hem echt wel worst wezen. Joshua zal zijn kas wel opwreten...hij staat daar aant eind vant seizoen met zijn 5 GP-zeges. Steve staat er dan waarschijnlijk met de wereldtitel. Wedden dat ie wil ruilen met Steve? :D

Profiel  

shagrath
BerichtGeplaatst: 30 aug 2007, 00:29 
Wereldster

Citaat:
Strijbos: "Dit was een moeilijke beslissing"

wo 29/08/07 - Motorcrosser Kevin Strijbos laat zich na de laatste Grote Prijs van het seizoen, zondag in Lierop, opereren aan de meniscus van zijn knie. De Motorcross der Naties moet hij daarom van zijn programma schrappen.
Volgende week woensdag laat Kevin Strijbos (foto) zich aan zijn knie opereren door dokter Toon Claes, in Herentals. (PhotoNews) Strijbos' meniscus speelt hem al een tijdje parten. Er zijn enkele scheurtjes in en daar wil hij nu definitief komaf mee maken.

Zondag staat Strijbos wel aan de start van de laatste Grote Prijs van het seizoen, in Lierop (Nederland).

Maar de Motorcross der Naties, zeg maar het wereldkampioenschap voorlanden, zal hij niet halen. Strijbos is er op 23 september dus niet bij in de Verenigde Staten.

Dat is een streep door door rekening van bondscoach Joël Smets. Strijbos is namelijk dé man van het seizoenseinde. Hij won zowel in Loket als in Moneyglass de Grote Prijs. In de vorige Grote Prijs, in Donington, eindigde hij tweede. In de tussenstand van het WK staat hij derde. Strijbos: "Gelukkig begrijpt Smets me"
"Dit was een erg moeilijke beslissing", zei Kevin Strijbos (foto). (PhotoNews) "De afgelopen GP's speelde de pijn in mijn knie weer op, ik wist dat er iets moest gebeuren."

"Als ik blijf rijden, zou de blessure alleen maar erger worden. Rust in de aanloop naar de Cross der Naties zou geen oplossing bieden."

"Ik laat me nu opereren en hoop klaar te zijn voor de belangrijke testen met mijn nieuwe team in oktober. Ik zal zes weken nodig hebben om te revalideren van de ingreep."

"Ik vind het rot voor Ramon, De Dycker en teamleider Joël Smets", zegt Strijbos. "Gelukkig begrijpt Smets me: een hele opluchting." "Dinsdag maak ik een vervanger bekend""Een van de sterkste rijders ter wereld verliezen voor de belangrijkste race van het jaar is natuurlijk nooit prettig", reageerde Joël Smets op Strijbos.

"Kevin was heel sterk op dreef en ik weet dat hij erop gebrand was om in de VS een knalprestatie neer te zetten. Omdat Strijbos in de MX2 zou uitkomen, is het nu even puzzelen hoe we dit gaan opvangen. Ik heb een aantal scenario's in mijn hoofd, maar wil niemand belasten, net voor de GP van Nederland."

"Iedereen moet daar zonder zorgen rijden. Ik ga alles op een rijtje zetten, dinsdag maak ik een vervanger bekend."

Profiel  

The Pope
BerichtGeplaatst: 31 aug 2007, 17:21 
Ex-dictator

en coppins zegt af voor lierop

Profiel  

shagrath
BerichtGeplaatst: 01 sep 2007, 00:51 
Wereldster

Dus Ramon is zo goed als zeker van de titel. Hij moet 8ste worden in 1 reeks om het te halen.

Profiel  

pocketstino
BerichtGeplaatst: 02 sep 2007, 15:06 
Belofte

shagrath schreef:
Dus Ramon is zo goed als zeker van de titel. Hij moet 8ste worden in 1 reeks om het te halen.

Bij deze: hail to the champ! :worship:

Profiel  

shagrath
BerichtGeplaatst: 03 sep 2007, 00:12 
Wereldster

Mooie GP van de Belgen weer (y)

Allé dan, proficiat Ramon :P

Profiel  

Wimanna
BerichtGeplaatst: 03 sep 2007, 13:27 
Gold Member

Echt zalige GP om te zien :) en wat een zware baan, man man :o Als het goed gaat dan vlieg je over alles heen, maar stropt het een keer, dan ben je je ritme kwijt en verlies je meteen ontzettend veel tijd. Strijbos reed de eerste manche heel zuiver, maar in de tweede manche vond ik hem 'raar' rondrijden. Eerst leek hij Ramon te laten passeren, dan weer stootte hij door naar de leiding, sloeg hij een kloof...leek te winnen. Toen De Reuver eraan kwam, leek Strijbos erdoor te zitten, maar hupsakee, hij pakte de leiding weer over...tot die laatste ronde...jammer, maar sjiek van den Hollander :wink:
Ramon reed ook een mooie GP en is een verdiende WK! :D (y)

Profiel  

RacerniX
BerichtGeplaatst: 05 sep 2007, 20:35 
Scholier

Ik vond de tweede reeks van Lierop zowat de beste van het hele seizoen, samen met reeks 2 van Teutschenthal, Reeks 1 van Loket en Reeks 2 van Donington Park.

Profiel  

Wimanna
BerichtGeplaatst: 06 sep 2007, 09:31 
Gold Member

RacerniX schreef:
Ik vond de tweede reeks van Lierop zowat de beste van het hele seizoen, samen met reeks 2 van Teutschenthal, Reeks 1 van Loket en Reeks 2 van Donington Park.

*gelukkig mag je hier nog quoten :p * We zijn dit jaar toch verwend geweest! Hoe saai het vorig jaar dikwijls was, des te spannender was het dit jaar! En ik verwacht van 2008 net hetzelfde...en liefst op het einde van het jaar KS als wereldkampioen! :green:

Profiel  

RacerniX
BerichtGeplaatst: 06 sep 2007, 19:27 
Scholier

Wimanna schreef:
RacerniX schreef:

*gelukkig mag je hier nog quoten :p * We zijn dit jaar toch verwend geweest! Hoe saai het vorig jaar dikwijls was, des te spannender was het dit jaar! En ik verwacht van 2008 net hetzelfde...en liefst op het einde van het jaar KS als wereldkampioen! :green:

Tja ik vind Strijbos sowieso het grootste talent en vanaf Loket was hij voor mij gewoon de beste. Pech gehad in Namen maar verder... (y) Toch is zijn entourage blijkbaar niet echt blij met de overstap naar GPKR. Zij hadden hem liever bij CAS zien tekenen. De Hondarijders liggen vanaf volgend jaar trouwens rechtstreeks bij Honda Europe onder contract en met HRC materiaal! :o

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur