Het is nu 20 apr 2018, 19:11

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 241 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Auteur Bericht
El Gore
 Berichttitel: Re: GTA IV
BerichtGeplaatst: 16 aug 2011, 22:33 
Veteraan

Bingo, met LJ naar de stripclub was de laatste (blijkbaar was vereist dat je een booth bezoekt). Dus 100%. :banana:

Alles samen de beste uit de GTA reeks en meteen toch ook een van de beste spellen ooit. (y)

Weinig frustrerend moeilijke zaken. Hetgeen ik het meeste moeten herdoen heb, was een unique jump in Alderney achter je safehouse. Lukte eigenlijk alleen met een motor maar de correcte landingsplaats was moeilijk in te schatten. Van de missies was er één met Phil Bell die ik tot bijna 10 keer heb opnieuw gedaan. Maar dat lag vooral aan Phil Bell zelf die als een gek telkens in de vuurlinie ging staan. Uiteindelijk had ik door dat eenmaal de eerste tegenstanders aan de poort gedood waren, Phil zich in cover achter een muur stelt. Daarna kon ik alrond gaan en iedereen in de rug schieten. Phil kwam pas vanachter zijn muurtje eenmaal er nog twee tegenstanders overbleven.

Verder een schitterende stad, plezante figuren, heel goede gameplay, etc. Ik denk dat de laatste missies hopelijk een voorbode zijn van GTA V. Ik miste een beetje een eigen interactie met de figuren zoals die er in Mass Effect 2 is (toevallig het spel dat ik vlak ervoor had gespeeld). Daar heb je veel meer opties in de dialoog en meer keuzes in de verhaallijnen die zijn gevolgen hebben voor het verhaal en je persoon. In GTA IV kwam dat er pas op het einde in de laatste drie missies.

Ik heb ook nog The Lost & Damned en The Ballad Of Gay Tony liggen maar dat is voor later. Nu is het weer tijd voor iets anders.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 241 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Alle tijden zijn GMT + 1 uur