Het is nu 23 jan 2018, 16:57

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2566 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65  Volgende
Auteur Bericht
knex
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 sep 2004, 11:31 
Gold Member

Loki schreef:

Van Damme speelde in mijn spel in de basis by real madrid :)

Ik heb Juanfran van Deportivo op de linksachter :)
Van Damme is pas nieuw, ik zie wel hoe die evolueert, ik wou gewoon een linksback ter vervanging van Carboni, maar ene die tevens centraal uit de voeten kan, ideaal dus ;)

Ik heb wel Paolo Cannavaro aangetrokken, zeer goeie speler, van Parma. Fabio Cannavaro (familie :?) van Inter wil niet komen, maar ik heb hem niet meer nodig nu ik Van Damme heb die ook centraal kan spelen als er te veel blessures zijn ;)

Profiel  

knex
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 sep 2004, 11:36 
Gold Member

@ loki: hoeveel seizoen zit je ver met Real?

Profiel  

Loki
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 sep 2004, 13:03 
Scholier

Knex schreef:
@ loki: hoeveel seizoen zit je ver met Real?

dat was mijn eerste spel met Anderlecht (later naar Juventus gegaan). ik heb toen zelf niet met Real gespeeld. Van Damme stond wel in de belgische nationale ploeg die ik managde.

Profiel  

Loki
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 sep 2004, 13:05 
Scholier

Knex schreef:
Ik heb wel Paolo Cannavaro aangetrokken, zeer goeie speler, van Parma. Fabio Cannavaro (familie :?) van Inter wil niet komen, maar ik heb hem niet meer nodig nu ik Van Damme heb die ook centraal kan spelen als er te veel blessures zijn ;)

broers ;)

Profiel  

Samslam
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 okt 2004, 20:31 
Gold Member

Na 2 a 3 seizoenen beginnen er echt supergrote talenten te verschijnselen.
Bjorn Nicolay van Waver, op alles +/- 13 tot 17 (tackelen 19), 16 jaar.
Snel een contractje gegeven :d

Qua resultaten vlot het redelik goed, ik sta aan de leiding, en heb de CL opnieuw weten te bereiken (5-1, 0-0 tegen Dinamo) enkel de Europese supercup verloor ik tegen grote broer Man U met 1-4 (Ex-antwerp spelers Hussaine en O'shea scoorden)

Toptransfers zijn niet meer gelukt (Kranjcar, Kleber en Van Persie waren telkens te duur of hadden een te groot ego)

Profiel  

marcel
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 okt 2004, 21:21 
Veteraan

ik heb juist mijn eerste seizoen met union achter de rug, en da's alles wa ik er over kwijt wil :green:

Profiel  

marcel
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 okt 2004, 01:37 
Veteraan

godver, wa een match...

6de minuut: tegenstander laat zich vallen, ref ziet een fout en trekt meteen rood...
7de minuut: fout, gele kaart
later die 7de minuut: penalty tegen...

uiteindelijk hebben wij slechts 11 overtredingen begaan (tegen 13), maar kregen we 4 kaarten (tegen 1), en heb ik er 2 blessures aan overgehouden (tegen geen).

de ref was duidelijk omgekocht.

en o ja, de uitslag was 4 - 7

Profiel  

Loki
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 okt 2004, 01:44 
Scholier

ben ook eens een nieuw spel begonnen. en ipv is gewoon een ploeg te kiezen, heb ik er voor gekozen om vergane glories in hun eer te herstellen. ik ben begonnen met kv mechelen (laatste belgische winnaar van een europese beker) en ben vlotjes kampioen gespeeld in derde ondanks een handicap van -9 punten. in 2e gaat het al heel wat moeilijker maar ik ben vrij zeker dat ik zal promoveren. daarna naar eerste en naar een europese beker. en dan zit het eerste deel erop :)

volgende ploegen die ik op het oog heb zijn Reims en Fiorentina (maar die zitten by de laatste update al terug in de Serie A denk, dus dat kan nog veranderen).

voorstellen voor andere ploegen mogen altyd komen ;)

Profiel  

Loki
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 okt 2004, 01:53 
Scholier

marcel schreef:
godver, wa een match...

6de minuut: tegenstander laat zich vallen, ref ziet een fout en trekt meteen rood...
7de minuut: fout, gele kaart
later die 7de minuut: penalty tegen...

uiteindelijk hebben wij slechts 11 overtredingen begaan (tegen 13), maar kregen we 4 kaarten (tegen 1), en heb ik er 2 blessures aan overgehouden (tegen geen).

de ref was duidelijk omgekocht.

en o ja, de uitslag was 4 - 7

ik heb overlaatst ook de match van mijn leven gehad ;)

ik had samen met een maat een ploeg samengesteld in de klas en die dan later rap gemaakt in championship manager (met de editor eh;)).

2 matchen speelden we (uit en thuis). de eerste match (uit) won ik met 0-2 (beetje onverdiend).
maar dan kwam de 2e match. omdat het dag op dag was, waren vele spelers vermoeid en mijn tegenstander had dan ook nog de pech dat 1 van zijn spelers een blessure van 2 weken had opgelopen. (denilson, overrated in-game, veels te goed). dus de 2e match begint en het gaat goed (voor mij toch), er komen veel kansen en de tegenstander wordt helemaal weggedrukt. maar dan valt er een blessure aan mijn kant (45e minuut) , ik rap die speler gewisseld en een licht geblesseerde (maar met een conditie van nog maar 50-60%) ook nog gewisseld. ik druk terug op play en er komt zo op dat 1 van mijn spelers een tegenstander omver duwde ==> rood voor hem. Andres D' Alessandro kan daar niet mee lachen en vloog uit tegen de scheids ==> ook rood. dit allemaal nog steeds in de 45e minuut. nog 9 spelers over en nog steeds is de 1e helft niet gedaan. dan springt dat 2D scherm op en zie ik Zidane een magistrale vrije trap nemen ==> 1-0 en eindelijk rust.

direct na de rust scoort Thierry Henry de 2-0. dan komt de tegenstander terug tot 2-1. maar dan scoort Zidane weer, op de counter 3-1. en dan besluit mijn tegenstander is zijn numeriek overwicht uit te spele (da kunde al eens doen met 11 tg 9 eh) en komt terug tot 3-3. beetje later weer een vrije trap voor de voet van Zidane en 4-3. en dan in de laatste minuut maakt dieje andere er toch nog 4-4 van. maar ik had ingesteld dat er een winnaar moest zijn en dus verlengingen. dat was van korte duur want Emile Mpenza (ook zwaar overrated in-game) scoort na zo'n 10 minuten de winning goal. spijtig genoeg aan de voor mij verkeerde kant. 4-5 verloren uiteindelijk dus.
maar moreel vond ik toch dat ik gewonnen was ;)

Profiel  

marcel
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 okt 2004, 15:34 
Veteraan

ik ben nu weer bezig met Veldwezelt, aangezien ik bij Union buitengesmeten werd, en er geen andere ploeg beschikbaar was...

Profiel  

Samslam
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 okt 2004, 07:59 
Gold Member

Met Antwerp loopt het lekker, 28/33 in de competitie en de laatste wedstrijd was een 2-10 overwinning op Cercle Brugge.
Ik heb Hans Somers, Jonathan Legear en nog enkele talenten aangeworven voor de winterstop.

In de CL gaat het vrij wisselvallig, de eerste wedstrijd werd thuis in extremis verloren van Panathinaikos (3-4 !), de 2e wedstrijd werd gewonnen in en tegen Monaco (2-4).
dan kwam een dubbele confrontatie tegen ex-winnaar Bayern, thuis werd het 0-3 voor Bayern.
In Bayern won Antwerp met 0-4 :o:o

Met Belgie gaat het ook goed, 5-1 gewonnen van Polen en 2-3 (3x debutant Huysegems) in Wit Rusland. De volgende wedstrijd is tegen favoriet Italie (maar dat duurt nog een maand of 6)

Profiel  

Loki
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 okt 2004, 01:06 
Scholier

Loki schreef:
ben ook eens een nieuw spel begonnen. en ipv is gewoon een ploeg te kiezen, heb ik er voor gekozen om vergane glories in hun eer te herstellen. ik ben begonnen met kv mechelen (laatste belgische winnaar van een europese beker) en ben vlotjes kampioen gespeeld in derde ondanks een handicap van -9 punten. in 2e gaat het al heel wat moeilijker maar ik ben vrij zeker dat ik zal promoveren. daarna naar eerste en naar een europese beker. en dan zit het eerste deel erop :)

volgende ploegen die ik op het oog heb zijn Reims en Fiorentina (maar die zitten by de laatste update al terug in de Serie A denk, dus dat kan nog veranderen).

voorstellen voor andere ploegen mogen altyd komen ;)

toch niet kunnen promoveren maar dit lag volledig aan mijn aanvallers. ik had de beste verdediging van 2e klasse maar mijn spitsen kregen er ook amper iets in.
voor mijn tweede seizoen in tweede heb ik dit compartiment dan ook zwaar versterkt. en ondanks dat ik nu aanvallers heb die in eerste meekunnen blijf ik in hetzelfde bedje ziek. nog steeds krijg ik er maximum 1 in per match :(
en kansen komen er genoeg dus daaraan ligt het ook al niet.

als schrijnend voorbeeld heb ik Moke. een spits van congo. bij mechelen krijgt hij niets klaar en heb ik hem zelfs naar de b kern moeten verwijzen omwille van zijn slechte prestaties. nu omdat ik de oplossing niet vind voor mijn probleem heb ik een nieuw spel opgestart om eens wat variatie te hebben. deze keer gekozen voor AA Gent. opeens merk ik dat diezelfde Moke nu naar Lierse gaat. wie staat er in de winterstop eerstes? Lierse natuurlijk met als beste speler Moke (topschutter van de competitie, speler met hoogste average rating van Lierse, vele assists ....)
ik heb die dus uit pure miserie naar mijn b kern gestuurd in 2e klasse :roll:

Profiel  

Samslam
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 nov 2004, 12:55 
Gold Member

Het 4e seizoen zit erop met RAFC, een zeer groot succes was het :)
In de competitie voor de 4ex op rij kampioen gespeeld (deze keer met 87 punten 18 meer als de nummer 2)
In de beker kende ik watproblemen tegen 2e en derdeklassers (maar steeds via verlengingen door) en de finale werd uiteindelijk met 0-1 van Aalst gewonnen.

In de CL liep het nog veel beter, na een 12/18 in de groepsronde versloegen we Arsenal (nipt), Newcastle (8-0 agg.); Juventus (zeer nipt) en zo kwamen we in de finale tegen : Levski Sofia (een oude bekende voor Antwerp :smoke:). Na een bloedstollende wedstrijd won Antwerp met 4-2
De tripple binnengehaald dit seizoen :d

Profiel  

Samslam
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 nov 2004, 14:55 
Gold Member

ik stop met cm 0304 :)

Ik had de laatste keer opgeslagen de wedstrijd voor Juventus, ondertussen zat ik al in Augustus.
Ik vind het de moeite niet meer om opnieuw te spelen.

Best spijtig want met Rooney, Bowyer, Robinho, Rat, Milito, Saja, Baros had ik toch stevig ingekocht.

Nu wordt het wachten tot ik aan fm2005 geraak :)

Profiel  

GREEN BSL
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 nov 2004, 15:23 
Kernspeler

effe melden hoe ver ik zit:
juist mn eerste supercup gewonnen
vorig jaar kampioen gespeeld in eerste dus nu eerste CL
2* beker
2 * beker RU
en ik zou eindelijk mn stadionuitbreiding krijgen :)
Dit alles uiteraard met KVSK

Profiel  

Stibe
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 nov 2004, 20:00 
Scholier

kga der nog een keer voor gaan

bij ksv roeselare (wie anders é :wink: )

wisselende voorbereiding,
tony eeclo gaan halen, net als andy stroy.
michael di franco getest maar doorgestuurd

vooral achterin zit het nog niet snor

nu seizoen begin
benieuwd...

Profiel  

Green Devil
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 20 nov 2004, 20:17 
Kernspeler

GREEN BSL schreef:
effe melden hoe ver ik zit:
juist mn eerste supercup gewonnen
vorig jaar kampioen gespeeld in eerste dus nu eerste CL
2* beker
2 * beker RU
en ik zou eindelijk mn stadionuitbreiding krijgen :)
Dit alles uiteraard met KVSK

Ik heb met kvsk de CL gewonnen, dus je hebt nog werkt voor de boeg :p

Profiel  

GREEN BSL
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 nov 2004, 10:15 
Kernspeler

Green Devil schreef:
Ik heb met kvsk de CL gewonnen, dus je hebt nog werkt voor de boeg :p

Komt nog wel, komt nog wel, maar t bestuur werkt niet cht mee. ik wileen groter stadion. Das het grote doel.De Gestelsedijk moet de grootste voebaltempel van Belgie worden.

Profiel  

Green Devil
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 nov 2004, 12:16 
Kernspeler

GREEN BSL schreef:
Komt nog wel, komt nog wel, maar t bestuur werkt niet cht mee. ik wileen groter stadion. Das het grote doel.De Gestelsedijk moet de grootste voebaltempel van Belgie worden.

ik heb uiteindelijk een stadion met ongeveer dezelfde capaciteit als het fenix stadion gekregen dacht ik, elk jaar kwamen er zo'n paar 1000 plaatsen bij.

Profiel  

Stibe
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 nov 2004, 19:35 
Scholier

beetje zoals verwacht vrij matige competitiestart bij eerste seizoen roeselare,
vooral centraal achterin mag nog versterking komen

13e plaats na 3 wedstrijden met een zeer magere 1 op 9

ksvr - patro 0-1 (72' basiakos)
ksvr - aalst 2-2 (28' barbé, 58' demba, 68' van geem (pen), 89' vervacke)
ksvr - tienen 0-1 (28' ozcan)

in de beker verloopt het wel 'iets' vlotter

zwarte leeuw - ksvr 0-0 (pen 2-3)
brussels - ksvr 2-5 (11' nouhass, 40' dekelver, 58' vervacke, 67' eecloo, 69' amond, 80' ernst, 89' barbé)

Profiel  

Stibe
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 nov 2004, 21:25 
Scholier

eerste periode afgelopen met magere 5 / 30
wel nog niet op degradatieplaats
maar centraal achterin blijft het kaas met gaten.. :x

ksvr - geel 0-2 (van gestel, geebelen)
ronse - ksvr 2-2 (2x confente, nouhass, amond)
visé - ksvr 4-1 (caramazza, amond, j marechal, 2x g marechal)
ksvr - sporting west 1-2 (vandenbossche, bouckie (p), devreese)
eupen - ksvr 2-1 (vancaenegem, eecloo (p), chauveheid)
ksvr - zulte waregem 3-1 (bernaert, 3x nouhass)
denderleeuw - ksvr 1-2 (janssens, nouhass, mbemba)

tweede periode begonnen met een 2-2 gelijkspel bij dessel
(1x huygens, 1x nouhass)

Profiel  

marcel
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 nov 2004, 16:29 
Veteraan

ik ben ook nog eens herbegonnen, met Olympic Charleroi, in good ol' 3de Klasse B. Ondertussen het 2de seizoen, nadat ik in mijn eerste nipt de degradatie kon afwenden. we hadden nochtans met Monziba de topscorer (29 goals) in huis. Halfweg hadden we ook Deglas nog verkocht voor 60.000 euro, mijn duurste transfer.

voor dit jaar zijn mijn verwachtingen hoger (kan moeilijk anders he :D). dit is mijn ploeg op dit moment:

Doel: Manory Delferriere (was al de keeper van Olympic, en die bleek goed genoeg. niet schitterend, maar hij kan er mee door).

Verdediging: Geeraerts - Mercier - Stassin - Vanherpe. (ik heb ook nog Stroy en Siquet als back-up)

Middenveld: Baert - Delplanque - Fernande - Christ (middenveld is wel goed voorzien, enkel de linkerflank is onderbezet...)

Aanval: Monziba - Galeri (met mogelijke vervangers Van Rokeghem, Catinus, Nicolas en Damman)

met deze spelers hebben we in de voorbereiding gewonnen van PSG (2 - 0) en gelijkgespeeld tegen Dortmund (2 - 2). we zijn ook in de 5de ronde van de beker geraakt, maar daar gingen we verliezen tegen Nieuwerkerken. In de hele 2de helft haalden zij geeneens een kans, mist Fernande een penalty (hij shot hem verdomme 2 keer op de keeper), maar in de verlenging kunnen ze ineens wel scoren. Hun keeper haalde logischerwijze een 10, en was MoM... :x in de competitie werd de eerste match op Francs Borains gelukkig wel gewonnen (2 - 0)...

Profiel  

marcel
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 25 nov 2004, 20:36 
Veteraan

ondertussen is de heenronde afgelopen. met slechts 3 verloren wedstrijden en 1 draw op 15 matchen, sta ik eenzaam op kop van de competitie. het gaat dus al veel beter als vorig jaar :D

Profiel  

marcel
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 nov 2004, 01:51 
Veteraan

:( net niet gepromoveerd. in de laatste match van t seizoen moest ik naar de eerste. Ik stond op dat moment 2de met 3 punten achterstand. als ik won werd ik kampioen. maar Ronse won en werd dus kampioen. :( in de eindronde deruit gegaan na 2-1 winst thuis, en 3-0 verlies uit tegen TK Meldert.

ik sta zo'n 500.000 euro in het rood... als ik na volgend seizoen niet promoveer gaat het slecht aflopen, vrees ik...

Profiel  

marcel
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 nov 2004, 02:30 
Veteraan

ik zit nu wel in Derde Klasse A :s

Profiel  

GREEN BSL
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 nov 2004, 11:43 
Kernspeler

Ikke ondertussen aan mn tweede CL bezig. Sta eerste in de groep; (wel nog maar 1 match gespeeld :D ;gewonnen tegenLazio) Afgelopen seizoen weer kampioen; KVM tweede (nipt) en eerste ronde eruit in de CL. Stadion nog altijd niet vergroot :( hoewel ze het beloofd hadden

Profiel  

marcel
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 nov 2004, 15:47 
Veteraan

alle, weer zo'n typisch CM-matchken: de ander ploeg komt in de eerste helft niet aan de goal, ik krijg nen helen hoop kansen, maar der gaat er geen enen in. laatste minuut eerste helft krijgen ze hun eerste kans: 1-0. hun eerste kans in de tweede helft: 2-0... 2 minuten later: 3-0... daar kan ik het dus van krijgen he

Profiel  

marcel
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 26 nov 2004, 15:51 
Veteraan

en in den beker komt anderlecht al meteen :(

Profiel  

marcel
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 nov 2004, 00:28 
Veteraan

en weer worden we geen kampioen... op 2 speeldagen van het einde hebben de eerste 2 meer dan 6 punten voorsprong. we zijn zelfs nooit periode-kampioen geweest (hoewel we een paar keer 1ste hebben gestaan) dus eindronde zit er ook niet in :(

we zijn wel nog niet failliet, maar met 700.000 euro in het rood, zal dat niet lang meer duren

Profiel  

marcel
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 nov 2004, 01:30 
Veteraan

juist 3 - 0 gewonnen tegen Dynamo Kiev :banana:

en nu ook 5 - 3 tegen Westerlo

maar mijn laatste friendly verloren met 1 - 2 tegen PSV (de winnaar van de intercontinentale beker)

Profiel  

Stibe
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 nov 2004, 14:26 
Scholier

damn é
eerste seizoen afgelopen bij ksv roeselare
geknokt tot laatste speeldag
maar degradatie naar derde toch een feit :(

vré goed ben ik dus blijkbaar nog niet in da spel :hmm:

but I'll be back... :lol:

Profiel  

marcel
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 nov 2004, 16:12 
Veteraan

pff, die revalidatie is ook ni alles ze...

4 geblesseerden in mijn A-kern, alle 4 op revalidatie...

Baert: 5 maanden
Verwilst: 4 maanden
Fernande: 3 maanden
Galeri: nog 1 maand (is wel al 2 maand out, dus ja...)

Profiel  

marcel
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 nov 2004, 16:35 
Veteraan

is er eigenlijk een manier om uw eigen loon aan te passen? als ik mijn loon kan terugdraaien kan ik misschien wel winst beginnen maken...

Profiel  

marcel
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 nov 2004, 17:06 
Veteraan

:plat:

ik kreeg juist volgend bericht tijdens de match: "Someone behind the dugout is shouting that an injured payer is still on the pitch."

Profiel  

the big one
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 nov 2004, 19:00 
Scholier

marcel schreef:
:plat:

ik kreeg juist volgend bericht tijdens de match: "Someone behind the dugout is shouting that an injured payer is still on the pitch."

:lol:

Profiel  

marcel
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 27 nov 2004, 20:09 
Veteraan

weer zo'n typisch CM-voorbeeldje...

RC Mechelen - Olympic Charleroi

voor de match:

Olympic Charleroi: 3 matchen verloren, beste verdediging van de competitie, 1ste in de stand.
RC Mechelen: 3 matchen gewonnen, slechtste aanval van de competitie, voorlaatste in de stand.

uitslag: 5 - 0 voor RC Mechelen... de logica zelve natuurlijk :s

Profiel  

marcel
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 nov 2004, 02:17 
Veteraan

pfff, 4-3 verloren tegen Nieuwkerken. trekt de penalty's af, en ik win 1 - 3.... kutrefs :x

Profiel  

marcel
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 nov 2004, 03:17 
Veteraan

marcel schreef:
pff, die revalidatie is ook ni alles ze...

4 geblesseerden in mijn A-kern, alle 4 op revalidatie...

Baert: 5 maanden

(y) (y) (y)

4 matchen heeft het geduurt... alle, in de eerste match heeft hij 20 minuten ingevallen, en in de 4de moest hij der al af na 19 minuten. enkel gebroken -> 4 maand out... nochtans geen voorhistorie van blessures. het spel wilt gewoon ni da ik kampioen word, of promoveer, of winst maak...

:s :x :s :x

en nu valt ook Christ weer uit... nog ene 2 maand weg. ik heb dit seizoen, alle spelers samengeteld, minstens 2 jaar blessureleed verzameld. da's dus 2 jaar loon uitbetalen voor den hond zijn k****n he :x :x :x :x

Profiel  

marcel
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 nov 2004, 17:43 
Veteraan

alle, we zijn tot in de play-offs geraakt. eerste match uit tegen Tongeren gewonnen...

en de terugmatch werd 1 - 1, we zijn dus door naar de volgende ronde :banana:

in de halve finale gewonnen van Union SG :banana:

en ook de Finale gewonnen :banana: we gaan naar 2de klas :green:

Profiel  

marcel
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 nov 2004, 14:20 
Veteraan

eerste seizoenshelft in 2de klasse zit erop. we staan voorlopig 10de, met 22 punten. veel beter dan verwacht dus :)

door mijn schuldenberg aan het begin van het seizoen (1.110.000 euro in het rood! :o), heb ik slechts weinig transfers doorgevoerd. Timothy Dreesen is opgepikt met een vrije transfer, hij is een jeugdproduct van Lierse, die vorig jaar de kwartfinale van de UEFA cup speelden.
nu heb ik voor de winterstop ook nog Anthony van den Borre getekend, die zat ook zonder club :D
en Laurent Fassote komt ook.
ik heb ook 2 spelers geleend:
-Jordan Remacle van Denderleeuw, een spits erbij dus.
- Pieter-Jan Foket van Club Brugge. Een aanvallende rechterflank middenvelder. hij speelt wel vooral in het centrum, want op rechts is Baert een vaste waarde.

mijn beste opstelling:

--------------Vandecauter--------------
Janssens-Dreesen-Stassin-Geeraerts
Baert----Christ----Daems----Dreesen
----------Monziba------Remacle--------

maar met Fassotte en Van den Borre derbij, kan er nog wa veranderen (ik denk dan vooral aan Stassin te vervangen, want die wordt toch altijd rapper moe).

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2566 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur