Het is nu 27 apr 2018, 04:05

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wat is de groep van het voorbije jaar?
Poll eindigt op 28 jan 2006, 12:39
Deus 23%  23%  [ 11 ]
Clouseau 21%  21%  [ 10 ]
Greenday 26%  26%  [ 12 ]
Coldplay 30%  30%  [ 14 ]
Totaal aantal stemmen : 47
Auteur Bericht
ArenA
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 jan 2006, 15:35 
ForumPipo

marcel schreef:

GD: American Idiot trekt toch op niks? alle, ik zal zeggen dat ze één goede cd gemaakt hebben, maar dan ben k wel heel genereus zenne

Colplay: hierjuist hun nieuwe clip gezien op TV. ik dacht dat ze gewoon een nieuwe gemaakt hadden voor Speed of Sound.

Clouseau: bij de beste vlaamse bands? hmmm... "geen commentaar"
live zullen ze wel goe zijn, maar ik ga niet naar een concert van een groep waarvan ik de muziek op zich niet goed vind

american idiot is in zijn genre wel een goeie cd niet de meesthoogstaande muziek maar naar punkrock normen één van de betere van de afgelopen tijd

coldplay: ik ben er zelf geen fan van maar ik kan best genieten van bepaalde songs, hun laatste cd is minder dan hun vorige maar is nog steeds beter of 99% van de commerciele briel die er nu uitkomt en tijdens hun optredens staan ze er ook

en clouseau: tjach das uw goed recht natuurlijkmaar er zijn er blijkbaar velen die er anders over denken.

maar had ge nu van den eerste keer uw mening zo geformuleerd ik zou er geen problemen mee gehad hebben

Profiel  

marcel
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 jan 2006, 15:46 
Veteraan

ik zeg nochtans juist hetzelfde over GD en Colplay. alleen wa ander woordjes gebruikt

Profiel  

ArenA
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 jan 2006, 15:48 
ForumPipo

marcel schreef:
ik zeg nochtans juist hetzelfde over GD en Colplay. alleen wa ander woordjes gebruikt
maar net de nuance ligt daarin gij noemt het slecht ik zeg net dat het niet slecht is :)

en dat er mssn betere groepen waren ga ik zeker niet ontkennen ;)

voor mijn persoonlijk staan Iron Maiden, Dream Theater al boven al deze eerder vermelde groepen :green:

Profiel  

Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur