Het is nu 26 apr 2018, 14:18

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
KingDJ
 Berichttitel: iPad games
BerichtGeplaatst: 25 jul 2012, 14:06 
Veteraan

Ik dacht niet dat hier al een topic over bestond, dus bij deze. Welke spelletjes spelen jullie zoal op de iPad ?

De iPad is verre van een ideaal toestel voor gaming, maar er zijn best wel enkele leuke games om even tussendoor te spelen, of op vakantie als je je laptop of desktop of playstation thuis gelaten hebt. Qua controls ligt het natuurlijk moeilijk bij iPad, al kan je je iPhone in sommige games wel als controller configureren.

Zelf kan ik volgende games nog wel smaken:

- Numbers (tetris-achtig spel waarbij je ipv lijnen eerder dezelfde cijfers naast elkaar moet plaatsen vooraleer ze terug verdwijnen en opnieuw ruimte maken en punten opleveren)
- FIFA12: een klassieker ook op iPad :D Controls zijn te regelen via iPhone, zonder iPhone is het vrij lastig spelen. Helaas geen mulitplayer mode.
- CSR Racing: racing game, maar dan waarbij je puur rechtdoor rijdt en meestal maar 1/4 of 1/2 van een mijl. Doel is om je auto te upgraden via geld dat je verdient door andere tegenstanders te verslaan. Het spelt draait vooral om het kiezen van de juiste upgrades aan je wagen, en het schakelen op de juiste momenten tijdens de race. Idioot spel, maar wel leuke wagens en dus toch ergens wel verslavend.
- Genesia: old school strategy game, dat een nieuw leven is begonnen op iPad. Zonder meer een aanrader !

Profiel  

Casero
 Berichttitel: Re: iPad games
BerichtGeplaatst: 25 jul 2012, 19:47 
Gold Member

Eerste vraag lijkt me: wie heeft er een IPad? Bij mij is het hele Iiets-gebeuren aan mij voorbijgegaan.

Profiel  

marcel
BerichtGeplaatst: 25 jul 2012, 19:59 
Veteraan

ik heb een iPòd :nixweiss:

Profiel  

KingDJ
BerichtGeplaatst: 26 jul 2012, 08:11 
Veteraan

Casero schreef:
Eerste vraag lijkt me: wie heeft er een IPad? Bij mij is het hele Iiets-gebeuren aan mij voorbijgegaan.

Tsja, idd, ik heb er ene waar ik eigenlijk niks mee doe, of het is zo effe tussendoor een paar games op spelen. Is zogezegd een werkinstrument hier, je kan er voorlopig hooguit je mails op lezen maar dat kan ik op m'n gsm ook natuurlijk :crazy:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur