Het is nu 17 jan 2018, 20:37

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
Green Devil
 Berichttitel: [FM 2010] Old Firm in England
BerichtGeplaatst: 01 nov 2009, 14:26 
Kernspeler

Als eerste spel in FM2010 heb ik me een vrij makkelijke challenge aangemaakt. Zowel Celtic als Rangers mogen eindelijk de overstap maken naar de Engelse competitie, maar ze moeten wel starten in de Conference North. Ik zal Celtic zo snel mogelijk naar de Premier League moeten brengen.

2009-2010

Afbeelding

Qua inkomende transfers werden er alleen maar gratis spelers gehuurd. De belangrijkste zijn het Argentijnse talent Jonathan Cristaldo in de spits en Ritchie De Laet als veelzijdige backup achterin. Belangrijkste uitgaande transfer is die van Paul Caddis naar QPR voor 800k.

In de voorronde van de CL schakelden we eerste Twente uit om in de laatste voorronde het grote Arsenal te kloppen. Hierdoor zitten we onverhoopt in de groepsfase van de CL. Hier kunnen we dus geld scheppen om de volgende jaren vlotjes door te komen. Hierdoor is het ook niet nodig om duurdere spelers te gaan verkopen. In de competitie speel ik meestal met een B-efltal, maar hierdoor haalden we wel maar 13 op 15.

Profiel  

Casero
 Berichttitel: Re: [FM 2010] Old Firm in England
BerichtGeplaatst: 03 nov 2009, 21:24 
Gold Member

Ik veronderstel dat er wa gesjoemeld is? Glasgow in Engeland?

Profiel  

Green Devil
 Berichttitel: Re: [FM 2010] Old Firm in England
BerichtGeplaatst: 07 nov 2009, 13:23 
Kernspeler

Casero schreef:
Ik veronderstel dat er wa gesjoemeld is? Glasgow in Engeland?

Uiteraard is dit met de data editor gebeurd. ;) Een tijdje geleden liet celtic nog weten zelfs in de laagste Engelse reeks te willen starten als ze daardoor ooit in de Premier League zouden kunnen geraken. En dit leek me wel een eerste leuke challenge in afwachting van de Belgische provinciale competities.

In de competitie hebben we ondertussen gewonnen van Rangers, en aangezien zij zelfs nog een keer verloren hebben staan we met een voorsprong van 4 punten aan de leiding. We zitten nog in de FA Cup en in de FA Trophy, hierin spelen we in de volgende ronde tegen de Rangers :D . In de CL zitten we in een groep met Man Utd, AZ en Rubin Kazan. Maar één speeldag voor het einde hebben we amper 3 punten.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur