Het is nu 20 jan 2018, 21:39

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
TourforLifeBelgium
 Berichttitel: Tour for Life Belgium (Bardonecchia-Italië)
BerichtGeplaatst: 23 jan 2013, 15:28 
Nieuweling

Rijd de Tour van je leven ten voordele van AZG!

Van 15 tot 22 september 2013 wordt de eerste editie van Tour for Life België georganiseerd ten voordele van Artsen Zonder Grenzen.

Deze bijzondere wielertour voor teams van vier tot twaalf renners trekt van de Italiaanse Alpen naar België in acht etappes.

Word pionier en vorm je team op http://www.tourforlife.be!

Profiel  

KingDJ
 Berichttitel: Re: Tour for Life Belgium (Bardonecchia-Italië)
BerichtGeplaatst: 28 jan 2013, 11:18 
Veteraan

Ge geraakt precies niet aan deelnemers voor uw evenement :lol: Al het 4de forum waar ik deze spam-post zie terugkomen :lol:

Maar soit: lijkt me een zeer leuk parcours, heb helaas andere fietsplannen dit jaar, maar als er volgend jaar een gelijkaardige organisatie op poten wordt gezet doe ik mee.

Profiel  

bobby ewing
BerichtGeplaatst: 29 jan 2013, 09:51 
Belofte

12000 € sponsorgeld bijeenkrijgen (+voorbereiding) is niet eenvoudig...

Profiel  

TourforLifeBelgium
BerichtGeplaatst: 01 feb 2013, 14:13 
Nieuweling

We zijn momenteel in de beginfase van het evenement, waarbij we sinds januari zoeken naar deelnemers. Om promotie te maken rond Tour for Life hebben we getracht op enkele grote fora, waar toch activiteit en interesse zou zijn, een post te plaatsen. Op die manier willen we het bekend maken, want het is de eerste editie, en ook deelnemers vinden die zich aan dit avontuur willen meten.
Momenteel hebben we 5 teams en we zijn begin februari. Mij lijkt het toch te lukken :-).
De bedoeling is alleszins dat het jaarlijks wordt georganiseerd, dus als je op de hoogte wil blijven, kan je ons alvast vinden op facebook en onze updates volgen.

Wat betreft de fysieke inspanning en het geld inzamelen, weten we maar al te goed dat dit een grootte uitdaging is. Maar daarvoor zijn wij en de andere deelnemers er om jullie hierin te ondersteunen. Enerzijds bieden wij tips en manieren aan die jullie kunnen gebruiken om geld in te zamelen en jullie kunnen ook ideeën opdoen uit wat andere teams doen om geld in te zamelen. Anderzijds staan wij jullie bij voor het trainen. Dit via onze partner SpartaNova, die op maat gemaakte trainingsprogramma's opstelt voor wie het nodig heeft.

Hopelijk kon ik jullie nuttige informatie verschaffen. We nodigen je alvast uit op onze website http://www.tourforlife.be en onze facebookpagina http://www.facebook.com/TourforLifeBE.
;-)

Profiel  

KingDJ
BerichtGeplaatst: 14 feb 2013, 17:33 
Veteraan

Ik ben wel eens benieuwd naar die "tips om geld in te zamelen" ... Lijkt me de zoveelste "sponsor mij voor zoveel euro per kilometer" tocht.

Nogmaals: zeer mooi traject, maar zoveel geld inzamelen is toch wat overdreven. Gelukkig zijn er toch enkele teams die daar wel in denken te slagen, chapeau voor hen.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur