Het is nu 17 jan 2018, 20:59

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
Charlie
 Berichttitel: [FM2010] Europe
BerichtGeplaatst: 16 okt 2010, 11:12 
Kernspeler

Titel zegt het zelf al: in Europa succesvol zijn.. Playable: Belgium, England, France, Germany, Italy, Holland, Portugal & Spain (telkens 1ste klasse ).

RSCA
Palmares:
Kampioen: 2010, 2011, 2012
Beker: 2010, 2011

Man city
Palmares:
Community shield: 2012
Kampioen: 2013, 2014
FA cup: 2013, 2014
Champions league: 2014

Juventus
Kampioen: 2015
Super cup italie : 2015
Super cup europe: 2015
Champions League: 2015

Bayern
Kampioen: 2016, 2017
Euro cup: 2016
Beker: 2016, 2017

Porto
Kampioen : 2018

Chelsea
Kampioen: 2019, 2020
Euro cup : 2019
Community shield: 2019
European super cup: 2019
League cup: 2020
Champions league: 2020

Fiorentina

Laatst bijgewerkt door Charlie op 19 okt 2010, 10:18, in totaal 4 keer bewerkt.

Profiel  

Charlie
 Berichttitel: Re: [FM2010]Europe
BerichtGeplaatst: 16 okt 2010, 11:23 
Kernspeler

RSCA Anderlecht

Overzicht seizoen 09-10
Transfers IN
/
Transfers UIT
Overbodige spelers

Roundup Seizoen
Redelijk vlotjes kampioen geworden, zelfs na de playoffs: voorsprong was 17 punten met 40pld, 29w, 8d, 3l

Overzicht seizoen 10-11
Transfers IN
/
Transfers UIT
Overbodige spelers voor 8.5 miljoen

Roundup Seizoen
Zelfde verhaal eigenlijk, redelijk vlot gewonnen: 40p, 31w, 6d, 3lost.

Overzicht seizoen 11-12
Transfers IN
Van Heerden, Brad guzan, mazuch, song alex, assulin (loan), berrier, ledesma, matic, dioef (van man utd) = 16.25 m
Transfers UIT
boussoufa, polak, cordier, sara, frutos, chatelle, biglia, suarez = 32 m
( meeste van deze spelers wouden absoluut weg naar andere europese ploegen )

Roundup Seizoen
Met deze vernieuwde ploeg voor een derde maal op rij kampioen: 40p, 27w, 10d, 3l

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 16 okt 2010, 11:37 
Kernspeler

Manchester City
Eind seizoen 3 gaf ik te kennen dat ik het astridpark wou verlaten, ik kreeg enkele aanbiedingen maar deze sprong er toch uit... I know its an easy one eh?

Overzicht seizoen 2012 - 2013
Transfers IN
Rodwell jack, aguero, balotelli, hart joe = 132 m :green:
Transfers OUT
bellamy, lucas, kaboul, demichelis, wrightje, onouha, kalou, touré kolo, zabaleta, jo, tevez, weiss, canales = 126 m
Overbodige & oude spelers / goeie spelers die er absoluut weg wilden ...
Roundup seizoen
Man city was het seizoen daarvoor op een 4de plaats gefinished maar dat was uiteraard niet genoeg.. De ploeg draaide al vroeg op een goed niveau ( mede dankzij de goals van aguero & balotelli ) werden we kampioen met een 98 punten! 5 draws en slechts 2 matchen verloren.

Overzicht seizoen 2013 - 2014
Transfers IN
mattock joe, shawcross, santacroce, ozil, lewis greg, insua, verratti, maiga, kroos, humpreys = 206 m ( my personal best )
Transfers OUT
payet, lescott, forren, robinho, ireland, tayler, joa moutinho, beck = 118 m
Roundup seizoen
Na een 2de verandering van de kern vatte Citeh na de zomerpauze zijn seizoen weer aan met een paar pieken en dalen maar hield stand gedurende het hele jaar: kampioen met 96pt, 6draws en 2 losses. Onze kers op de taart was echter de 1-3 winst tegen het almachtige Barcelona in de Champions League.

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 16 okt 2010, 12:00 
Kernspeler

Juventus
Na het 2 jaar durende sjeik avontuur in Engeland wou ik wel eens iets anders... Juventus leek mij een leuke opdracht ( deftige kern) maar ze konden geen prijzen pakken.

Overzicht seizoen 2014 - 2015
Transfers IN
consigli, perotti, tosic, beretta, baggio, sanchez, davis, romero, thiago santos, filipe = 197 moeh thats close )
Transfers UIT
felipe melo, isla, de ceglie, diego, chiellini, sissoko, gervinho = 170 m
Een paar spelers die ik weg wou en een paar spelers die weg wilden.. = een mooi budgetje om de kern te versterken met spelers als een consigli, tosic en sanchez.
Roundup seizoen
Italie ligt mij wel redelijk als competitie en met een aangepaste tactiek speelde ik vlotjes doorheen de Serie A, zodoende dat Juventus kampioen speelde met een ruime voorsprong: 29w 4d 5l = 91 pt. En top of the bill was nog de finale tegen mijn exploeg Man city. Die we met veel moeite versloegen met een 4-2 eindscore.

Profiel  

Charlie
 Berichttitel: Re: [FM2010] Europe
BerichtGeplaatst: 16 okt 2010, 12:20 
Kernspeler

Bayern Munchen
Terwijl ik nog bij Juventus kwam de manangerspositie bij Bayern vrij, ik appliede en tot mijn verbazing kon ik daar aan de slag. Ze hadden al een paar seizoen niets meer gepakt, dus wederom mocht ik de club terug naar de top proberen te brengen. January 2016 kwam ik bij de club

Overzicht seizoen 2015-2016
Transfers IN
Joe hart, Koray ulusal = 26 m
Transfers UIT
kranjcar, yannick , godin = 25 m

Roundup Seizoen
Midden in het seizoen stond Bayern ergens in de middenmoot, veel te laag voor zo'n ploeg uiteraard. Mits een nieuw sluitstuk: bekende Joe Hart en een re-organisatie in de ploeg & verandering van tactiek bleek het na een paar weken zijn vruchten af te werpen. Ook mits het afhaken van rechtstreekse concurrenten zoals Leverkusen, HSV & Dortmund kon ik terug de titel binnen rijven na een periode van vijf jaar zonder landstitels.
In Europa kon ik verder spelen in de Euro cup, in de finale wonnen we van Fulham met een nipte 2-1 overwinning.

Overzicht seizoen 2016 - 2017
Transfers IN
Lopez, weiss, marquinhos, celozzi, batinic, suchanek = 117 m
Marquinhos moest het gebrek aan spitsen opvangen met zijn goals. Lopez is een van de vele talentvolle def mids ( paraguayaan), Celozzi en batinic zijn twee backs ( DL en DR )
Transfers UIT
mavuba, slezak, cuadrado, de ceglie, robert, diego = 86 m

Roundup seizoen
Na de versterking met vooral de backs en de spits positie werden we toch vlotjes voor een tweede maal landskampioen met 82 pt: 24w, 10d, 0 losses. De Finale in de beker wonnen we van Schalke met een vlotte 3-1.

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 16 okt 2010, 12:26 
Kernspeler

Porto
Na mijn duits avontuur vond ik het tijd om richting zuiden te gaan. In Spanje was er niet echt een deftige ploeg bereikbaar, tot Porto mij plots een contract voorlegde, ik hoefde uiteraard niet te aarzelen. Ligra Sagres it is!

Overzicht seizoen 2017 - 2018
Transfers IN
Villavalva, renan, radbauer, skrtel, resul, hobbs, yoo = 36 m
Transfers UIT
wallace, gonzalez, jonathan pereira & nog een paar overtollige spelers = 14 m

Roundup Seizoen
Dit is een moeilijke competitie in Portugal, je hebt drie toppers en al de rest kan meespelen voor de europese plaatsen. Ik kon Porto toch laten meespelen voor het kampioenschap en mits een final push waren we toch kampioen met slechts 6 pt voor op Benfica, dit laat zich vertalen in: 25w, 3d, 2l , een sterke competitie dus.

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 16 okt 2010, 12:39 
Kernspeler

Chelsea Fc
Blij dat ik was dat ik eens in de Ligra Sagres ben geweest, na een jaartje vond ik het toch wel genoeg ( niet mijn ding ). Chelsea, Arsenal en nog een paar andere teams waren een optie. Chelsea kwam het eerst met een contract en een leuk transferbudget dus ik hapte maar toe. Back to the roots off football...

Na bijna tien seizoen in FM valt mij toch wel het een en ander op ( zoals al eerder gezegd ): spelers worden slechter, wonderkids zeldzamer en minder goed. De zuid amerikaanse markt slinkt snel, de turkse wonderboys groeit dan enorm, oost europa is er ook wel vanalles te vinden...

Overzicht seizoen 2018 - 2019
Transfers IN
Egan simeon, murat zehir = 55 m
Tranfers UIT
donaldson, apam = 12.5 m
Roundup seizoen
Ik kwam halverwege het seizoen in actie bij Chelsea waar ze op dit moment rond de 10de plek hingen. Niet bijster goed dus.. met een sterke reeks kwam ik toch weer in de top vijf terecht. Het was heel close maar ik speelde terug kampioen met 1 punt verschil tov een ijzersterk Arsenal. 23w, 7d, 8L.

Europees kwam ik verder uit in de Euro cup waar ik het van Fiorentina in de finale haalde met een vlotte 1-3 win.

Overzicht seizoen 2019-2020
Transfers IN
van wijk, granero, romero, poulsen jimmy, rehak, luiz adriano, nimely, maldonado = 122
Transfers UIT
shafie, patricio, cerci, asamoah, sturridge = 48 m
Roundup seizoen
Met de nodige versterkingen begon ik aan mijn tweede seizoen, alles ging vlotjes tot halverwege het seizoen waar de draws zich opstapelden tegen de mindere teams. Toch hield ik stand en kon ik met een 6 puntenkloof opnieuw de titel binnen halen. 27w, 8d, 3l.

Europees speelde ik sterk en ik mocht de finale bekampen tegen een ex-team van mij : juventus. Na een fel bevochten match haalde ik het met een 1-2 zege. In het voorjaar haalde ik ook al de League cup tegen een zwak arsenal binnen: 1-3.

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 17 okt 2010, 12:27 
Kernspeler

Fiorentina
Terug halverwege november kwam ik La Viola vervoegen, mijn eerste punt was de staff op punt te stellen. Alles is belangrijk in een ploeg. Verder had ik een redelijk goeie basisploeg die rond de 8ste plek in de Serie A wandelde.

Overzicht seizoen 2020-2021
Transfers IN
Mijn enigste transfer was een linksflank aanvallende speler: di maria emanuele = 26 m
Transfers UIT
verschillende spelers

Roundup seizoen
In de Serie A na een knap seizoenseinde op een 2de plek gefinished. Inter was al op match 36 kampioen. Juventus & Ac & La viola battleden om plaatsen 2-4. Fiorentina 79 pt juve en AC 78 maar juve had het beter doelsaldo.

Europees en bekergewijs: in de beker gingen we eruit tegen AC in de kwartfinales. In de CL overleefden we onze poule en werden we zelfs 1st, daarna volgde dinamo kiev waar we makkelijk van konden winnen. Helaas in de kwartfinale bleek Juventus een maatje te sterk.

Doel volgend seizoen: mits de transfers gaan opbrengen en de oudjes weg terug meedingen voor een beker ( voorkeur voor Serie A & Beker want voor de CL ben ik niet goed genoeg).

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur