Het is nu 17 jan 2018, 20:57

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
Almani
 Berichttitel: [FM 2011] Standard de Liège
BerichtGeplaatst: 12 nov 2010, 22:10 
Moderator

Mijn eerste spel in de nieuwe FM. Naar jaarlijkse gewoonte opnieuw gestart met Standard.

In mijn eerste seizoen heel makkelijk de titel behaald. Slechts na 29 matchen leed ik mijn eerste nederlaag, 3-0 op Lokeren dan nog...
Mijn doel was de dubbel en zonder problemen werd de finale bereikt. Tegenstander hierin was Racing Genk. Na 7 minuten mocht ik echter met 10 man voort door een vroege rode kaart van Victor Ramos. Na de 1-0 nam ik volop risico's en kreeg ik een serieuze 4-0 aan de broek :green:

In mijn eerste seizoen 1 noemenswaardige transfer gedaan: rechtsachter Pavle Ninkov (Rode Ster) verkoos Sclessin boven Ajax voor 2 miljoen. Pieroni (Lorient - 400k), Leye (Sochaux - 475k), Blazic (Tel Aviv - 160k), Collet (Leeds - 700k) en Dufer (Torino - 575k) waren de belangrijkste vertrekkers.

Het 2e seizoen staat vooral in het teken van Europees goed te presteren. We konden ons zonder problemen plaatsen voor de Champions League en lootten met Lyon, Spurs en Basel een open groep. De eerste match kwamen we niet verder dan 1-1 op Basel. Nadien werd zowaar Spurs geklopt in eigen Sclessin met 3-2, Tchité maakte de winner in de laatste minuut! Op Lyon werd kansloos verloren met 0-2, maar in eigen huis werd revanche genomen dankzij een kopbalgoal van Felipe: 1-0. Thuis tegen Basel werd eenvoudig gewonnen met 2-0 en blijkbaar volstond dat al voor de kwalificatie samen met de Spurs. In een onderling duel mochten we uitvechten wie groepswinnaar werd. Loerend op de counter werd zowaar met 1-2 gewonnen :smoke: In de 2e ronde wacht echter een moeilijke klip met Liverpool...

Transfers seizoen 2:

Afbeelding

Palmares:

2010 - 2011: Kampioen, verliezende Bekerfinalist
2011 - 2012: Supercup

Profiel  

Almani
 Berichttitel: Re: [FM 2011] Standard de Liège
BerichtGeplaatst: 13 nov 2010, 12:09 
Moderator

Standard dankt Raul Meirelles! :lol: De heenmatch op Anfield werd verloren met 1-0, maar in de terugmatch op Sclessin pakte Meirelles al na 1' een rode kaart. Na een helft beuken op de goal van Reina stond het nog altijd 0-0. Rond het uur zorgde Tchité voor virtuele verlengingen, maar dat was buiten Urretaviscaya gerekend. Met twee goals op 3 minuten bezorgde hij Sclessin een serieuze feestnacht: 3-0 FT! :cool:

In de kwartfinales wacht nu Real Madrid, game over normaal.

In de competitie opnieuw freewheelend richting titel (13 punten voor in de play-offs al)

De bekerfinale werd eenvoudig bereikt na een dubbele zege tegen Lokeren (3-4 op Daknam en 3-1 thuis). De finale wordt een echte kraker want daarin wacht eeuwige rivaal Anderlecht :)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur