Het is nu 23 jan 2018, 22:55

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 67 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Charlie
 Berichttitel: Re: Fifa 09
BerichtGeplaatst: 15 okt 2008, 09:19 
Kernspeler

Ge kiest de taal bij het opstarten ja, dat van de RD nog niet bekeken, interesseert mij ook niet :green:

Profiel  

KingDJ
BerichtGeplaatst: 15 okt 2008, 18:10 
Veteraan

Ja het is (bij mij toch) als ik FIFA 09 start, dat ik eerst de taal kies, en dan start het spel op in die taal, met ook commentaar in die taal. Ik denk niet dat, eenmaal opgestart in het Nederlands, je vb Engelse commentaar kan krijgen.

Profiel  

Sl3fferke
BerichtGeplaatst: 16 okt 2008, 20:27 
Belofte

ben een devdata aan het zoeken voor m'n oude joypad, FireStorm Dual Analog 2 van Thrustmaster. Ik had iets gevonden, resultaat, kan het niet meer opstarten. Mmmm en natuurlijk geen back-up gemaakt van da bestand :lol:

Alé ik zal m'n zoektocht verder zetten

http://www.skmaldegem.be/

Profiel  

Sl3fferke
BerichtGeplaatst: 17 okt 2008, 14:56 
Belofte

gvd eh, blijkbaar was het dit niet dat het spel niet startte. Na verwijderd te hebben en terug geïnstalleerd te hebben, lukt het nog niet :hmm: Nochtans had ik er gisterenavond nog op FIFA gespeeld :hmm: en dan plots, niks meer.

Iemand een idee?

Profiel  

Samslam
BerichtGeplaatst: 22 okt 2008, 21:11 
Gold Member

Godver, dat spel blijft toch écht alleen maar een beetje plezant online hé.

Hoe moet je trouwens verdedigen?
Tackle richting is 80% vd keren fout
'staande' tackle is even inneficient als in de vorige versies
gewoon ertegen lopen is 40% vd keren fout

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 22 okt 2008, 21:41 
Kernspeler

Ewel, zachte tackle zelfde als schieten, tis kwestie van timing ook wel. Idd er tegen lopen is helft fout :hmm: Ge moet het omdraaien en uw voordeel uit halen :green:

Profiel  

KingDJ
BerichtGeplaatst: 22 okt 2008, 23:20 
Veteraan

Samslam schreef:
Godver, dat spel blijft toch écht alleen maar een beetje plezant online hé.

Hoe moet je trouwens verdedigen?
Tackle richting is 80% vd keren fout
'staande' tackle is even inneficient als in de vorige versies
gewoon ertegen lopen is 40% vd keren fout

Ja wat had je gedacht, dat je gewoon maar op de tackle knop moet duwen en dat je direct de bal hebt ? Zou ook leuk spelen zijn zo :nixweiss:

't Is idd redelijk moeilijk, maar oefening baart kunst. Sommige dagen lukken m'n tackles goed, andere dagen minder. Wat ook een trucje is, is niet zelf verdedigen, maar de pc het vuile werk voor u laten doen. Gewoon van manneke veranderen, zodat de pc uw libero vb bestuurt, en mss dat die voor u dan den bal afpakt :D

Wat ook kut blijft zijn die lange ballen, sommige spelers spelen enkel en alleen puur op de lange bal, enorm frustrerend. Eerst wachten ze op hun eigen veld tot je wat komt storen, kom je te dicht, dan hupakee, lange bal naar voor, en bijna àltijd komt die nog aan ook. Heel zielig :s

Profiel  

Samslam
BerichtGeplaatst: 23 okt 2008, 10:02 
Gold Member

Ik vind dat ze het te moeilijk hebben gemaakt. Als ik in mijn eerste wedstrijd op amateur 6 goals tegenkrijg :crazy:, dat is in geen enkel van de voorgaande edities gebeurd. (wel 8-6 gewonnen :)). Op amateur scoren ze zelfs 50% van hun vrije trappen.
Op '02 was verdedigen mijn sterkste punt, maar toen was dat ook wel erg gemakkelijk. Bij de latere edities hebben ze dat altijd wel iets lastiger gemaakt. Maar zelfs in de versie van vorig jaar wist je wel op het moment dat je op tackle drukte: dit wordt een fout of dit wordt er geen. Bij die van dit jaar mik je op de bal, zou altijd een correcte moeten zijn, en de speler tacklet met voet vooruit op het steunbeen van de andere :crazy:, dat maakt dat tacklen gewoon onbruikbaar.
+ Ze hebben die 'schwalbes' nog altijd niet gecorrigeerd. Dat zit er nu ook al eeuwig in dat een tackle die duidelijk naast de persoon is wordt bestraft omdat de andere speler duikt... en nóóit is dat in geel voor de duiker (terwijl er vroeger toch al eens een fifa geweest is waarbij schwalbes mogelijk waren :? Dat hadden ze van toen af beter moeten uitwerken).

En de 1/2-functie zuigt verschrikkelijk. Dit maakt het toch onmogelijk om heel snel aanvallen op te bouwen? Als je te snel bent leg je de bal gewoon terug vanwaar 'm komt :?

Ahja, wat zijn de functies van 'korte spurt', 'snelheid' en hoe krijg je een ander showke da overstap of stilvallen/versnellen ?

Profiel  

Green Devil
BerichtGeplaatst: 23 okt 2008, 10:50 
Kernspeler

Mmm ik vind het juist vrij makkelijk. Ik heb 2007 maar amper gespeeld en 2008 speel ik ook maar 1 of 2 matchkes om de 2 dagen ofzo. Ik ben direct op semi-pro een seizoen begonnen met KV Mechelen en sta ondertussen vlot aan de leiding en krijg maar amper tegendoelpunten.

Profiel  

KingDJ
BerichtGeplaatst: 24 okt 2008, 17:29 
Veteraan

Samslam schreef:
En de 1/2-functie zuigt verschrikkelijk. Dit maakt het toch onmogelijk om heel snel aanvallen op te bouwen? Als je te snel bent leg je de bal gewoon terug vanwaar 'm komt :?

Idd !!! Zou je die automatische 1-2 ergens kunnen afzetten ? Ik hààt dat zo hard he. Vroeger was de snelle combinatie een van m'n betere punten, nu kan ik daar dus niet echt op spelen, want 'k heb ook altijd voor wat je hier net beschrijft :s

Die tackles op zich vallen al bij al nog mee vind ik, je moet heel goed mikken, tuurlijk als de andere net z'n manneke draait, zijt ge gescheten :D En over die vrije trappen die gescoord worden: met Right Shift kan je je keeper selecteren en wat opschuiven om zo de hoek te verkleinen ;-)

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 24 okt 2008, 18:53 
Kernspeler

Ik heb dat toch niet meer die auto 1-2 :nixweiss: check bij controls ;)

Profiel  

KingDJ
BerichtGeplaatst: 25 okt 2008, 11:51 
Veteraan

Heb het even nagekeken net, en ik zie bij "controls" nergens iets staan over 1-2tjes. Ik heb een knop om te passen (S bij mij), en die knop gebruik ik ook om als ik niet in balbezit ben van player te switchen. Zou dus echt niet weten waar ik die 1-2tjes kan afzetten... Als jij het weet mag je het zeker uitleggen, want ik vind het echt rot die standaard 1-2tjes.

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 25 okt 2008, 13:16 
Kernspeler

Die playerswitch is bij mij een andere knop, verander dat eens?

Profiel  

Sl3fferke
BerichtGeplaatst: 26 okt 2008, 22:35 
Belofte

Sl3fferke schreef:
gvd eh, blijkbaar was het dit niet dat het spel niet startte. Na verwijderd te hebben en terug geïnstalleerd te hebben, lukt het nog niet :hmm: Nochtans had ik er gisterenavond nog op FIFA gespeeld :hmm: en dan plots, niks meer.

Iemand een idee?

heb ondertussen zitten rondneuzen op fora's:

- DEF aangepast (computer, eigenschappen, geavanceerde systeeminstellingen, geavanceerd, prestatie ---> instellingen, DEP inschakelen en Fifa09.exe toevoegen) Was negatief.

- ActiveX gedownload, ook niks

Mss eens kijken voor een update van Vista, anders probeer ik eens op de laptop

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 06 nov 2008, 14:51 
Kernspeler

Kan er iemand met een toetsenbord een lob in de lucht geven?

Profiel  

KingDJ
BerichtGeplaatst: 07 nov 2008, 13:47 
Veteraan

Een lob is altijd in de lucht :D

Ja dat gaat, maar 'k weet die combinatie niet meer. 't Is alleszins een combinatie van 2 knoppen, dat weet ik nog. Ik gebruik soms wel de doorsteekbal in de lucht (dus knop voor hoge cross samen met knop voor steekbal), is ook een fijn wapen :smoke:

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 07 nov 2008, 14:08 
Kernspeler

wel ja tis de doorsteekbal in de lucht dus, keer proberen. ge hebt van die mannen die maar dat doen :fuck:

Profiel  

Sebbie
BerichtGeplaatst: 07 nov 2008, 14:15 
Elite

Charlie schreef:
ge hebt van die mannen die maar dat doen :fuck:

:cool:

Profiel  

Pieter
BerichtGeplaatst: 07 nov 2008, 14:52 
Elite

Sl3fferke schreef:
Sl3fferke schreef:

Iemand een idee?

heb ondertussen zitten rondneuzen op fora's:

- DEF aangepast (computer, eigenschappen, geavanceerde systeeminstellingen, geavanceerd, prestatie ---> instellingen, DEP inschakelen en Fifa09.exe toevoegen) Was negatief.

- ActiveX gedownload, ook niks

Mss eens kijken voor een update van Vista, anders probeer ik eens op de laptop
disable UAC on Vista

Profiel  

KingDJ
BerichtGeplaatst: 08 nov 2008, 17:58 
Veteraan

Charlie schreef:
wel ja tis de doorsteekbal in de lucht dus, keer proberen. ge hebt van die mannen die maar dat doen :fuck:

Aja idd, voorin spelen met Henry, Messi of andere spits met veel snelheid, en dan continu hup de lange bal naar voor. Als ze dat 2-3 keer doen, dan schakel ik over naar 5-3-2 en dan is't rap gedaan: al die lange hoge ballen pak je terug (en zet een verdediger man op man met hun diepe spits, wel ne goeie kopper pakken), en geef dan zelf continu een lange bal. Mss zijn jouw spitsen trager, maar die kerel zal er op den duur zelf ook van gefrustreerd raken. Die matchen eindigen dan meestal in een schoppartij, maarja als de ander niet wil voetballen, dan hoef je dat zelf ook niet te doen natuurlijk !

Profiel  

broibo
BerichtGeplaatst: 09 nov 2008, 11:42 
Beheerder

Sinds een dag of 10 ben ik het op Xbox aan het spelen. Na slechts sporadisch eens FIFA gespeeld te hebben de laatste jaren begin ik er opnieuw wat in te komen. Tegen echte tegenstanders spelen blijft wel leuker, dus binnekort eens kijken om dat ding on line te registreren. Iemand ervaring mee bij Xbox?

Gisteren ook eens op PS3 gespeeld en er zitten toch verschillen op. De lobjes bv. die je op PS3 kan doen (hoog en niet te ver) lijken op Xbox zo goed als onmogelijk. Daar zijn het eerder van die lage stifters waardoor je er moeilijker mee kan scoren.

Profiel  

Lordrazer
BerichtGeplaatst: 12 nov 2008, 11:36 
Wereldster

Heeft er iemand een idee hoe je die fucking nieuwe 1-2 besturing kan afzetten? Vreselijk irritant al je meteen wil doorpassen naar iemand anders.

Ik begin er ook wat in te komen na een seizoen afgewerkt te hebben in die coach mode. Enige probleem blijft mijn verdediging.

Profiel  

Didasheva
BerichtGeplaatst: 23 nov 2008, 18:21 
Kernspeler

voila, de gekopieerde versie van fifa 09 is binnen, vnvd of morgen eens testen (y)

CeRcLeTjEuH

Profiel  

Charlie
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008, 20:38 
Kernspeler

:fuck: die tsjoolders: 2 helften powerplay, nen gast die echt slechter is dan mij, countert twee keer met nen rappen zwarten bam 0-2 FT, ffs bukspel.

Profiel  

KingDJ
BerichtGeplaatst: 27 nov 2008, 21:09 
Veteraan

Als ze da vroeger bij mij probeerden schakelde ik altijd naar 5-4-1 ook met een snelle man in de spits en gaf ik 90' lang lange ballen. ook al kwamen ze niet aan, ik had met mn defensie toch met 1 van mn 5 man altijd hun bal, en om te kloten keilde ik die gewoon zelf naar voor.

Nu doe ik de moeite niet meer en sluit ik het spel gewoon af vanaf ik door heb dat een speler alleen maar de lange bal gebruikt om te proberen scoren. Heb dan ook een hoge quitrate maar kan me geen zak schelen.

Profiel  

rivelinho
BerichtGeplaatst: 22 dec 2008, 20:09 
Scholier

Ik heb het mij ook gekocht, voor op pc.
Ik speel het normaal met toetsenbord, maar aangezien we met wat kameraden een tornooi fifa09 spelen op xbox, speel ik het nu op pc met controller, om wat te wennen.

Het rare bij mijn controller is dat ik blijkbaar geen toets kan instellen voor 'doorsteekpas'. Het blijft altijd op empty staan. Iemand die dit probleem herkent?

Profiel  

Green Devil
BerichtGeplaatst: 23 dec 2008, 08:17 
Kernspeler

Ik ben nu ook met de gamepad aan het spelen, met het toetsenbord was ik met Nott Forest op weg naar de titel in de PL op wereldklasse. Maar ben nu toch maar een niveau moeten zakken. :D

'doorsteekpas' is hier geen probleem

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 67 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur