Het is nu 17 jan 2018, 20:56

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ] 
Auteur Bericht
Charlie
 Berichttitel: [FM 2010] Betis Sevilla
BerichtGeplaatst: 08 jan 2010, 17:50 
Kernspeler

Naar een oude gewoonte grijpt men soms makkelijk terug .. Dus terug naar Betis :green:
Ze zitten in de Liga adelante, bedoeling is om het eerste jaar kampioen te spelen en dan stilletjes naar de (sub)top te groeien.

De belangrijkste en beste spelers zijn vertrokken, hopelijk is de Spaanse 2de klasse niet zo sterk..

Profiel  

Charlie
 Berichttitel: Re: [FM 2010] Betis Sevilla
BerichtGeplaatst: 09 jan 2010, 11:48 
Kernspeler

Mijn eerste seizoen in 2de klasse was easy ( gelukkig ).
Vlotjes kampioen en promotie gewonnen naar de Liga BBVA.
Afbeelding

Qua inkomende transfers kwam er maar 1 persoon in: Angel van Tenerife (een spits die nog niet veel potten heeft gebroken). Qua uitgaande transfers echter:

Afbeelding

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 09 jan 2010, 11:52 
Kernspeler

Dan volgde de overstap naar de 1ste klasse..
Volgens de media zouden we rond een 12de plek finishen, echter de ploeg deed veel beter.
Mijn basisploeg van 2de klasse had natuurlijk niet de kwaliteit om mee te draaien in eerste..

Kuis gehouden in heel de club met volgende transfers als gevolg:
Afbeelding

Tzijn wel gekende namen die de club komen vervoegen zoals een Joe Hart als nieuwe nr 1, en nog een paar goeie loans gehaald zoals een Nordtveit, Johnson en Adu.

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 09 jan 2010, 12:05 
Kernspeler

Eind december stonden we dan ook mooi in de eerste 6 plaatsen. De tactiek ( een 442 en een 4231 ) werkten duidelijk hun vruchten af.

Na de winterstop kwam Valencia met een voorstel op de proppen:
Afbeelding

Maar aangezien ik bezig ben om van Betis een topploeg te maken heb ik maar vriendelijk bedankt (transfer budget is ook wel laag voor zo'n topclub.. )
De rest van het seizoen verliep nogal stabiel, hoofdzakelijk dankzij mij sterk middenveld met een ijzersterke Emana (als dmc tien goals gemaakt), met als resultaat een puike 5de plaats en europees voetbal.

Afbeelding

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 09 jan 2010, 12:28 
Kernspeler

Preview seizoen 3 (2011 - 2012)

Eén van mijn topschutters is voor 12m naar Real, daar was niets aan te doen. Maar met mijn transfers die ik binnen haalde zou ik toch moeten op het zelfde of iets beter niveau zitten van vorig seizoen:

Afbeelding

Milito en Busquets mochten weg bij Barcelona :green: , Johnson na een jaartje op uitleenbasis toch maar gekocht en Jo stond ook transfer listed.. Kalou mocht weg bij Chelski, niet twijfelen kopen die handel. Aangezien ik nog linker wingers te kort had kon ik dos santos lenen van de Spurs. Carlos is dan weer een braziliaanse aanvallende middenvelder.

We haalden een beter resultaat als vorig seizoen: Knap derdes na een ongenaakbaar Barca en nipt met Real :(
Afbeelding

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 28 jan 2010, 16:06 
Kernspeler

Preview seizoen 4 (2012 - 2013)

Qua inkomende transfers toch weer enkele goeie zaakjes gedaan: Curci kwam gratis over van Roma als 2de GK, Nani & vdborre mochten redelijk goedkoop weg. Ik had nog een sterke DC nodig naast Milito en mijn scouts kwamen uit aan Geromel, tot nu toe is hij zijn hoge transfersom wel waard en zijn stats voor een DC zijn ook wel knap.

Afbeelding

Nu voor Europa wil ik gewoon de groepsronde overleven en dan zien we wel...
Spaanse beker zou wel eens welkom zijn maar bekervoetbal is altijd speciaal. En voor de Primera Divsion worden we 4de volgens de media, wel graag terug een top drie!

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 28 jan 2010, 17:10 
Kernspeler

Review seizoen 4:

In de pers kreeg ik een bericht of ik naar Roma wou gaan, toch maar gedeclined
Afbeelding

Spaanse beker: tot in de halve finale omdat Real twee maal te sterk bleek :(
Champions League: tot in de kwartfinale geraakt waar dat Chelsea veel te sterk bleek op verplaatsing..

Maar nationaal waren we dan wel weer goed bezig, tot eind december rond de top 4 blijven staan (dipje ook) maar dan een zege op Barcelona luidde een sterke 2de seizoenshelft in. Real liet in verschillende matchen punten liggen en alleen Barca kon nog even gelijke trend houden, maar ook zij moesten uiteindelijk de rol lossen. :smoke:

Afbeelding

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 01 feb 2010, 17:36 
Kernspeler

Preview seizoen 5:
Afbeelding

Defour kwam om het middenveld te versterken en eerlijk gezegd doet hem zijn job meer dan behoorlijk. Biagianti is niets meer dan een backup middenvelder, Navarro backup voor de DL plek. Helmes zag er niet mis uit om de aanval te komen versterken, Alberdi is een jongen voor de toekomst ( kreeg toch een beloftevolle toekomst van mijn scouts ). Pablo is de nodige versterking op de rechterflank aangezien Sosa, Nani en co toch meer linker wingers zijn. En mijn grootste transfer van dit seizoen is de jonge italiaan Verratti (21 jaar & komt ook al voor in het forum sigames bij jonge beloften), met al mijn verdedigende middenvelders had ik ook wel wat aanvallende kracht nodig.

Nelson en Lolo waren in pricipe op overschot dus kon ik die laten vertrekken voor een goeie prijs...

Review seizoen 5:
Een zot seizoen achter de rug, het verschil met real bedroeg altijd minder dan vijf punten tot op het laatste van het seizoen. De beloning is terug Spaans kampioen zijn, europees vlot het niet zo: kwartfinale verloren tegen Man utd.. in de spaanse beker ook kwartfinales zwaar onderuit tegen Real.

Afbeelding

104 punten is mijn totaal, terwijl vorige jaren gemiddeld 95 punten genoeg waren om losjes kampioen te worden.. Tzal er dus zeker niet makkelijker op worden in de Primera Division.

En op het einde van het seizoen kreeg ik nog een leuke kans:
Afbeelding

Ik kreeg de keuze tussen Argentina, England of Czech. Toch maar voor Engeland gekozen.. Mijn assistent is de assistent van Man utd, mr Mike Phelan :green: Valt mij toch al op in het jaar 2014 dat de aanvallers en de middenvelders wel goed zijn en goeie opvolgers hebben maar dat het met de defensie toch al weer heel wat minder is, we gaan deftig mogen scouten dus.

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 25 feb 2010, 12:59 
Kernspeler

Preview seizoen 6:

Afbeelding

Mata wou weg bij Valencia die de laatste paar seizoen nogal slecht bezig zijn.. bod gedaan en aanvaard. Nilmar is een oudere spits, was gratis en kan zijn diensten nog wel bewijzen in Spanje dacht ik, Beevers is een polyvalente speler ( a la Kompany= dc/dmc) lijkt mij wel een talent te zijn.

Review seizoen 6:
Afbeelding
Met dezeflde kern van vorig seizoen weer kampioen geworden, wel met een iets kleinere marge op Real. Barcelona verloor veel punten tegen de kleinere ploegen..

Verder hebben we in de CL verloren in de kwartfinales van Bayern, spaanse beker kwartfinale verloren van Real, supercup ook verloren tegen Real...

Nu internationaal ben ik mij aan het kwalificeren voor EK 2016, na 4 matchen ongeslagen op kop met 10 pt.. Voorlopig heb ik een rijpe ploeg (eind 20ers), we zien wel wat de toekomst zal geven.

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 03 apr 2010, 12:03 
Kernspeler

Preview seizoen 7:
Afbeelding

Review seizoen 7:

Afbeelding

2 des na Real, de motor sputterde een beetje dit seizoen. Maar een ander hoogtepunt in de clubgeschiedenis: we hebben de CL finale gewonnen tegen Real :smoke: Het enigste wat nog in de trofeekast ontbreekt is de Spaanse beker :(

Laatst bijgewerkt door Charlie op 03 apr 2010, 12:16, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 03 apr 2010, 12:07 
Kernspeler

Preview seizoen 8:

Nogal zwaar ingekocht door het vertrek van nogal veel A-kern spelers die op leeftijd kwamen:

Afbeelding

Christantus is een nigeriaanse spits die het vertrek van oudere spelers moet opvangen. Freddi, Vazquez, Leon, Villegas zijn jonge verdedigers voor in de toekomst. Zurbano is een talentvolle winger die nu al in de A kern zit en Aurtenetxe is een jonge spits die in de beker zijn eerste matchen zal afwerken.

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 03 apr 2010, 12:17 
Kernspeler

Oja ben sinds 20.7.2014 manager van England en mijn achievements zijn: in 2016 het EK gewonnen tegen Spanje.

In de confed cup verloren tegen Argentinie in de semis en mijn ontslag gekregen :green: op /6/2017

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 12 apr 2010, 16:31 
Kernspeler

Review seizoen 8:
Afbeelding

Continu top drie gestaan en op de laatste drie speeldagen voorbij Real geraakt.. In de spaanse beker en in de cl was real oppermachtig.. Real won alleen de CL, beker was voor Barca.

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 17 apr 2010, 09:45 
Kernspeler

Preview seizoen 9:

Transfers: Soto is een argentijns talent voor centraal in de defensie/middenveld. De rest zijn jonge (hopelijk) talentvolle spelers die binnen een jaar of twee in de A-kern kunnen hun plaats op eisen.

Afbeelding

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 17 apr 2010, 09:46 
Kernspeler

Review seizoen 9:

Zelfde verhaaltje van seizoen 8, real op kop tot de winterstop. Real laat punten liggen en Betis pakt wederom de titel (y), nadeel is terug Spaanse beker: finale verloren tegen Barca & CL finale verloren tegen Real :(

Afbeelding

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 17 apr 2010, 10:44 
Kernspeler

Preview seizoen 10:

Qua transfers: een franse spits en voor de rest spaanse talentjes met als klap op de vuurpijl: wonderkid (22j spaanse gk) van barcelona gekocht voor 11 m :lol:

Afbeelding

Verder ben ik als belg trots te mogen zeggen dat ik coach ben geworden van Brazilië :smoke:
Lol mijn board wil dat ik de titel win.. voor minder gaan ze niet.

Profiel  

Ramm
BerichtGeplaatst: 13 mei 2010, 13:04 
Moderator

Tafer heb ik gehad met 1860 Munchen. Zéér content van geweest. :)

Profiel  

ArenA
BerichtGeplaatst: 13 jun 2013, 12:33 
ForumPipo

speciaal voor u

http://t.co/PhSVTMZoZi

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur