Het is nu 24 apr 2018, 15:08

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2891 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73
Auteur Bericht
Hagenaar
 Berichttitel: Re: WK 2014.
BerichtGeplaatst: 10 jul 2014, 09:53 
Miniem

Voor het WK dacht ik, als er één uitschakeling minder zuur is dan die tegen Argentinië. Messi verdiend een wereldtitel. Maar nu ook niet de Messi van dit WK. Wat scheelt er met die jongen? Is het geen toeval dat ook Barcelona in een dip zit? Uitgeblust of is er meer aan de hand...

En Van Gaal een genie kom nou. Van Persie die niet 100% was had nooit mogen spelen. Huntelaar had wel de 120 minuten kunnen spelen en dan had hij Krul wel kunnen brengen. Ook vond hij geen enkele geniale oplossing voor de muur van Argentinië te slopen. Al was dat doelpunt van hen geen buitenspel.

Profiel  

Green Devil
BerichtGeplaatst: 10 jul 2014, 10:08 
Kernspeler

Samslam schreef:
Man Man Man, allebei uitschakelen en een wild card voor een ploeg dat wel voetbalde. Dit Argentinië doet mij zelfs aan Griekenland denken.

Ik dacht tijdens de match ook, geef die wereldbeker al maar snel aan de Duitsers want Nederland en zeker Argentinië verdienen die echt niet. Wat een triestig voetbal voor een ploeg met zo'n aanvallende spelers :crazy:

Hopelijk krijgen ze een rammeling van de Duitsers!

Profiel  

Zarate
BerichtGeplaatst: 12 jul 2014, 13:17 
Wereldster

Charlie schreef:
Viel toch serieus op dat ze altijd via het centrum probeerden te voetballen terwijl dat het daar potdicht zat, de enigste kansen kwamen er als Vertonghen/Toby vooruit kwamen en konden voorzetten geven. Met Benteke had het ook al anders geweest wss...

Trouwens van tactische trainingen heb al de twee gehoord: ene keer wast niet nodig en de andere zouden we het misschien beter wel doen... Die corners in de kwartfinale dramatisch. Gemiste kans op een halve finale dat denk ik ook ja. Ze hadden precies geen zin meer erin. + dan nog zeggen we willen geen viering in belgie, we waren niet goed genoeg bla bla bla...

Benteke zou geen garantie zijn denk ik want heeft dit seizoen bij Villa ook nooit meer zijn vorm van het seizoen ervoor gehaald.

Ik hoop dat Wilmots naar zijn geliefde Duitsers gekeken heeft, dat was pas een staaltje van pressing en automatismen.

Profiel  

Zarate
BerichtGeplaatst: 12 jul 2014, 13:19 
Wereldster

Hagenaar schreef:
Voor het WK dacht ik, als er één uitschakeling minder zuur is dan die tegen Argentinië. Messi verdiend een wereldtitel. Maar nu ook niet de Messi van dit WK. Wat scheelt er met die jongen? Is het geen toeval dat ook Barcelona in een dip zit? Uitgeblust of is er meer aan de hand...

En Van Gaal een genie kom nou. Van Persie die niet 100% was had nooit mogen spelen. Huntelaar had wel de 120 minuten kunnen spelen en dan had hij Krul wel kunnen brengen. Ook vond hij geen enkele geniale oplossing voor de muur van Argentinië te slopen. Al was dat doelpunt van hen geen buitenspel.

Als je met zo'n matige kern de halve finales haalt, ben je een genie ja.
Wat kun jij nu trouwens oordelen over het al dan niet-genie zijn van iemand anders, je bent zelf een imbeciel.

Profiel  

Hagenaar
BerichtGeplaatst: 12 jul 2014, 16:05 
Miniem

Zarate schreef:
Hagenaar schreef:

Als je met zo'n matige kern de halve finales haalt, ben je een genie ja.
Wat kun jij nu trouwens oordelen over het al dan niet-genie zijn van iemand anders, je bent zelf een imbeciel.

Wat kun jij nu trouwens oordelen over het al dan niet-genie zijn van iemand anders, je bent zelf een imbeciel. :lol: :lol: :lol:

Profiel  

Hagenaar
BerichtGeplaatst: 12 jul 2014, 16:06 
Miniem

Of ik zal mij even verlagen tot u kleuterniveau...

Al wat je zegt ben je zelf :lol: :lol: :lol:

Profiel  

Zarate
BerichtGeplaatst: 13 jul 2014, 00:59 
Wereldster

Ik merk eerder een schrijnend, pertinent gebrek aan inventiviteit en wederwoord.
Nu ook niet moeilijk met jouw iq van een fish-stick.

Profiel  

Hagenaar
BerichtGeplaatst: 13 jul 2014, 09:11 
Miniem

Ik leef wel met je mee. Geboren met tetten en een kut had je liever een piemel gehad. Maar wie weet kunnen ze je wel helpen met medicatie tegen die ziekte en wordt je ooit nog een echt wijf :lol: :lol: :lol:

Profiel  

Zarate
BerichtGeplaatst: 13 jul 2014, 15:06 
Wereldster

Tetten/kut/piemel.

Iets verstandigers moeten we van jou inderdaad niet verwachten.

Neanderthaler.

Profiel  

Baskaja
BerichtGeplaatst: 16 jul 2014, 18:32 
Kadet

Het WK was sowieso geslaagd voor mij. Erbij zijn was gewoon het beste gevoel ooit. Jammer dat ik de match tegen USA ginder niet heb kunnen meepikken... Maar ach, de sfeer was overweldigend geweldig.

Profiel  

Samslam
BerichtGeplaatst: 27 aug 2014, 14:06 
Gold Member

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cn ... 6_01234131

De enige reden dat die bij de RD blijft is dat zijn ontslagpremie nóg rianter is dan dat buitenlands aanbod. :(

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2891 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73

Alle tijden zijn GMT + 1 uur