Het is nu 19 jan 2018, 10:47

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ] 
Auteur Bericht
Charlie
 Berichttitel: [FM 2010] Dover Athletic
BerichtGeplaatst: 20 okt 2010, 12:07 
Kernspeler

Naar aanleiding van Gore zijne challenge toch ook eens ééntje gemaakt. Na lang twijfelen en kiezen voor Dover gekozen, hoofdreden was toch een top 5 media prediction en een stadion van 6000 man. Ik kon echt niet kiezen :green: Verschil is dus wel in FM versies: 10 vs 07.

Afbeelding

History van Dover:
Isthmian League premier division: winner in 2009
Isthmian League first division south: winner in 2009
English southern league premier divsion: winner in 1990, 1993

Nodig dus om keer prijzen te pakken ;)

Palmares:
2009-2010 Blue square south: champion 2009-2010
2010-2011 Blue square Premier: 6th
Fa Trophy: winners 2011
2011-2012: Blue square Premier: champion
Fa cup: 3th round
FA Trophy: 2nd round
2012 - 2013: League 2: 22st
2013- 2014: League 2: Champion
2014 - 2015: League 2: 14th

Laatst bijgewerkt door Charlie op 10 nov 2010, 14:43, in totaal 6 keer bewerkt.

Profiel  

Charlie
 Berichttitel: Re: [FM 2010] Dover Athletic
BerichtGeplaatst: 20 okt 2010, 12:13 
Kernspeler

Seizoen 1:
Mijn eerste ergernis, mij bestuur wil geen parentclub zoeken :( Hopelijk doen ze dit volgend seizoen wel ( als ik dat nog kan aanvragen? )

Transfers in:
Welshman James Harris en Proctor Michael ( spitsen )
Dc Jordan Amy

Tranfers out:

Eind december staan we op een mooie eerste plaats, positief is dat we onverslaanbaar zijn thuis, maar uitmatchen winnen is oo zo moeilijk.
Tevens wou Charlton, Reading en Derby mij als hun manager maar ik zei telkens nee, waar is anders de challenge eh?

In de FA cup gingen we tot de eerste ronde en dan gingen we er mooi met een 0-3 verlies uit tegen Southend (CC League 1).
In de FA Trophy ging het iets beter: daar gingen we mee tot de derde ronde, toen verloren we met een 2-4 tegen AFC Wimbledon, ik dacht eventjes mijn thuisvoordeel te gebruiken, niets van dus :(

Vanaf january ging het niet meer zo vlot met Dover :( veel gelijke spelen resulteerde tot in een close titelstrijd. 39 matchen achter de rug nog twee te gaan: Dover en Newport met een 89 punten samen aan de leiding. De clash was dan de voorlaatste match van het seizoen: Newport - Dover : ft 2-3 Dover. Een vroege goal en een goal in het slotkwartier stelde deze toch wel onverwachte zege veilig ( Newport was vet in vorm het 2de seizoensdeel, getuige hiervan hun aantal doelpunten: 86 ). Met nog een laatste thuiswedstrijd tegen Staines eindigde Dover op een 1ste plek met 95 punten: 42pld, 27w, 14! d, 1l, 78for 34ag.

Kampioen :worship: & rarara wie dat er met Dover meegaat naar de BSP: Newport

Profiel  

El Gore
BerichtGeplaatst: 20 okt 2010, 18:56 
Veteraan

Ik deed er vier jaar over om te promoveren uit Conference South, het spel doet er 1 seizoen over. Tot zover mijn kwaliteiten als FManager. :green:

Straf dat Charlton, Reading en Derby al aankloppen. :o

Charlie bij Charlton klinkt nog wel. :green:

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 20 okt 2010, 19:13 
Kernspeler

De versie van FM doet er mss ook wel toe, ik speelde ook wel heel aanvallend: thuis meestal een 451 of een 433. Oja Swansea en Portsmouth van de PL kwamen ook nog af :green: ( dit heb ik nog in geen een FM spel meegemaakt.. interesse polsen en al die toestanden).

Verschilt South tov Premier veel of kunt ge u uit de slag trekken met de kern van South? Kheb drie spelers die 20 goals maakten maar op papier zijn die archislecht :crazy:

Profiel  

El Gore
BerichtGeplaatst: 20 okt 2010, 19:21 
Veteraan

Ik heb maar twee seizoenen in Conference gezeten voor ik naar L2 ging. Maar ik kwam wel met een ploeg in Conference die in Conference South 110 punten had. Dus ik had een redelijk stevige basiself.

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 20 okt 2010, 19:33 
Kernspeler

Qua inkomende transfers is south toch bijzonder moeilijk? Iedereen is beter dan uw basisploeg maar ge hebt quasi nul budget :green: naja we zien morgen wel wat het geeft in de Premier conference.

Profiel  

El Gore
BerichtGeplaatst: 20 okt 2010, 19:44 
Veteraan

Vandaar dat het mij 4 seizoenen heeft gekost om een goeie ploeg te hebben.

Het nadeel is dat sommige ploegen met een goeie moederclub zitten. In FM2007 is dat vanaf het tweede seizoen bv. Wimbledon met Crystal Palace. Die hadden drie loanies van samen een miljoen euro waard.

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 20 okt 2010, 20:33 
Kernspeler

Ja gij kreeg nog nen moederclub, i didnt :(
Soit nen update:

Seizoen 2:
In het begin was het zot moeilijk om wedstrijden te winnen. Tegen december had ik een uitstekende thuisrep maar op verplaatsing was ik een easy target :green: Nu ja de ploeg vond dan toch zijn weg in de competitie en we bleven hangen tussen plaats 6 - 10. Zelfs eventjes in de PL gestaan maar daarvoor was mijn ploeg toch te zwak. Na 46 matchen finishten we toch knap 6de: 23w, 10d, 13l. 65 - 55 goals.

Fa cup:
Tot de tweede ronde geraakt en dan zwaar op mijn doos gekregen van Rochdale (2-5) thuis
Fa Trophy: een sprookje
Eastbourn in de 1ste ronde eruit, Wrexham in de 2de ronde, Bromley in de 3de ronde, Ebbsfleet in de 4de ronde, Telford in de semi's gewipt. En in de finale wachtte mij competitie genoot Barrow, na ft en et 0-0 met een evenwichtige partij. Dover won op de penals met 7-6 :worship:

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 03 nov 2010, 21:11 
Kernspeler

Seizoen 3:
Weer geen moederclub... En de kern toch eens goed nagekeken en de een en twee sterretjes eruit gedaan en in de hoop andere spelers aangetrokken die beter zijn.

Oja verder nog leuk nieuws: tijdens het seizoen nieuwsberichten van Fulham, N'castle, Bolton die mij zogezegd wilden. Shef W, Sunderland en al mighty Fiorentina kwamen met een contract op de proppen :crazy:

Transfers in:
9 nieuwe spelers waarbij toch een paar *** en **** sterren worden toegeschreven ( defensief, middenveld als spitsen)

Transfers out:
stuk of acht spelers die useless waren..

Story of the season: we draaiden al vroeg mee in de top vijf, met kerstmis toe kregen we dan een dipje en gingen we richting 5de plek. Gelukkig draaide de motor terug op volle toeren in februari zodat de strijd om de eerste plaats wel spannend was: Dover, Luton en Darlington battelden immers voor de titel. Dover haalde het met 4 punten voorsprong op Luton die 90 punten haalde, evenals Darlington. Terecht of niet terecht i'm happy with it.

Fa cup en Trophy geen aandacht aan gegeven, immers financieel deed ik geen goeie zaak :green: mijn lonen waren te hoog volgens budget, een beetje kunnen aanpassen in january maar toch maar best dat ik naar de L2 ga, ik hoop Gore niet na te doen en daar te kunnen blijven ;)

Laatst bijgewerkt door Charlie op 04 nov 2010, 10:24, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

El Gore
BerichtGeplaatst: 03 nov 2010, 21:52 
Veteraan

Ik ben nooit uit L2 gezakt. :p

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 04 nov 2010, 10:23 
Kernspeler

El Gore schreef:
Ik ben nooit uit L2 gezakt. :p

Excuus, khad het op L1 :p Tzal voor een seizoen of twee zijn hopelijk.

Profiel  

El Gore
BerichtGeplaatst: 04 nov 2010, 19:16 
Veteraan

Trouwens, onmiddellijk na mijn degradatie waren er wel twee opeenvolgende titels :old:

O ja, echt veel nut hebben die moederclubs niet. Ik zou mij daar niet te veel zorgen in maken.

Profiel  

ArenA
BerichtGeplaatst: 04 nov 2010, 22:08 
ForumPipo

in fm10 waren ze wel van nut want je kreeg wel deftige spelers itt fm07 ;)

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 05 nov 2010, 16:30 
Kernspeler

Vind ik ook.. hopelijk komt er ooit eens een parentclub :(

Seizoen 4:
Het eerste seizoen in League 2, de relegation ging er om spannen. Heenronde verliep heel moeilijk en nauwelijks een zege. Doel is dan ook om te blijven in L2 en niet direct terug te degraderen.

Transfers IN:
Een 8 tal spelers en ene Saku gekocht voor 24 K

Transfers OUT:
Stuk of tien spelers die niet meer goed genoeg waren voor L2 & hoger.

Seizoen roundup:
Finished op de 22ste plek :green: met 42 pt, plaats 23 had 32 pt. Eventjes rond de 20ste plek gestaan maar dan nog iets gezakt, tligt toch allemaal dicht bij elkaar daar in de L2. League cup & Paint trophy & Fa cup tot in de eerste ronde geraakt. League 2 watch out :smoke:

Voor het volgende seizoen toch iets betere transfers gedaan hoop ik, (wil in de middenmoot finishen)

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 08 nov 2010, 22:34 
Kernspeler

Hupla seizoen 5 is het weer bingo: Champions :worship:

Wss dankzij de goeie transfers en de loanies ( heb in één seizoen vier spitsn op loan gehad, max was drie maand ?? ). We draaiden mee in de top vijf tot november, dan wonnen we iedere match die er op de kalender stond met als gevolg een tien punten kloof eind januarie. Van midden februari tot einde maart kregen we een serieuze dip en waren het meer gelijke spelen dan iets anders, maar dan herpakte de ploeg zich en op vier speeldagen van het einde kroonden we ons tot kampioen van League 2
:worship: met 102 punten toch wel een lekker aantal :green:

Transfers IN:
4 spelers met vast contract, en 6 spelers op loan door gans het seizoen (allemaal spitsen).

Transfers OUT:
9 spelers met een of twee sterren die absoluut niet goed genoeg waren.

Dus straks naar de gevreesde L1 ( e Gore ;) ), Proberen van nog wat betere spelers binnen te halen om toch zeker daar te blijven, één seizoentje gewoon draaien en dan terug proberen mee te doen voor de promotie lijkt mij geen slecht plan.

Profiel  

El Gore
BerichtGeplaatst: 08 nov 2010, 22:41 
Veteraan

Charlie schreef:
Dus straks naar de gevreesde L1 ( e Gore ;)

Ik ben ondertussen al uit L1 en CH gedegradeerd dus 3 van de 5 reeksen waar ik al gespeeld heb, zijn miserie. :green:

En ondanks twee degradaties vind ik opklimmen vanuit de Serie C2 moeilijker! :o

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 10 nov 2010, 14:47 
Kernspeler

Seizoen 6 heb ik mij vlotjes kunnen redden in mijn eerste seizoen L1. Heb goeie transfers gedaan en mijn loanies hebben zich bewezen. Zelfs een spits die van frankrijk kwam, blijkbaar einde contract, komt nu gratis over ( goed voor 27 potten in 45 matchen).

In de bekers ben ik niet ver geraakt maar dat was het doel ook niet, telkens tweede of derde ronde ( om toch wat premies te rapen ;) ). Ook heb ik al veel talent kunnen halen op scoutingsdagen, scout zegt dat ze goed zijn en ik geef ze dan een contract, 3/4 tot nu toe klopt (y)

Voorts zal er voor volgend seizoen ( doel is promotie halen ) moeten werk gemaakt worden van een nieuwe defensie, de huidige gaat al een paar seizoenen mee maar is zeker niet goed genoeg voor L1 en hoger. Ook nog een nieuwe spits of terug met loanies werken zal nodig zijn en misschien nog eens proberen om het stadion uittebreiden ( de board zegt dat ze geen geld hebben maar dit seizoen zat het continu voor 80% vol).

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 15 nov 2010, 22:23 
Kernspeler

Allez :worship: Seizoen 7 zijn we terug kampioen en ditmaal in L1. Het mocht ook wel, had mij serieus versterkt (loonding weer overschreden :green: ). Verhaaltje van het seizoen: tot in december waren we echt superieur tov de meeste teams. Tot eind februari ging het uitstekend in de league, daarna beetje minder maar na 37 speeldagen was de promotie een feit, kampioen was ik twee speeldagen van het einde, blackpool kon mij niet meer inhalen :worship: Ook kwam Juventus :crazy: met een contractvoorstel, heb ik gedeclined met een raar gevoel maar soit.

Nu met dat mijn lonen te veel waren toch een aantal spelers (die overbetaald waren geef ik toe) laten gaan einde contract. Voor de start van mijn seizoen in CCH had ik welgeteld acht spelertjes :green: op loan wouden er veel spelers niet komen (faciliteiten niet goed genoeg) etc etc, op free dan nog paar redelijk gehaald (hoop ik) ook nog op een trainingsdag paar goeie beloften weggekaapt gratis. Dan nog uiteindelijk twee spitsen op loan gehaald die hopelijk potten breken. Mijn doel: blijven in de CCH en geld opstrijken om EINDELIJK mijn stadion te kunnen uitbreiden en mijn facilieiten te verbeteren... geen idee hoeveel mij dat gaat kosten.

Voorts heb ik voor het eerst een speler verkocht voor meer dan een miljoen een jonge GK, volgens mij kan het een hele goeie worden en crystal palace heeft hem gekocht...

Palmares:

2009-2010 Blue square south: 1st
2011-2012: Blue square Premier: 1st
2013- 2014: League 2: 1st
2014 - 2015: League 1: 14th
2015 - 2016: League 1: 1st

Profiel  

pocketstino
BerichtGeplaatst: 18 nov 2010, 13:11 
Belofte

Charlie schreef:
Naar aanleiding van Gore zijne challenge toch ook eens ééntje gemaakt. Na lang twijfelen en kiezen voor Dover gekozen, hoofdreden was toch een top 5 media prediction en een stadion van 6000 man. Ik kon echt niet kiezen :green: Verschil is dus wel in FM versies: 10 vs 07.

Afbeelding

Dover :worship:
In de vorige FM lang mee gespeeld, het klinkt ook zo dichtbij he, alsof je er met de fiets naartoe kan :cool:

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 28 nov 2010, 14:35 
Kernspeler

Eindelijk eens mijn 8ste seizoen volmaakt. Het eerste seizoen in Championship liep niet van een leien dakje. Dover moest zich aanpakken en de eerste drie punten kwamen dan ook maar in november, daarvoor veel draws gemaakt. Nu vanaf december liep het dan redelijk vlotjes en ik heb Dover op een veilige 12de plaats kunnen posteren. Veel hing af van mijn loanies, twee spitsen en een middenvelder. + In january kwam er dan nog een gekochtte spits en die potte toch 12 goals in 18 matchen :worship:

Oja door het seizoen heen was er interesse (media berichten en of ik interesse had) voor Juve/Milan & Sampdoria / L'om
In de winterstop ook eens wat staff aangetrokken, onder meer 4 first team coaches en 3 scouts. Hopelijk brengen die ook wat op in de CCH.

En ook na lang zeuren krijgt mijn stadionnetje van 6500 man ( attendance was dit jaar 6300 man ) een update met de volle 1300 zitjes :lol: nu ja beter iets dan niets zeker ( kost 2 m ). Ook mijn facilities krijgen een upgrade.

Palmares:

2016-2017: CCH : 12th

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 30 nov 2010, 11:06 
Kernspeler

Meteen dan maar een 9de seizoen gedraaid :green: Dit maal had ik ook las van het 'El gore syndroom ' :p : nl mijn voorzitter verkocht naar mijn ziens de beste spits voor een luttele 1.7 m aan een directe concurrent. Wankers, dan heb ik nog een winger verkocht voor hetzelfde bedrag (enen die weg wou, is naar frankrijk). Dan nog een talentvolle middenvelder voor 3m verkocht omdat zijn looneisen boven mijn budget lagen en bijna einde contract was. Voor mijn topspits een andere spits gekocht van burnley voor het recordbedrag van 1.3 m :cool: Met tien potten in de terugronde deed hij het zeker niet slecht.

Mede door die verkopen krijgt mijn stadion weer een uitbreiding ( met 2500 zitjes gaan we richting de 10 000 (y)), ook mijn faciliteiten krijgen weer een upgrade en mijn staff heb ik inmiddels ook verbetert. Met Dover ging ik nu vlotjes richting playoffs ( continu plaats 7-9) om dan tegen het einde van het seizoen op een 9de plek af te sluiten. Meedoen voor de playoffs zit er denk ik wel in, voor een promotie kom ik toch nog enkele topspelers te kort. Voornamelijk in de defensie en voor de aanval.

Palmares:
2016 - 2017: CCH : 12th
2017 - 2018: CCH: 9th

Profiel  

El Gore
BerichtGeplaatst: 30 nov 2010, 19:18 
Veteraan

Ik vind dat je toch minstens één keer moet degraderen. :green:

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 10 dec 2010, 15:19 
Kernspeler

I'm officially an English hero :worship: Promotion naar de Premier league baby :love: ( wel geen kampioen maar 2de plek ). Nu ja jaartje PL en dan weer naar CCH, kant geld wel goed gebruiken.

Round up vant seizoen: eigenlijk heel de tijd op de plaatsen 2-8 gehangen en dan mits wat chance toch op een 2de plek kunnen het seizoen afronden.

Geen idee of ik hier moet tevreden mee zijn: board heeft toestemming gekregen voor nieuw stadionneke ( 15 k ) , kost van 15 m en er is daarvoor een lening van 12 m afgesloten, 2.5 m opbrengst van oud stadion en een stadion sponserhip van 6.5 m. Dan zou het in principe beter zijn dat ik in de PL blijf :hmm: achja we zien wel. Mijn nr 1 probleem is nu om goeie spitsen te zoeken die ik kan kopen ipv te lenen hmmmm

Palmares:
2018 - 2019: CCH: 2th Promotion

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 14 dec 2010, 12:38 
Kernspeler

Et voila, Gore zijn wish komt uit, laatste in de PL en degradatie naar de CCH :green: veeeel kwaliteit te kort precies. Tot january rond de 15de plaats gehangen en vanaf dan bergafwaarts :( Ga toch moeten proberen jonge talenten te vinden en te kopen om zo te groeien met af en toe een oudere rot halen. Enfin we zien wel.

Palmares:
2019 - 2020: PL: 20th Degradation

Profiel  

El Gore
BerichtGeplaatst: 14 dec 2010, 19:34 
Veteraan

Hopelijk is er nog veel jong talent te vinden.

De PL winnen voor 2030 zou toch moeten lukken. :p

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 15 dec 2010, 22:20 
Kernspeler

Cruisend door de CCH gewalst: slechts drie matchen verloren en dan nog een goeie spits aangekocht midden in het seizoen. Voor volgend seizoen (terug in PL) zou ik mij toch moeten kunnen redden. Alhoewel je dan geen 30 m aan tv geld krijgt zeker? Soit ivm de verhuis zit er een delay op tot in oktober :( Premier League, here comes Dover Athletic :smoke:

Palmares:
2020 - 2021: CCH: 1st Promotion

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 16 dec 2010, 16:56 
Kernspeler

Alvast een bemoedigende start:

Arsenal H: 0-0
Man utd A: 0-0
Chelsea H: 1-1

Alhoewel geen één van bovenstaande de laatste drie jaar nog kampioen speelde :green: Ons tweede jaar in de PL hebben we goed doorstaan. We zijn op de 13de plek gefinished. Voor het nieuwe seizoen zijn er twee sterkhouders vertrokken (GK & AML ) ze wouden na een paar seizoen niet meer bij Dover blijven.. Nu proberen evenwaardige vervangers aan te trekken en tevens nog een goaltjes dief ook zoeken, denk dat ik hem gevonden heb in het verre Turkije. Tevens krijgt het 14k stadion een uitbreiding van 3k (zonder dat ik er om vroeg (y)).

Palmares:
2021 - 2022: PL: 13th

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 24 dec 2010, 17:08 
Kernspeler

Terug een seizoentje erbij: 6de plek en Europa in als beloning. Met een easy programma stonden we in december nog in de top drie maar dan kwamen alle grote ploegen er aan, waartegen we nog niet echt bestand zijn.. Maar toch nog goed stand gehouden en 6des geworden.

Qua tranfers gebeurt er niet zo veel, immers de talenten/echte toppers zijn heel schaars geworden. Zelfs de scouts geven dan aan, 3.5 sterren is al veel geworden :( Ma bon, mijn russiche GK verkocht omdat hij geen WP meer kreeg ( nauwelijks een matchke gedaan ook), en toch nog een spaanse talentvolle GK kunnen aankopen. Doel volgend seizoen: beter doen offcourse!

Palmares:
2022 - 2023: PL: 6th

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 04 jan 2011, 13:06 
Kernspeler

Palmares:
2023 - 2024: PL: 1st Champion

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 04 jan 2011, 13:26 
Kernspeler

En nu het verhaaltje bij het kampioensjaar:
Ik had mijn kern aangevuld met een kwaliteitsvolle spaanse GK voor 5 m. Dan nog een engelse breker op het middenveld voor 10 m en nog een verdediger van Peru gratis. Voor 15m kwam er een 20jarige spaanse spelverdeler over van Athletico.

Qua uitgaande transfers: 2 middenvelders en GK laten vertrekken naar Stuttgart & Chelsea (6 - 5 - 11 m).

Na een zesde plaats wou Dover zich toch kwalificeren voor de Europa league wat wonder wel lukte. De poule bestond uit: Dover/Zenit/AZ/Maritmo. Dover werdt eerste met een 12 pt, volgende ronde was tegen Hoffenheim maar die bleken een maatje te groot, 3-0 ginder en 2-1 thuis...

De basis van mijn kampioenstitel zal vooral aan het thuisvoordeel liggen (met een stadion nu van 26k) Ligt mijn home record op 17 zeges. Mijn away record ligt vooral op de basis van draws (tegen de topteams dan)

De grootste transformatie gebeurde met de winterstop: Ik verkocht twee van mijn sterkste spelers ( twee wingers, een links en een rechts), meer uit noodzaak dan dat ik echt wou immers ze wouden weg. De ene vertrok naar concurrent arsenal voor 10, de andere voor 12 naar Palermo. Met dit geld trok ik drie beloftevolle vervangers aan: een brit, een spanjaard en een italiaan (alledrie wingers uiteraard). Mijn spitsen waren dit seizoen ook goed bij schot: 90 doelpunten op 51 matchen.

Kampioen statistieken: 38 games, 24w, 8d, 6l. 70 - 34 - +36 : 80 pt. Top drie: Man city 71 & Arse 70 pt.
League cup en FA cup stelden niet al te veel voor:
In de League cup er uit in de tweede rond na verlies op Liverpool. De Fa cup liep tot de 4de ronde tot dat we verloren tegen Coventry

En wat nu? Blijf ik bij Dover om de ploeg nog verder uit te bouwen, op europees vlak en ze een naam te bezorgen of trek ik de Dover toe dicht en ga ik naar een andere ploeg? (aanbiedingen genoeg....) :green:

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 13 jan 2011, 12:42 
Kernspeler

Palmares:
2023 - 2024: PL: 1st Champion
2024 - 2025: PL: 1st Champion

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 13 jan 2011, 12:42 
Kernspeler

Toch blijven verder doen met Dover, ik wou bevestiging en niet echt interesse vanwege andere ploegen.. more to follow

Seizoen beetje tzelfde gelopen als mijn eerste kampioenenjaar. Met dit verschil dat er met Kerstmis de top vijf dicht bij elkaar lagen. Na nieuwjaar liepen Dover en Man city uit op de rest, City begon wat steken te laten vallen terwijl Dover goed op dreef bleef.

Getuige daarvan mijn turkse spits met 30 goals topschutter van het seizoen. Young player of the year heb ik ook met een engels wonderkid en ik ben manager vant jaar. Gedurende het seizoen heb ik zes spelers aangetrokken, een MC van zwitserland, een portugese DL, braziliaanse spits, engelse DL en een spaanse middenvelder (die kostte mij wel 30 m). Gemiddelde leeftijd 25 buiten die zwitser van 29.

Die spelers moesten namelijk het vertrek opvangen van zes vertrekkende spelers waaronder twee goeie spitsen :( twee middenvelders en een verdediger. Never the less, we did well :worship: In de CL tot in de kwart finale geraakt, daar ten onder tegen een sterk stuttgart.

Wat de toekomst brengt? Man utd lonkt toch al regelmatig naar mij... voor de rest zien we wel. Ik heb Dover allesinds een goeie basis meegegeven om verder in de top tien te kunnen spelen met of zonder mij.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur