Het is nu 17 jan 2018, 20:47

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 170 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
ArenA
 Berichttitel: Re: [FM 2007] Newport County
BerichtGeplaatst: 27 aug 2011, 21:33 
ForumPipo

El Gore schreef:
ArenA schreef:
nu is het ook niet zo dat de reputaties meteen omhoog schieten bij 1 goeie prestatie. Je moet ook over een langere tijd goed presteren.

Maar de slotconclusie is: ook al stijgt de reputatie van de competitie niet, toch moet de stijging van de reputatie van de club voldoende zijn om in een klein land spelers te kunnen halen om de CL te winnen?

Nu eens kijken hoe ik FM2007 op de netbook krijg.

daar twijfel ik toch aan (tenzij je ergens een supertaktiek vindt)

gewoon iso d'loaden en mounten via daemontools of iets gelijkaardig en dan moet je perfect kunnen FM'en

Profiel  

El Gore
BerichtGeplaatst: 27 aug 2011, 22:08 
Veteraan

ArenA schreef:
daar twijfel ik toch aan (tenzij je ergens een supertaktiek vindt)

Dat klinkt als een uitnodiging voor mij om het tegendeel te bewijzen. :fight:
Vermoedelijk met een Finse ploeg. :D

ArenA schreef:
gewoon iso d'loaden en mounten via daemontools of iets gelijkaardig en dan moet je perfect kunnen FM'en

Maar ik heb geen iso, FM 2007 staat gewoon op cd-rom.

Profiel  

ArenA
BerichtGeplaatst: 27 aug 2011, 22:15 
ForumPipo

http://www.techzine.nl/tutorials/236/is ... anden.html

Profiel  

El Gore
BerichtGeplaatst: 27 aug 2011, 22:48 
Veteraan

ArenA schreef:
http://www.techzine.nl/tutorials/236/iso-en-image-van-cd-maken-en-branden.html

Of ik kan de iso gewoon opnieuw downloaden. Dat is blijkbaar maar 500 MB groot.

Profiel  

ArenA
BerichtGeplaatst: 28 aug 2011, 10:29 
ForumPipo

dus iso d'loaden zoals ik zei :p

Profiel  

El Gore
BerichtGeplaatst: 28 aug 2011, 18:06 
Veteraan

Ah ja, nu je het zegt. :whistle:

In alle eerlijkheid lees ik niet altijd alles wat je hier allemaal op het forum bazelt. :p

Als ik het in gang krijg, denk ik aan:
- alle Scandinavische competities te laden
- eventueel nog enkele topcompetities op playable of op view te zetten
- in de Finse tweede klasse te beginnen

Ik heb ooit voor de fun eens één seizoen in Thailand gespeeld en toen deed ik ook nog de 'my big fat goalie-challenge'. Dat wil zeggen zo veel doelpunten en assists halen met je doelman. Misschien dat ik dat voor de fun ook in de lagere reeksen doe. :green:

Profiel  

ArenA
BerichtGeplaatst: 28 aug 2011, 18:23 
ForumPipo

El Gore schreef:

In alle eerlijkheid lees ik niet altijd alles wat je hier allemaal op het forum bazelt. :p

:naughty:

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 27 maart 2013, 13:05 
Kernspeler

Eens een vraagje, als je in het begin van het game maandelijks verlies draait, ( Dover ). Geen idee van Newport, hoe geraak je dan uit de financiën? Of had jij dat niet Gore?

Qua loonlast zit ik goed en ook nog transferbudget over...

Profiel  

El Gore
BerichtGeplaatst: 27 maart 2013, 23:45 
Veteraan

Bij elke ploeg in de lagere reeksen ging ik in het rood. Wat ik meestal doe:

- doe in het begin geen geldelijke transfers, dus enkel vrije spelers, huur of moederclub. Bij Newport heb ik blijkbaar pas na 7 seizoenen voor het eerst geld betaald voor een speler en dan nog slechts 1.000 euro. Voor een moederclub is dat vooral een ploeg 1-2 reeksen hoger. Niet veel meer. Manchester United als moederclub is voor een zesdeklasser zinloos. Intrinsiek zijn spelers uit hogere reeksen iets beter en spelers die afgedankt worden bij je moederclub kan je meestal zelf gratis oppikken. Huur iedereen die je kan van je moederclub, zelfs de minder lijkende spelers. Je weet nooit hoe ze ontwikkelen en het kost toch niets. Beperk huur van spelers van gewone clubs tot een absolute topper want voor ploegvulling of back-up is het weggesmeten geld.
- zet je transferbudget op 0 zodat het merendeel naar lonen kan gaan. Maar het is niet dat je een bepaald loonbudget hebt dat het op moet. Probeer spelers over de streep te krijgen met een lager loon maar met win/doelpunt bonussen.
- in de twee laagste reeksen zijn uitgaande transfers geen optie om de jaarlijkse verliezen weg te werken. De waarde van de spelers is te laag. In plaats van je beste speler voor enkele tienduizenden euro's te verkopen, hou je hem en laat het bestuur jaarlijks het gat in de begroting bijpassen. Pas vanaf je spelers voor enkele honderdduizenden euro's kan verkopen, niveau L1 en L2, is een jaarlijkse transfer misschien een optie om uit het rood te geraken. Maar zorg dat je tegen dan een degelijke scouting hebt die voor elke uitgaande transfer een gelijkwaardig jong spelertje in de Conference kan vinden.
- Zowat elke transfer is bij mij met een 50% clausule op doorverkoop, van het laagste tot het hoogste niveau. Wordt door andere clubs heel veel aanvaard en is voor mij zelfs lange tijd een even grote bron van inkomsten. Zeker als die speler enkele reeksen hoger gaat spelen. Alleen al een reeks hoger verhoogt zijn waarde. Als je speler X voor 100.000 euro aan een L2 club verkoopt, zal zijn waarde misschien al naar 200.000 stijgen, gewoonweg omdat hij nu in L2 speelt. Zelfs als hij maar gewoontjes presteert en aan een reeksgenoot doorverkocht wordt, maak je soms meer winst dan je initiële transfer. Omgekeerd, koop ik nooit een speler met een doorverkoopclausule. Ik bied nog liever een iets hogere transfersom dan dat ik seizoenen later de helft van mijn transfersom moet weggeven.

Dat zijn gewoon enkele basis vuistregels die ik volg maar ik veronderstel dat je die nu ook wel al doet.

In essentie moet je in het begin elke euro tien keer omdraaien voor je hem uitgeeft en moet je je ogen openhouden voor opportuniteiten.

Profiel  

Green Devil
BerichtGeplaatst: 12 jun 2013, 10:09 
Kernspeler

Charlie schreef:
Eens een vraagje, als je in het begin van het game maandelijks verlies draait, ( Dover ). Geen idee van Newport, hoe geraak je dan uit de financiën?

Vriendschappelijke uitwedstrijden gaan spelen bij grotere clubs kan ook aardig wat opbrengen. Bij mij nu in Spanje is dat verwaarloosbaar, maar in Engeland loont dat zeker wel de moeite!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 170 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Alle tijden zijn GMT + 1 uur