Het is nu 19 jan 2018, 10:47

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
marcel
 Berichttitel: [FM'11] AA Gent
BerichtGeplaatst: 05 nov 2010, 12:23 
Veteraan

Ik heb het net gratis gekocht, en ben meteen begonnen met de Buffalo's.
Ik heb nog geen schokkende dingen gedaan, enkel een oefenmatchke gespeeld tegen Rio Ave uit Portugal. We gingen er met 0-5 winnen, 2 goals van Azofeifa en 2 van Soumahoro.
Lierse is Manu Ferrera komen wegplukken bij ons, waardoor we een nieuwe assistent mochten gaan zoeken. De keuze is gevallen op Gert Verheyen.

Transferbudget is met 500,000€ aan de lage kant voor een Champion's League ploeg, dus heb ik de laagst mogelijke verwachting (Europees voetbal afdwingen) gekozen. Ik hoop natuurlijk op meer.
Het loonbudget is nog erger, want dat ligt lager dan wat er bij het begin van het spel al wordt gespendeerd.

Profiel  

Green Devil
 Berichttitel: Re: [FM'11] AA Gent
BerichtGeplaatst: 05 nov 2010, 15:11 
Kernspeler

marcel schreef:
Het loonbudget is nog erger, want dat ligt lager dan wat er bij het begin van het spel al wordt gespendeerd.

Zorg er wel voor dat je bij de contractverlengingen voor volgend seizoen onder je loonbudget zit. Anders wil er geen enkele speler bijtekenen omdat je hen niet genoeg kan bieden. Met als gevolg dat ze allemaal de club verlaten, ik hield zo met Antwerp nog 4 A-kern spelers over omdat de rest einde contract was. :lol:

Profiel  

marcel
BerichtGeplaatst: 06 nov 2010, 11:22 
Veteraan

Dan ga ik mensen moeten buiten gooien. Ik probeer nu een paar spelers te lenen, maar elke club wilt dat we hun spelers hun loon volledig betalen. Het bestuur laat dat gewoon niet toe, zij willen géén loon betalen voor geleende spelers.

Profiel  

marcel
BerichtGeplaatst: 10 nov 2010, 22:26 
Veteraan

Na een slechte start, zijn we in de competitie met snelheid aan het stijgen. We staan nu wel 8ste, maar dat is voor Anderlecht én Club, en op slechts 3 punten van de 3de plaats.
In de beker zijn we uitgeschakeld, 0-2 verloren van Charleroi.

In de Euro League doen we het uitstekend. We zitten in een groep met Lille, Sampdoria en Porto. Tegen Lille hebben thuis verloren, maar uit gewonnen. Porto hebben we thuis tegen gelijk gespeeld, uit verloren, en in Italië zijn we gaan winnen. Als resultaat mogen we het reeds geplaatste Sampdoria ontvangen, om zo proberen door te stoten tot de volgende ronde.

Door een beetje te foefelen met de budgetten, heb ik toch een speler kunnen aantrekken: Ritchie de Laet komt op uitleenbasis. Voor de rest ook nog een miskoop gedaan, maar soit.

Profiel  

marcel
BerichtGeplaatst: 11 nov 2010, 19:22 
Veteraan

Bugje gevonden:
ik plan een wissel, maar Arbeitman valt geblesseerd uit. ik pas die wissel aan, dus, ipv Azofeifa eraf te halen, haal ik er noodgedwongen Arbeitman af (ik had er al 2 gedaan). die wissel gaat dus niet effectief door, Arbeitman blijft midden op dat veld staan...

Profiel  

marcel
BerichtGeplaatst: 11 nov 2010, 21:36 
Veteraan

Ik ben net buiten de play-offs gevallen. Na 29 speeldagen stonden AA Gent, GBA en Anderlecht op een gedeelte 6de plaats, elk met 43 punten. Ik moest naar Standard, die aan de leiding stonden, en verloor met 3-0. We gaan toch nog hopen een Europees ticket af te dwingen in de kleine playoffs.

Want in Europa gaat het goed! Sampdoria werd uiteraard verslagen met 1-0, waardoor we zelfs groepswinnaar werden. In de eerste afval-ronde lootten we FC Basel. Ginder werd het 2-2, thuis was het 1-1, waardoor we doorstoten naar de volgende ronde. Daarvoor mogen we naar Schalke. Ik geloof wel in een stunt.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur