Het is nu 26 apr 2018, 12:09

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ] 
Auteur Bericht
Zarate
 Berichttitel: [CM 01/02 Arsenal
BerichtGeplaatst: 26 nov 2011, 01:45 
Wereldster

Nieuwe update, nieuw avontuur.

Onder zware supportersdruk werd Wenger alsnog ontslagen.
Niemand minder dan Luis Martinez Enrique, voordien coach van Barça B werd ingelijfd als manager. Vialli-style, direct een vuurdoop als trainersdebuut bij een topclub.
Van de technische staff werd iedereen logischerwijze buitengeschot en laat Enrique zich omringen door intimit uit het verleden.
Coaches Seirulo en Pozanco werden van Barça afgesnoept. Mauricio Pellegrino, jarenlang de rechterhand van Benitez zat zonder werk. Enrique en Pellegrino kennen elkaar natuurlijk nog van hun spelersperiode bij Barça en de Argentijn is nu assistent.
Aitor Karanka, eveneens een ex-collega van Enrique werd aangesteld als coach om het Spaanse kwintet te vervolledigen.
Nog twee plaatsen over dus. Sir Alex Chewingum op pensioen, in zijn plaats Van Gaal. :o
Van die gelegenheid gebruik gemaakt om Meulensteen in te pikken. Van Gaal is toch zo ne koppigaard die liever met eigen mensen werkt. Meulensteen is een aanhanger van de befaamde Coerver-school, daar waar Robben ook zijn stijl heeft gehaald. Ideaal dus voor de jonkies om die technische beginselen aan te brengen.
George Harrison tenslotte, gaat nu zijn laatste jaar in, maar de know-how van de man die zorgde voor de doorbraak van Beckham, Giggs en Scholes, die mogen we ons niet laten ontgaan.

Laatst bijgewerkt door Zarate op 04 feb 2012, 02:25, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Zarate
 Berichttitel: Re: [CM 01/02 : 2011/2012] Arsenal V2.0 => The Young Guns
BerichtGeplaatst: 26 nov 2011, 01:51 
Wereldster

Scoutingsapparaat intact gebleven. Grimandi nog vrij hoge stats, moet voor het lekkers uit Frankrijk zorgen.
David Court is verantwoordelijk voor de jeugd, Rowley heeft Zuid-Amerikaanse contacten. Stewart Houston scout de tegenstander, Cagigao met zijn Spaanse roots gaat in Spanje talenten stelen.
Kers op de taart was de enige nieuwe aanstelling, niemand minder dan Piet De Visser die als hoofdscout zal fungeren en hopelijk vele nieuwe diamantjes uit Afrika houdt.
Neil Banfield, broer van Tony, hebben we maar gehouden om de ambras niet helemaal compleet te doen gaan met de Wenger-clan. Vooral Pat Rice was woedend op Kroenke. Zo'n Pat Rice die kwaad is, dat wil je niet zien, geloof me.

Kom maar hier met die talentjes !

Profiel  

Zarate
BerichtGeplaatst: 26 nov 2011, 01:53 
Wereldster

De laatste jaren waren ook teveel geblesseerden bij Arsenal. Diaby, Persie, Ramsey, Vermaelen, allen lagen ze lange tijd in de lappenmand.
De fysio's dus ook maar buitengesmeten. Twee fysio's va, Barça aangesteld, Angel Mur en Altimira, goed gekend door Luis.
En als derde Lieven Maesschalk, wiens reputatie hierdoor in Europa weer een ganse boost kent.

Profiel  

Zarate
BerichtGeplaatst: 26 nov 2011, 01:58 
Wereldster

Uitgansgpunt van Enrique is om een gulden tussenweg te vinden tussen de Wenger-filosofie die soms ietwat lethargisch aandoet (negatieve kant dan) en efficïent voetbal.
Iedereen verwacht natuurlijk dat Enrique het Barça-systeem zal implementeren maar niets is minder waar.
Natuurlijk zal de nadruk op combinatie en balbezit liggen maar dit zal gepaard gaan met snelheid en verticaler spel.

Wat spelers betreft, worden maar liefst 7 beloften overgeheveld naar de A-kern. Veel generatiegenoten van Wilshere, werkelijk een Gouden Generatie.
Verzadigde vedetten, plantrekkers en vlees-noch-vissen worden genadeloos op de transferlijst gezet.
Doordat de afbetalingen van het stadion voltooid zijn, kan nu een zwaar budget uitgetrokken worden aan vers bloed.
Richtlijn hierbij : spelers aan de voet van een grote carrière die hun hoogtepunt bij Arsenal zullen beleven, niet ouder dan 24.

Profiel  

Zarate
BerichtGeplaatst: 26 nov 2011, 02:18 
Wereldster

Out :

*Almunia. Het is genoeg geweest eh clown, nooit in de PD gekeeped, nu krijgt ge tenminste nog de kans. Atletico bracht een bod uit (vrij schamel wel) maar als mentor van Courtois, Joel en Asenjo kan hij nog dienen. Als voorbeeld van hoe het niet moet.

*Denilson. Terug naar Brazilië, ga daar maar balletjes breed en achteruit leggen en de processie van Echternach simuleren.

*Clichy. Doet een Cashley'ke en verkast naar City.

*Nasri. Mijnheer Samir wilde net als Clichy niet bij tekenen. Good riddance en ook naar City. Op een dag zal je wel eens beseffen dat geld niet alles is.

*Fabregas. Speelt al twee seizoenen met een wezen tot op de grond en met zijn hoofd in Camp Nou. Ga nu eindelijk maar, je bent vrij. Maar niet zonder 40 miljoen in de plaats natuurlijk. :smoke:

*Diaby. Altijd een favoriet van Wenger geweest maar wat is nu eigenlijk zijn positie ? Op de flank mist hij snelheid, bij box-to-box is het altijd aan de box van de tegenpartij te doen en als buffer voor defensie vindt hij zelf te min. So long Abou.

*Arshavin. Excelleerde tijdens zijn eerste seizoenshelft maar daarna plantrekkerij à volonté. Liet zelfs zijn eigen kapper overvliegen omdat die in Londen niet goed genoeg waren. Enkel ticketje terug voor jou en je kapper is nu je deel.

*Rosicky. De Kleine Mozart is jammergenoeg nooit groot worden. Toegegeven, steeds hardnekkig genekt door blessures. Hierbij wel een beetje spijt in het hart, het ga je goed Tomas Wolfgang.

*Traoré. Snelheid a volonté maar verdedigend een zeef. Gibbs is een upgrade van hem, geen twee soortgelijke talenten voor een positie.

*Bendtner : Mister ik-ben-een-wereldspits. Mister ik-wil-niet-op-de-flank-spelen. Mister ik-rij-graag-Bentleys-in-de-prak. Enfin, mister trap-het-maar-af.

*Song. Te weinig beest voor op de VM, te weinig voetballend als creator. Vis noch vlees. Ik wil echter duidelijkheid, geen twijfel. Da's jammer Alexander, maar 't is nu eenmaal zo.

Profiel  

Zarate
BerichtGeplaatst: 26 nov 2011, 02:37 
Wereldster

Mogen blijven :

*Keepers : Chezza, Fabianski en Mannone.
Chezza keepte vorig seizoen 15 matchen en liet daarbij een bevredigende indruk. Enrique gelooft in jeugd, het zou dus zonde zijn om geld te spenderen aan een nieuwe doelman en Chezza te barreren.
Fabianski verprutste zijn kansen, zolang hij met het stattuut van back-up kan leven, mag hij blijven.
Mannone is ideaal als derde keeper.

*Verdediging:
Vermaelen, Kos, Squillaci, Djourou.
Vermaelen moet zo'n beetje de leider worden na een jaar inactiviteit. Kos heeft voordien al bewezen zeer snel vooruitgang te maken. Van Ligue 2 naar Ligue 1 naar PL, en dat in drie jaar. Wel nog enkele flaws in zijn spel maar een gecultiveerde, secure verdediger. Toch wel ja.
Djourou zal nooit de concentratiestoornissen uit zich krijgen maar als backup is hij wel goud waard.
Squillaci is louter vijfde verdediger aan de wagen. Voor noodgevallen dus.

Sagna werd vorig seizoen tot beste rechtsback van de PL gekozen, untouchable dus. Al moet het noodlot toeslaan en is hij nu voor 7 maanden out met een virus.
Uitdaging wordy om de Eboué van 2006 terug te krijgen, die schitterde in Bernabeu. Het zal wel moeten. Kan bovendien helpen bij de integratie van Gervinho.

Op links blijft Gibbs een groot talent als hij blessurevrij blijft. Vervanger van Clichy wel nodig.

Als CM hebben we met Ramsey en Wilshere twee wereldtoppers in spé, als ze het nog niet zijn tenminste. Allebei in één ploeg krijgen zal zelfs moeilijk zijn aangezien ook nog van plan om een beest van een VM te kopen.

Walcott en Vela krijgen nog respijt. Walcott zal alleen maar groeien, zijn snelheid blijft en technisch wordt hij onderschat. Bovendien een uitmuntende interactie met Persie.
Meulensteen zal zich vooral over Vela moeten ontfermen, minder in discotheken hangen, minder shemales versieren en meer vastberadenheid op het veld, dat wil ik zien.
In de spits natuurlijk Persie ongenaakbaar. Een Twix-pakket, het geniale van Bergkamp en de doeltreffendheid van Henry.
Chamakh mag blijven als backup. Technisch niet de verfraaidste, maar zijn kopbalspel is een variabele troef en heeft ook nog goeie looplijnen.

Profiel  

Zarate
BerichtGeplaatst: 26 nov 2011, 02:53 
Wereldster

Transfers in :

Hazard, Sanchez en Cavani had ik er zeer gaarne bij gehad maar ofwel kapers op de kust ofwel megalomane voorzitters waar nen serieuzen hoek van af is, die nie wilden mee werken.

Dan maar gegaan voor :

*Mata. A match made in heaven. Had een clausule van 25 miljoen. Die vrek van een Wenger zou daarover beginnen pingelen zijn en uiteindelijk de kaas van zijn brood laten eten door een andere topclub, ik zeg maar iets, Chelski. Niets van dat alles bij Enrique.
Mata moet voor meer diepgang en infiltratie zorgen, een verademing tov pingelaars als Rosicky, Arshavin of Nasri.

*Jovetic. Liverpool zat al van in april achter hem en Fiorentina wilt hem asap laten bijtekenen. Als twee honden vechten om een been, loopt Enrique er mee heen. An offer de Florentijnen couldn't refuse --> Jovetic is a gunner !

*Gervinho. De mindere van Hazard bij Lille maar daarentegen is hij wel directer qua spel, altijd recht op doel af. Mist wel veel kansen maar als hij per match 5 keer op de keeper kan wel twee raak.
Het equivalent van Walcott op links, zeg maar.

*Varane. Upgrade van Vincent Kompany, de jonge Nesta. Bij Manu hadden ze hem lang op de nadar maar door het pensioen van Ferguson sloegen wij onze slag. Jong en Frans, we blijven Wenger respecteren.

*M'Vila. Mijn beest op de VM. De power engine zoals Essien is, maar kan daarnaast nog eens uitstekend ballen. Roy Keane, daar trekt hij neig op.

*Cissokho. Vervanger van Clichy op links. Maar 15 miljoen en eigenlijk een koopje voor de meest all-round LB van het moment. Twijfelde wel nog effe tussen Bastos maar dat kapsel maakte het verschil.

*Campbell : Wissel op de toekomst. Speelde in de zomer zowel voor de beloften van Costa Rica als de big boys van CR. Scoorde toen 8 keer in totaal.
Verschroeiende linker, nice techniek. Beloftje.

Profiel  

Zarate
BerichtGeplaatst: 26 nov 2011, 03:03 
Wereldster

Overgehevelde jongeren naar de A-kern :

*Frimpong normaalgezien vorig seizoen al maar die blessure bracht roet in het eten. Vormde bij de Youth Cup al een middenveld met Wilshere en Coquelin en anno 2011 worden ze herenigd in de A-kern.
Coquelin is wel niet zo schitterend qua stats maar zal uitgespeeld worden op RB, voornamelijk als backup, nu Sagna out is.

*Aneke en Afobe, de gouden tandem. Barça wilde hen op vijftienjarige leeftijd komen stelen maar het is éénrichtingsverkeer eh mannen.
Afobe kan uitgroeien tot de nieuwe Ian Wright. Aneke zijn stats vallen zwaar tegen maar op creatiteit en passing scoort hij nog vrij hoog.

*Lansbury. Op z'n 16e al debuterend in de Carling Cup. Vorig seizoen uitgeleend aan Norwich en een groot aandeel in hun promotie. Geen stats waarmee hij de concurrentie kan aangaan met Ramsey en Wilshere maar degelijke backup.

*Bartley en Miquel.
Centraal achterin zal Varane de kroonprins worden. Vermaelen en Kos eveneens een vrij onwrikbaar duo.
Breedte is natuurlijk broodnodig. Zowel Bartley als Miquel zijn vrij no-nonsense, groot en fysiek sterk. Verdienen toch alleszins een kans.

Bij de reserves is er nog Jon Toral Harper. Door zijn Engelse moeder een incentive om naar Arsenal te komen. Kreeg zijn opleiding bij Barça, waar hij in hetzelfde team als Samper speelde (ze noemen die daar de nieuwe Xavi). Speelden alles kapot in die jeugdploeg, men sprak zelfs van de Samper-Toral-Company. Is wel nog maar 16 jaar, werk voor Harrison.

Profiel  

Zarate
BerichtGeplaatst: 26 nov 2011, 03:09 
Wereldster

Dit geeft ons volgende kern + rugnummers.

De nr1-jersey gaat uiteraard naar Chezza, onbetwistbare nummer 1.
De 2 van Diaby komt vrij, die gaat naar Sagna. RB moet altijd met 2 spelen en niet met 3. 3 is voor Cissokho.
Zowel Wilshere als Ramsey zullen moeten roteren onder elkaar, weet nog niet wie voorkeur krijgt. Compromis : Wilshere krijgt de 4 van Cesc, Ramsey de 8 van Nasri.

1)Szczesny
2)Sagna
3)Cissokho
4)Wilshere
5)Vermaelen
6)Kos
7)Mata
8)Ramsey
9)
10)Persie
11)Vela
12)Campbell
13)Gervinho
14)Walcott
15)Varane
16)
17)M'Vila
18)Squillaci
19)Jovetic
20)Djourou
21)Fabianski
22)
23)Aneke
24)Mannone
25)Lansbury
26)Frimpong
27)Eboué
28)Gibbs
29)Chamakh
30)
31)
32)
33)Afobe
34)Bartley
35)
36)
37)
38)Miquel
39)Coquelin
40)
41)
42)Toral

Profiel  

Zarate
BerichtGeplaatst: 26 nov 2011, 03:10 
Wereldster

Eerste match is tegen Victoria Plzen. Die wonnen van Wisla Krakau.
Plzen heeft maar een capaciteit van 7000 toeschouwers.
Had eigenlijk wel liever bij de Polen en hun fanatieke sfeer gespeeld. Al ben ik blij voor de fans dat ze niet geconfronteerd worden met die zotten.

Profiel  

Zarate
BerichtGeplaatst: 16 dec 2011, 22:48 
Wereldster

Verkocht : Bartley. Op techniek maar een 8 en betert nauwelijks, da's te weinig.

Gekocht : Opare van Standard. Heeft een PA van 160, nu al zeer snel, dribbling en crossing allebei 12 (wat uiteraard nog zal verbeteren).
Dit is uiteraard toekomstgericht. Sagna en Eboué naderen allebei de dertig. Plan is opdat Opare minstens even goed wordt als Eboué en Coquelin als backup.

Ook eventjes een hold-up gedaan bij Barça en Thiago, Deulofeu en Rafinha gaan stelen. Vooral Thiago en Deulofeu zijn schrikwekkend goed. Rafinha echter, heeft al heimwee. Ik vermoed dat hij nog te jong is en dat zijn stats ad random (en dus te laag) waren.

Nu ook : Bakkali. :worship:

Probleem is echter nu dat ik met AM's teveel zit.
Met Lansbury zit ik wat verveeld. Speler met een hart voor Arsenal maar waar moet ik hem zetten ? Overal staan er zeker twee, drie betere voor hem.
Aneke zou ik willen omvormen tot VM. Zijn tackling valt mee, mandekking en positiespel is matig. Frimpong wordt op den duur niet veel slechter als M'Vila (zelfs nu al).
Een middenveld Aneke-Frimpong-Ramsey-Wilshere, de natte droom van elke Gunner.

Profiel  

Ramm
BerichtGeplaatst: 03 jan 2012, 20:14 
Moderator

Update?

Profiel  

Zarate
BerichtGeplaatst: 04 jan 2012, 10:30 
Wereldster

Die updates zijn te vinden op www.champman0102.co.uk

Gewoon het originele spel maar met de huidige spelersdatabase.

Voor mij heeft CM veel van zijn charme verloren vanaf CM3. Dat scherm waarop je het spel kan zien, ik was er allerminst fan van.
Eigen fantasie boven alles !

Profiel  

Lierseboy
BerichtGeplaatst: 07 jan 2012, 00:43 
Belofte

Verdomme, heb het ook allemaal gedownload en geïnstalleerd hier. Ik voel weer een verslaving opkomen. Eindelijk nog eens met een up-to-date versie (qua spelersdatabase dan toch) spelen. Er nu nog eigenlijk uitgeraken met welke club ik ga beginnen.

Profiel  

Ramm
BerichtGeplaatst: 07 jan 2012, 18:11 
Moderator

Ben er ook lang op blijven hangen, denk tot FM 07 dat ik die versie toch een kans gaf. Daarnaast heb ik ook nog de FM 10 gespeeld. Nu met Benidorm al in 2040 maar begin dat nu toch ook langzaam beu te geraken.

Profiel  

Zarate
BerichtGeplaatst: 07 jan 2012, 20:52 
Wereldster

Ik vind het wel vrij geniaal van die mannen.
Hoeveel werk moet daar niet in kruipen om die database up-to-date te houden.

Deze topic is niet echt actueel meer.
Ik ben ondertussen al een stuk of 5 keer opnieuw beginnen.
Ik heb zoiets van dat ik, eens ik goed bezig ben, ik direct voor minstens 20 seizoenen moet vertrokken zijn.
En dan moet het van in het begin goed zitten.

Toegegeven, ik pruts wat met de editor.
Iedereen speelt CM zoals hij wil.
CM moet plezant blijven.

Profiel  

Lucas
BerichtGeplaatst: 21 jan 2012, 20:09 
Junior

Zarate schreef:
Verkocht : Bartley. Op techniek maar een 8 en betert nauwelijks, da's te weinig.

Gekocht : Opare van Standard. Heeft een PA van 160, nu al zeer snel, dribbling en crossing allebei 12 (wat uiteraard nog zal verbeteren).
Dit is uiteraard toekomstgericht. Sagna en Eboué naderen allebei de dertig. Plan is opdat Opare minstens even goed wordt als Eboué en Coquelin als backup.

Ook eventjes een hold-up gedaan bij Barça en Thiago, Deulofeu en Rafinha gaan stelen. Vooral Thiago en Deulofeu zijn schrikwekkend goed. Rafinha echter, heeft al heimwee. Ik vermoed dat hij nog te jong is en dat zijn stats ad random (en dus te laag) waren.

Nu ook : Bakkali. :worship:

Probleem is echter nu dat ik met AM's teveel zit.
Met Lansbury zit ik wat verveeld. Speler met een hart voor Arsenal maar waar moet ik hem zetten ? Overal staan er zeker twee, drie betere voor hem.
Aneke zou ik willen omvormen tot VM. Zijn tackling valt mee, mandekking en positiespel is matig. Frimpong wordt op den duur niet veel slechter als M'Vila (zelfs nu al).
Een middenveld Aneke-Frimpong-Ramsey-Wilshere, de natte droom van elke Gunner.

Pff, dat haalt toch al het plezier eruit? Heb ik ook eens gedaan, maakte het veel te simpel.

Profiel  

Samslam
BerichtGeplaatst: 21 jan 2012, 20:44 
Gold Member

Ramm schreef:
Ben er ook lang op blijven hangen, denk tot FM 07 dat ik die versie toch een kans gaf. Daarnaast heb ik ook nog de FM 10 gespeeld. Nu met Benidorm al in 2040 maar begin dat nu toch ook langzaam beu te geraken.

Hoeveel cash hebt ge? En welke prijzen hebt ge al allemaal binnengehaald.

Ik zit met Lierse in 2035. Nog eens een overgangsseizoen ingelast: dat is alles wat boven de 26 jaar is en nog niet de status van clubicoon heeft bereikt van de hand doen en opnieuw wat diamantjes aanwerven voor niet te veel geld. Zo toch weer vlot 170 miljoen binnengehaald. Ondertussen staat de bankrekening op 750 miljoen euro. Bij 1 miljard stop ik ermee denk ik. Ondertussen ook (eindelijk) de eerste successen geboekt internationaal. De confederations cup en het WK 2034 gewonnen met Italië (8 basisspelers van Lierse). De laatste 20 seizoenen heb ik één keer de CL mislopen. Deze CM was toch echt wel enkele niveaus te gemakkelijk. Al twee cl-finales moeten afwerken tegen Anderlecht, ééntje tegen Centre.

Tomas Radzinski (mijn assistent) heeft op zijn 60e toch nog een contract getekend tot 2045. Andere trainers zijn allemaal ex-spelers met minstens 400 duels voor Lierse.

Profiel  

Zarate
BerichtGeplaatst: 04 feb 2012, 02:24 
Wereldster

Ik heb nu eigenlijk een betere update gevonden.
De originele database maar dan inclusief alle grote spelers van tegenwoordig.
Maw ik start terug in 2001/2002 maar Messi, CR7, Rooney, Fabregas,...zitten allemaal al in het spel, zij het dan piepjong.

Dwz een uitgebreidere database, met meer toppers, meer kans op goeie regens. En tegelijkertijd minder kansen op crashes wegens originele versie, het kunnen herschrijven van de geschiedenis (Mourinho-loos dus) en ik speel het nu ook fair, geen gepruts aan de editor.
Win-win-win-win-situa-tie. (y)

Profiel  

Zarate
 Berichttitel: Re: [CM 01/02 Arsenal
BerichtGeplaatst: 04 feb 2012, 02:31 
Wereldster

Het kom trouwens ook goed uit, aangezien Man Utd al drie keer op rij kampioen is gespeeld.
Tijd voor vernieuwing dus, exit Wenger.

Pires heb ik voor een gastronomisch bedrag verkocht aan Roma.
Kolo Toure, Eboué van Abidjan gekocht. Yaya Touré zit nog bij Beveren maar die laat ik daar eerst wat rijpen. De drie Ivorianen bij Arsenal, nice.
Voor de rest ook nog Okoronkwo gekocht, die samen met Sol Campbell gewapend beton zal vormen.
In doel heb ik met Wright en Manninger al twee goeie, de 18-jarige Uruguyaan Viera als toekomstperspectief gekocht (in het echt ooit bij Villarreal).
Taribo West op vrije transfer, Guardiola eveneens. Allebei backup uiteraard. De aanwezigheid van een persoonlijkheid als Guardiola zal ook de kleedkamer goed doen.
Ik ben nu ook aan het bieden op Riquelme die nog bij Boca zit, ik mis nog een goeie CM voor naast Vieira.
Adrian Ilie heb ik voor het luttele bedrag van 8M gekocht van Valencia. Techniek 20, flair 18, Arsenal style. (y)

Profiel  

Zarate
BerichtGeplaatst: 04 feb 2012, 21:47 
Wereldster

Ietsje te onbezonnen geweest.
Aangezien ik elke positie dubbelgedekt wil, heb ik voor Anderson (Sonny) zitten bieden. Als backup voor Henry. Ik ben eigenlijk iets te ver gegaan, 550M Bfr, waardoor ik nu niet genoeg geld meer heb voor Riquelme.
Edu, de andere CM, is 4 maanden out.
Momenteel dus voorlopig Guardiola als CM.

Maar niet getreurd, het loopt lekker. 12 op 12 in de PL, in de CL een eitje met Halmstad, Twente en Mallorca.
Ilie is on fire, nu al één sensatie.

Type-ploeg

Wright
Lauren
Campbell
Okoronkwo
Cole
Ljungberg
Vieira
Guardiola
Ilie
Bergkamp
Henry

Profiel  

Zarate
BerichtGeplaatst: 05 feb 2012, 07:54 
Wereldster

Nog altijd het maximum van de punten na 7 speeldagen en nu ook de thriller tegen ManU gewonnen.
'71, Andy Cole, '73 Sol Campbell met een buffelstoot op corner Tenslotte breng ik Kanu in en die scoort in de 90ste minuut de winning-goal. Dit doet deugd.

Hoe goed is Ilie trouwens, al 5 keer gescoord. :o

Profiel  

Zarate
BerichtGeplaatst: 06 feb 2012, 17:21 
Wereldster

Ik zie nu pas dat de transfer van Gilberto Silva al vast ligt voor zomer 2002.
Twijfel om Riquelme alsnog dees seizoen binnen te halen (om de CL te winnen uiteraard).
Ondertussen wel Rooney gekocht van Everton, net 16 jaar geworden. Anderson is 31, goeie timing.
Voorts op de want-list : Ronaldinho (PSG), Mido (Ajax) en Aghahowa (Shakhtar).

Ah ja, al dat oud gespuis ook allang verkocht of op de lijst gezet (Seaman, Adams, Winterburn, Keown, Parlour en Dixon).

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur