Het is nu 25 apr 2018, 22:40

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
San Jose
 Berichttitel: Re: Spanje 2009-2010
BerichtGeplaatst: 18 mei 2010, 10:55 
Nieuweling

Zarate schreef:
Ziet dat toch eens spartelen. :D

Ik begrijp je frustratie best hoor. 250 miljoen uitgegeven en toch weer geen enkele prijs gewonnen. Gij moogt dus gefrustreerd zijn, gij moogt wenen. :wink:

Mijnheer Zarate, echte winnaars herken je aan de sportieve manier waarop ze met winst en verlies omgaan. Als supporter en inwoner van Barcelona stijgt het schaamrood me geregeld naar de wangen als ik uw commentaren hier allemaal lees. Men zou bijna beschaamd zijn, om als aanhanger van Barça gededecteerd te worden.
Neem een voorbeeld aan Pep en het hele team die op een waardige,respectvolle en bovenal bescheiden manier omgaan met success en tegenslag (behalve dan de klojo die de waterspuit moet aanzetten na de wedstrijd tegen Inter).

Profiel  

Zarate
BerichtGeplaatst: 18 mei 2010, 11:59 
Wereldster

Ah, ik ben dus goed bezig. :cool:

Profiel  

Cart.
BerichtGeplaatst: 18 mei 2010, 17:09 
Nieuweling

Villa is binnen, Laporta bevestigde het op een persconferentie. (y)

Het zou gaan om een prijs van 43,5 miljoen. (werd niet vermeld in de persconferentie)

Profiel  

Jules Destrooper
BerichtGeplaatst: 18 mei 2010, 17:12 
Scholier

Fabregas zou er daar ook nog bijmogen en misschien nog een verdediger, maar ik hoop voor hen dat ze niet voor Torres gaan.

Profiel  

Sollos
BerichtGeplaatst: 18 mei 2010, 19:28 
Scholier

San Jose schreef:
Zarate schreef:

Ik begrijp je frustratie best hoor. 250 miljoen uitgegeven en toch weer geen enkele prijs gewonnen. Gij moogt dus gefrustreerd zijn, gij moogt wenen. :wink:

Mijnheer Zarate, echte winnaars herken je aan de sportieve manier waarop ze met winst en verlies omgaan. Als supporter en inwoner van Barcelona stijgt het schaamrood me geregeld naar de wangen als ik uw commentaren hier allemaal lees. Men zou bijna beschaamd zijn, om als aanhanger van Barça gededecteerd te worden.
Neem een voorbeeld aan Pep en het hele team die op een waardige,respectvolle en bovenal bescheiden manier omgaan met success en tegenslag (behalve dan de klojo die de waterspuit moet aanzetten na de wedstrijd tegen Inter).

Je hebt het hier wel tegen iemand die dus wel socio he let dus maar een beetje op wat je zegt.
Ik heb het ook veeleer voor iemand als Barry die op een normale manier met andere mensen kan praten en niet altijd een denegrerende toon moet opzetten en dan nog wel op een forum.

Mooi dat Villa naar Barca gaat, hopelijk raken ze snel van Ibrahimovic af.

Profiel  

Cart.
BerichtGeplaatst: 18 mei 2010, 21:38 
Nieuweling

Jules Destrooper schreef:
Fabregas zou er daar ook nog bijmogen en misschien nog een verdediger, maar ik hoop voor hen dat ze niet voor Torres gaan.

Torres zei eens in een interview dat als hij teruggaat naar Spanje, hij alleen naar Atletico gaat. En dat zie ik niet gebeuren, Atletico heeft het geld ook niet.

Inderdaad ook prachtig dat Villa naar Barça gaat !! :love: Weg met die lange lummel, maar ik hoop ook dat Bojan nog redelijk speeltijd krijgt. Maar eigenlijk is Fabregas niet nodig, want als hij komt, moet Iniesta misschien linksbuiten & daar heb ik liever Pedro oftewel Silva als die komt, al is die niet echt nodig gezien de spectaculaire ontwikkeling van Pedro + Pedro is Catalaan.

En Iniesta & Xavi zijn dodelijk duo op middenveld.

Profiel  

Barry
BerichtGeplaatst: 18 mei 2010, 22:38 
Kernspeler

David Villa :love:. Hopelijk is het verhaaltje van Zlatan nu uit.

Enkele geschifte statistieken van de twee succesjaren onder Pep:

http://www.fcbarcelona.cat/web/english/ ... 11074.html

Profiel  

Iendracht02
BerichtGeplaatst: 18 mei 2010, 23:39 
Junior

Zarate schreef:

Wie spartelt er hier, telkens weer, met tal van nietszeggende commentaren, als het over het alles overstijgende palmares van Real gaat?

:sleep: :sleep: :sleep:

Hattrick:
F.C. Eendracht Ajuinenland (80946)
Jan Ceulemans Stadium - Oost-Vlaanderen
Reeks VI.436

Profiel  

Samslam
BerichtGeplaatst: 19 mei 2010, 02:43 
Gold Member

Iendracht02 schreef:
Zarate schreef:

Wie spartelt er hier, telkens weer, met tal van nietszeggende commentaren, als het over het alles overstijgende palmares van Real gaat?

Wat is het palmares van Real van actuele waarde, dat maakt het nét erger: hét grootste palmares van het land dat zich blauw betaalt aan Benzema&C(.r)o, goals maakt bij de vleet en toch een van de meest belabberde resultaten behaalt....
Daar mag de concurrentie toch eens van genieten.

Profiel  

Iendracht02
BerichtGeplaatst: 19 mei 2010, 07:49 
Junior

Samslam schreef:
Iendracht02 schreef:
Zarate schreef:

Wat is het palmares van Real van actuele waarde, dat maakt het nét erger: hét grootste palmares van het land dat zich blauw betaalt aan Benzema&C(.r)o, goals maakt bij de vleet en toch een van de meest belabberde resultaten behaalt....
Daar mag de concurrentie toch eens van genieten.

Van genieten, zoals de meeste Barça-fans hier doen, vanzelfsprekend wel, maar zo een beetje denigrerend komen doen, en spreken alsof Real vroeger nooit niks heeft voorgesteld, nu niks voorstelt en nooit niks meer zal voorstellen à là Zarate, dat is wel een andere zaak. Ik ben hier trouwens bij mijn weten de enige Real-fan geweest die hen heeft gefeliciteerd, iets wat, de dag dat het omgekeerd is, nog niet te snel zal gebeuren door de heer Zarate (of hoe hij dan ook noemt), heb ik zo een vermoeden ...
En belabberd ... de Champions League en de Copa del Rey waren belabberd, maar het uiteindelijk resultaat komt wel overeen met dat van Barça . Als ge in de competitie echter dat aantal punten haalt, dat aantal goals maakt, maar uiteindelijk geen prijs pakt omdat er nu een ploeg is die nog net iets beter was, zou ik niet durven spreken van belabberd. Teleurstellend wel, maar belabberd?

Hattrick:
Reeks VI.436

Profiel  

Zarate
BerichtGeplaatst: 19 mei 2010, 13:36 
Wereldster

Cart. schreef:

Inderdaad ook prachtig dat Villa naar Barça gaat !! :love: Weg met die lange lummel, maar ik hoop ook dat Bojan nog redelijk speeltijd krijgt. Maar eigenlijk is Fabregas niet nodig, want als hij komt, moet Iniesta misschien linksbuiten & daar heb ik liever Pedro oftewel Silva als die komt, al is die niet echt nodig gezien de spectaculaire ontwikkeling van Pedro + Pedro is Catalaan.

En Iniesta & Xavi zijn dodelijk duo op middenveld.

Iniesta is inderdaad het beste op het middenveld en in principe is Fabregas niet nodig.
Maar het hoort allemaal tot de tactiek van Laporta om Rossell buitenspel te zetten, en dat moedig ik wel aan, ik heb het helemaal niet voor Rossell. :x

Profiel  

Zarate
BerichtGeplaatst: 19 mei 2010, 14:34 
Wereldster

Sollos schreef:
Ik heb het ook veeleer voor iemand als Barry die op een normale manier met andere mensen kan praten en niet altijd een denegrerende toon moet opzetten en dan nog wel op een forum.

Nog nooit van dat woord gehoord. :?

Laatst bijgewerkt door Zarate op 19 mei 2010, 14:38, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Zarate
BerichtGeplaatst: 19 mei 2010, 14:38 
Wereldster

Iendracht02 schreef:
Als ge in de competitie echter dat aantal punten haalt, dat aantal goals maakt, maar uiteindelijk geen prijs pakt omdat er nu een ploeg is die nog net iets beter was, zou ik niet durven spreken van belabberd. Teleurstellend wel, maar belabberd?

Ge gaat nu toch nie beweren dat Real dees seizoen lijk een kampioen gespeeld heeft, zeker ? :lol:
Hoeveel echt goeie matchen hebben ze gespeeld ? Op één hand te tellen denk ik. Voor de rest ook tegen geen enkele andere topclub gewonnen (en neen, Valencia is geen topclub meer).
Real moest het dees seizoen vooral hebben van de flitsen van Ronaldo en de hulp van de refs, allesbehalve een echte kampioen waardig dus. :wink:

Profiel  

Cart.
BerichtGeplaatst: 19 mei 2010, 18:19 
Nieuweling

Zarate schreef:
Iendracht02 schreef:
Als ge in de competitie echter dat aantal punten haalt, dat aantal goals maakt, maar uiteindelijk geen prijs pakt omdat er nu een ploeg is die nog net iets beter was, zou ik niet durven spreken van belabberd. Teleurstellend wel, maar belabberd?

Ge gaat nu toch nie beweren dat Real dees seizoen lijk een kampioen gespeeld heeft, zeker ? :lol:
Hoeveel echt goeie matchen hebben ze gespeeld ? Op één hand te tellen denk ik. Voor de rest ook tegen geen enkele andere topclub gewonnen (en neen, Valencia is geen topclub meer).
Real moest het dees seizoen vooral hebben van de flitsen van Ronaldo en de hulp van de refs, allesbehalve een echte kampioen waardig dus. :wink:

Ik ben Barça-fan, maar Barça heeft ook redelijk veel de scheids mee gehad, dus begin dan aub niet te zagen over Real.

Profiel  

Zarate
BerichtGeplaatst: 19 mei 2010, 18:36 
Wereldster

Bij Real is dat bewust ervoor gedaan, bij Barça niet. :)

Profiel  

Cart.
BerichtGeplaatst: 19 mei 2010, 19:41 
Nieuweling

Zarate schreef:

Voorbeelden svp.

Profiel  

Iendracht02
BerichtGeplaatst: 19 mei 2010, 19:53 
Junior

Zarate schreef:

Daar is natuurlijk geen speld tussen te krijgen ... :sleep:

Hattrick:
Reeks VI.436

Profiel  

Zarate
BerichtGeplaatst: 19 mei 2010, 21:40 
Wereldster

Cart. schreef:
Zarate schreef:

Voorbeelden svp.

Oa de handsbal van Vandervaart en de rode kaart tegen Zaragoza. :wink:

Profiel  

Robert_32
BerichtGeplaatst: 20 mei 2010, 11:50 
Wereldster

Citaat:
Mallorca ziet succescoach vertrekken

Real Mallorca neemt afscheid van Gregorio Manzano. De succesvolle coach stapt zelf op omdat hij weigert in te leveren.

De 54-jarige Manzano leidde Mallorca dit seizoen naar een uitstekende vijfde plaats en had zelfs lang uitzicht op een Champions League-ticket.

Mallorca kampt echter met financiële problemen. De Spaanse club zou liefst 80 miljoen euro schulden hebben. Mallorca wilde wel graag doorgaan met Manzano, maar dan moest de oefenmeester tevreden zijn met een lager salaris.

Manzano besloot dan maar om na drie jaar op te stappen bij Mallorca.

Jammer want de man heeft schitterend werk verricht. Hopelijk kunnen ze iet forceren in Europa om toch de schuldenberg iet of wat af te lossen...

Tgaat alleszins weer een moeilijk seizoen worden volgend jaar vrees ik.

I'm comin' home Newcastle
If you never win the Cup again
I'll brave the dark at St. James' Park
At the Gallowgate End in the rain
I'm coming home...

Winnaar Prono 25 competitie 2005-2006

Profiel  

Samslam
BerichtGeplaatst: 20 mei 2010, 14:43 
Gold Member

Atletico - Sevila :sleep:

Wat die Negredo en die Palop (eerste helft dan) daar stonden te paljassen op dat veld, ongelofelijk. Denk dat Tom De Mul zich positiever in de kijker heeft gespeeld deze wedstrijd, toch zeker de volle halve minuut in beeld geweest bij de viering van de beker, sluwe product placement. Maar goed dat ze die Negredo thuis laten al bij al.
Bij Atletico was de koen ook niet meer dan een overhitte pannenkoek gisteren.

Heersers van de wedstrijd waren Zokora en Ujfalusi, steevast opgefokt, en die hebben ook de capaciteit om er dan echt schrikbarend uit te zien. Perea is ook een held, alleen al voor deze tackle:

Afbeelding

Feest achteraf was behoorlijk indrukwekkend in de stad.

Profiel  

pocketstino
BerichtGeplaatst: 20 mei 2010, 14:51 
Belofte

Perea, een ketting is maar zo sterk als z'n zwakste schakel, dus een wonder dat je daar de uefabeker mee wint :) De beker had teveel van het goeie geweest.

Profiel  

Iendracht02
BerichtGeplaatst: 20 mei 2010, 17:30 
Junior

Zarate schreef:
Cart. schreef:
Zarate schreef:

Voorbeelden svp.

Oa de handsbal van Vandervaart en de rode kaart tegen Zaragoza. :wink:

Ik zal vanaf nu alle discutabele fases van Barça eens opschrijven, voor wanneer ze eens moeten worden boven gehaald ... :wink:

Hattrick:
Reeks VI.436

Profiel  

Cart.
BerichtGeplaatst: 20 mei 2010, 18:41 
Nieuweling

Messi had in januari rood moeten krijgen tegen Sevilla & Sevilla had onlangs een penal moeten krijgen toen ze 2-3 achterstonden, voor die fout op Kanouté. Dus Zarate, begin dan niet te zagen over Real.

Profiel  

Deef
BerichtGeplaatst: 20 mei 2010, 21:28 
Kernspeler

Don't feed the trolls

Profiel  

Barry
BerichtGeplaatst: 21 mei 2010, 13:30 
Kernspeler

Villa wordt deze namiddag voorgesteld aan de supporters, hij heeft net de medische test achter de rug.

Hij krijgt het nummer 7.

Profiel  

Cart.
BerichtGeplaatst: 21 mei 2010, 17:47 
Nieuweling

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Profiel  

Robert_32
BerichtGeplaatst: 21 mei 2010, 18:35 
Wereldster

't staat hem alleszisn (y)

Dit heeft alles om een geslaagd huwelijk te worden :)

I'm comin' home Newcastle
If you never win the Cup again
I'll brave the dark at St. James' Park
At the Gallowgate End in the rain
I'm coming home...

Winnaar Prono 25 competitie 2005-2006

Profiel  

Flikker
BerichtGeplaatst: 21 mei 2010, 20:00 
Junior

Als ze nu nog van Ibra af zouden geraken en Bojan wat meer een kans zouden geven diep in de punt als goeie doublure de eerste jaren van Villa.
Of gaan ze het zich niet riskeren om met slechts 2 echte diepe spitsen in hun kern te zitten? Of zie ik iemand over het hoofd?
En hebben ze Villa ook niet binnengehaald om soms op de flank te spelen, ik dacht dat alleszins ergens gelezen te hebben, zodat Bojan af en toe speelt.

Ik hoop echt dat ze van Ibra afgeraken, past helemaal niet bij Barca.

En kan het gezever over wie de ref het meeste meehad nu eens stoppen? Na een seizoen is het altijd plus minus gelijk, dus stop het gezaag (n)

Profiel  

Cart.
BerichtGeplaatst: 21 mei 2010, 20:10 
Nieuweling

Flikker schreef:
Als ze nu nog van Ibra af zouden geraken en Bojan wat meer een kans zouden geven diep in de punt als goeie doublure de eerste jaren van Villa.
Of gaan ze het zich niet riskeren om met slechts 2 echte diepe spitsen in hun kern te zitten? Of zie ik iemand over het hoofd?
En hebben ze Villa ook niet binnengehaald om soms op de flank te spelen, ik dacht dat alleszins ergens gelezen te hebben, zodat Bojan af en toe speelt.

Ik hoop echt dat ze van Ibra afgeraken, past helemaal niet bij Barca.

En kan het gezever over wie de ref het meeste meehad nu eens stoppen? Na een seizoen is het altijd plus minus gelijk, dus stop het gezaag (n)

Villa is een echte centrumspits, hem op een links/rechtsbuiten zetten is 'm misbruiken.

Dat over de refs vind ik ook gelul, Real krijgt 'm soms mee, maar Barça ook, hoor.

Profiel  

Flikker
BerichtGeplaatst: 22 mei 2010, 07:59 
Junior

Dat idee had ik ook over Villa, maar ben 99% zeker dat er werd gezegd dat hij ook misschien af en toe op de flank zou gezet worden.
Soit, Villa was dé man die Barca nog nodig had, veel meer dan Cesc.

Profiel  

Cart.
BerichtGeplaatst: 22 mei 2010, 23:44 
Nieuweling

Mourinho officieel naar Real Madrid. Maakte hij na de CL-winst bekend. Mocht gratis vertrekken van Moratti na winst CL.

Profiel  

FORZA 282
BerichtGeplaatst: 23 mei 2010, 08:30 
Gold Member

Met Mourinho zie ik het in Real nog wel allemaal in zijn plooi vallen.

Profiel  

FORZA 282
BerichtGeplaatst: 23 mei 2010, 08:33 
Gold Member

Zarate schreef:
Sollos schreef:

Nog nooit van dat woord gehoord. :?

Hij typt het woord misschien fout, maar intussen bewijs je nog maar eens dat hij gelijk heeft.
Niet dat je er van wakker zult liggen uiteraard, want wat moet een heerser zoals jij zich nu aantrekken van het gewone voetvolk hier op het forum :sleep:

Laatst bijgewerkt door FORZA 282 op 23 mei 2010, 17:23, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Zarate
BerichtGeplaatst: 23 mei 2010, 11:59 
Wereldster

Branovitsj schreef:
Met Mourinho zie ik het in Real nog wel allemaal in zijn plooi vallen.

Inderdaad een echte coach die de Real-traditie nastreeft. :lol:

Profiel  

Almani
BerichtGeplaatst: 23 mei 2010, 12:07 
Moderator

Branovitsj schreef:
Hij typt het woordt misschien fout, maar intussen bewijs je nog maar eens dat hij gelijk heeft.

Serieus... :plat:

Profiel  

Zarate
BerichtGeplaatst: 23 mei 2010, 12:19 
Wereldster

Ik woord, jij woordt, hij woordt...:plat:

Profiel  

FORZA 282
BerichtGeplaatst: 23 mei 2010, 17:22 
Gold Member

Ongelukkige typfout uiteraard, hilariteit alom.
Zarate weet weer waarover te spreken de komende vijf jaar.

Profiel  

Cart.
BerichtGeplaatst: 23 mei 2010, 19:19 
Nieuweling

Zal wel een typfout geweest zijn, inderdaad.

Ik kan me niet inbeelden dat iemand 'woordt' schrijft.

Profiel  

Jules Destrooper
BerichtGeplaatst: 24 mei 2010, 00:41 
Scholier

Merida naar Atletico Madrid.

Profiel  

shadad
BerichtGeplaatst: 24 mei 2010, 22:03 
Belofte

toch wel een bijzonder vreemde typfout dan... de t en de spatiebalk liggen vrij ver uit mekaar, zou ik zo zeggen. :lol:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 483 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur