Het is nu 23 jan 2018, 16:49

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 196 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
tomdobbels
 Berichttitel: Re: Nieuwe games
BerichtGeplaatst: 21 mei 2012, 14:12 
Kernspeler

De nieuwe GTA, kwam die nie uit ergens in de 20 van mei?

Profiel  

Silvah
BerichtGeplaatst: 21 mei 2012, 16:53 
Kernspeler

Citaat:
"Multiplayer
According to IGN, Grand Theft Auto V will feature "Crews" similar to Max Payne 3. The new Social Club functionality connect play across multiple titles, starting with Max Payne 3 and GTA V. By playing both games multiplayer, "crews" that the player set up in one will be carried over to the other. "Crews" will let players form private crews with friends, or join public crews. Players can be a member of up to five at the same time, and completing tasks as a crew will gain XP points for the player."

Dobbels, wij gaan een crewke vormen zeker? :D

Profiel  

marcel
BerichtGeplaatst: 21 mei 2012, 17:26 
Veteraan

tomdobbels schreef:

nee

Profiel  

tomdobbels
BerichtGeplaatst: 21 mei 2012, 17:59 
Kernspeler

marcel schreef:
tomdobbels schreef:

nee

Miljaar, had al zo'n vermoeden. Misschien wel goed met de examens voor de deur.

Profiel  

El Gore
BerichtGeplaatst: 21 mei 2012, 18:11 
Veteraan

Oorspronkelijk was voor GTA V zomer 2012 voorzien - sowieso 2012 tenzij vertragingen - maar gezien er nog geen berichten zijn, wordt nu september-oktober 2012 vermoed.

Max Payne 3 zou volgens een pre-order site op de pc al 35 GB ruimte in beslag nemen. Game magazines denken dan ook dat GTA V 40-50 GB vrije ruimte zal vergen. :crazy:

Profiel  

tomdobbels
BerichtGeplaatst: 21 mei 2012, 18:16 
Kernspeler

Silvah schreef:
Citaat:
"Multiplayer
According to IGN, Grand Theft Auto V will feature "Crews" similar to Max Payne 3. The new Social Club functionality connect play across multiple titles, starting with Max Payne 3 and GTA V. By playing both games multiplayer, "crews" that the player set up in one will be carried over to the other. "Crews" will let players form private crews with friends, or join public crews. Players can be a member of up to five at the same time, and completing tasks as a crew will gain XP points for the player."

Dobbels, wij gaan een crewke vormen zeker? :D

Okay hun :love:

Profiel  

El Gore
BerichtGeplaatst: 31 mei 2012, 04:39 
Veteraan

El Gore schreef:
Max Payne 3 zou volgens een pre-order site op de pc al 35 GB ruimte in beslag nemen. Game magazines denken dan ook dat GTA V 40-50 GB vrije ruimte zal vergen. :crazy:

Ik zag zonet Max Payne 3 gepost worden met volgende system requirements.

SYS REQ:

System Specifications (Minimum - Maximum hardware tested at time of release)

Operating System:
Windows 7 32/64 Service Pack 1, Windows Vista 32/64 Service Pack 2, Windows XP 32/64 Service Pack 3

Processor:
Intel Dual Core 2.4 GHZ - i7 3930K 6 Core x 3.06 GHZ / AMD Dual Core 2.6 GHZ - FX8150 8 Core x 3.6 GHZ

RAM:
2GB - 32GB

Video Card:
NVIDIA® 8600 GT 512MB VRAM – NVIDIA® GeForce® GTX 680 2GB VRAM / Radeon HD 3400 512MB VRAM - Radeon HD 7970 3GB VRAM

Sound Card:
100% Direct X 9.0 compatible – Direct X 9.0 compatible supporting Dolby Digital Live

HDD Space:
35 GB

Het klopt dus van de 35 GB voor een pc spel! :crazy:

Profiel  

El Gore
BerichtGeplaatst: 05 jun 2012, 17:34 
Veteraan

El Gore schreef:
Hoe dan ook overweeg ik zeker ook Las Vegas te spelen.

Zij het met één correctie. Fallout Las Vegas zal met mods zijn.

Ik heb te laat vastgesteld dat Fallout 3 veel mods telt. Mijn enige ervaring met een spel met veel mods was Realism Total War en dat was een grote verbetering van het al fantastische Rome Total War. Dus ik sta wel open om Las Vegas met mods te spelen. Zeker omdat Las Vegas eigenlijk ook maar een Fallout 3.5 en geen echte Fallout 4 is.

Aan Fallout 3 heb ik twee mods toegevoegd. Grootste minpunt aan Fallout 3 vond ik de hoeveelheid van muziek. Het soort muziek is wel goed (Civilization van Danny Kaye and The Andrew Sisters is briljant) maar er zijn veel te weinig nummers. In vergelijking met de radio's van GTA zijn die in Fallout maar pover. Te meer dat veel muziek van dat tijdperk al publiek domein is. Het was voor de makers geen grote moeite om voldoende muziek te verzamelen maar dat hebben ze nagelaten. Vandaar dat ik twee radiostations heb toegevoegd: een uitgebreider Galaxy News Radio met 100 nummers en een andere zender met alleen maar jaren 30-50 muziek rond atoombommen afgewisseld met waarschuwingsboodschappen uit die tijd.

Ondertussen zit ik aan level 18. Twee zaken moet ik in de gaten houden. Het uplevelen stopt bij level 20 tenzij ik de DLC installeer. Bij de allerlaatste missie van de main quest stopt het spel dus moet ik de laatste verhaalsmissie ook echt als allerlaatste spelen.

Profiel  

El Gore
BerichtGeplaatst: 05 jun 2012, 17:36 
Veteraan

marcel schreef:
pfiew, eindelijk de Mass Effect trilogie uitgespeeld. fucking intense voorlaatste missie, het allerlaatste stuk was vooral verhaal. en ik zal zowat de enige mens de planeet zijn die het best wel goed vond

Inderdaad, toch iemand die het goed vindt. :o
Als de voorlaatste missie van ME3 van het niveau is als de laatste van ME2, is het voor mij al goed. (y)

Profiel  

marcel
BerichtGeplaatst: 05 jun 2012, 22:22 
Veteraan

kwa moeilijkheid was het al zeker beter (y)

Profiel  

El Gore
BerichtGeplaatst: 09 jun 2012, 15:49 
Veteraan

marcel schreef:
kwa moeilijkheid was het al zeker beter (y)

Goh ja, die slotmissie van ME2 was inderdaad niet moeilijk maar daardoor kon je ze in één flow uitspelen zonder dat je ergens een stuk moet herspelen. Dat was bij mij onder meer wel het geval bij GTA IV. GTA IV is voor mij het beste spel ooit maar niet met de beste slotmissie omdat ik door een kleinigheid (de sprong met de motorcrosser) die een aantal keer moest spelen.

Profiel  

marcel
BerichtGeplaatst: 09 jun 2012, 21:38 
Veteraan

ik heb GTA IV nog altijd niet uitgespeeld :o

Profiel  

El Gore
BerichtGeplaatst: 09 jun 2012, 21:46 
Veteraan

marcel schreef:
ik heb GTA IV nog altijd niet uitgespeeld :o

Nog niet aan begonnen of ergens gestopt?

Profiel  

marcel
BerichtGeplaatst: 10 jun 2012, 20:58 
Veteraan

gestopt bij die missie met dat sniper geweer aan dat magazijn

Profiel  

El Gore
BerichtGeplaatst: 28 jun 2012, 18:44 
Veteraan

Voor wat het nog waard is maar in ME3 is er een Extended Cut DLC uitgebracht. Het einde wordt daarin lichtjes aangepast. Het stilt de kritiek op ME3 natuurlijk niet (meer). Daarvoor is het misschien te laat. De veelvuldige DLC strategie was ook een kritiek die ik regelmatig las en met deze DLC zal het natuurlijk ook niet stoppen.

In Fallout 3 heb ik de DLC's geïnstalleerd waardoor ik nu nog tot level 30 verder kan. Het is wel een van de grootste uitstel-spellen die ik ken. Ik wil al dagen/uren naar Rivet City maar het wordt altijd uitgesteld omdat ik ergens anders blijf hangen.

Profiel  

marcel
BerichtGeplaatst: 28 jun 2012, 22:12 
Veteraan

om het efkes in major spoilers te zetten... (en ik bedoel echt wel: niet lezen als ge het spel nog wilt uitspelen, en enige vorm van interesse hebt voor het verhaal)

Spoiler: [Reveal]
aangezien uw personage (Shepard) op het einde dood is (en zelfs een verre herinnering in het allerlaatste filmke), komt het nogal belachelijk over dat je er gewoon mee verder kan spelen door DLC (en eigenlijk gewoon in het standaard spel)

dus ja, die kritiek is wel terecht.
het zou zo'n beetje zijn als een serie over Star Wars, die zich nà de originele trilogie afspeelt, maar wel Darth Vader, Yoda, Obi Wan en de emperor opvoert

Profiel  

El Gore
BerichtGeplaatst: 02 jul 2012, 19:08 
Veteraan

Je spoiler ga ik zeker niet lezen.

In Fallout 3 ben ik eindelijk in Rivet City geraakt. Volgende stap is het verkennen van alle plaatsen waar ik nog niet geweest ben (ik heb voor het gemak de Explorer perk genomen) en een DLC spelen (Point Lookout). De DLC's brengen gelukkig ook enkele nieuwe vijanden mee want aan level 21 is er bijna geen tegenstand.

Profiel  

El Gore
BerichtGeplaatst: 23 aug 2012, 17:18 
Veteraan

Na 110 uur begint het tijd te worden om Fallout 3 af te sluiten. Ik heb het maximale qua levels bereikt (30), ik heb bottlecaps te over (bijna 40.000) en zwem in de kogels (telkens 2000-3000 per meest gebruikte wapen). Ik heb nog drie DLC's gespeeld (Point Lookout, The Pitt en Operation Achorage), alle plaatsen in The Capital Wasteland zijn ontdekt. Er rest mij enkel nog de ontbrekende plaatsen in Washington DC te onderzoeken en dan focus ik mij nog op de slotmissies van het hoofdverhaal. Het is ondertussen genoeg geweest. Tijd voor iets anders! :green:

Profiel  

El Gore
BerichtGeplaatst: 26 sep 2012, 21:45 
Veteraan

Ik heb onder Fallout 3 eindelijk een streep getrokken. Op het einde begon het toch te vervelen.

Ik heb nog geen idee aan wat ik nu zou beginnen. Ik heb al een aantal geïnstalleerde spellen die ik nog moet verder zetten (Batman Arkham Asylum, Dragon Age 2, Assassin's Creed 2, etc.). Ofwel moet ik eens in mijn archieven snuisteren.

Profiel  

KingDJ
BerichtGeplaatst: 02 okt 2012, 09:48 
Veteraan

Probeer eens Ultimate Domain (aka Genesia) uit :D (y)

Da's ECHT wel archief-stijl :D

(maar - toch voor mij - verslavend)

Profiel  

El Gore
BerichtGeplaatst: 06 okt 2012, 19:24 
Veteraan

Dat ziet er mij wel heel old school uit. Misschien een beetje te old school voor mij.

Ik ben maar beginnen gamen toen er een pc in huis kwam. Dat was rond 1995. Dus de echt oude, console en arcade games zijn aan mij voorbijgegaan. Mijn eerste spellen waren al Age Of Empires, Redneck Rampage, Indy Car Racing 95, ... Toch al een andere generatie dan Donkey Kong of Super Mario.

Volgende spel zal iets zombie-achtig worden. Ik was ooit eens begonnen aan Resident Evil 4. Misschien zet ik dat verder. Dead Rising 2 had ik ooit geprobeerd maar de grafische kaart kan het niet goed aan. Van Left 4 Dead 2 en Dead Island goty ga ik ook eens kijken of de grafische kaart het aankan.

Profiel  

KingDJ
BerichtGeplaatst: 08 okt 2012, 09:03 
Veteraan

El Gore schreef:
Dat ziet er mij wel heel old school uit. Misschien een beetje te old school voor mij.

Ik ben maar beginnen gamen toen er een pc in huis kwam. Dat was rond 1995. Dus de echt oude, console en arcade games zijn aan mij voorbijgegaan. Mijn eerste spellen waren al Age Of Empires, Redneck Rampage, Indy Car Racing 95, ... Toch al een andere generatie dan Donkey Kong of Super Mario.

Volgende spel zal iets zombie-achtig worden. Ik was ooit eens begonnen aan Resident Evil 4. Misschien zet ik dat verder. Dead Rising 2 had ik ooit geprobeerd maar de grafische kaart kan het niet goed aan. Van Left 4 Dead 2 en Dead Island goty ga ik ook eens kijken of de grafische kaart het aankan.

Hola hola, Ultimate Domain is ook uit de periode rond '95 hoor !! :D Dat was nl. het eerste spel dat ik op CD-ROM had indertijd (gratis bijgeleverd met m'n CD-ROM speler :lol: ). Those were the days :smoke:

Profiel  

KingDJ
BerichtGeplaatst: 08 okt 2012, 09:04 
Veteraan

Ik ben trouwens terug bezig met Championship Manager 3 te spelen. Die editie waar Robbie Keane zo goed in is :lol: (y)

Profiel  

ArenA
BerichtGeplaatst: 08 okt 2012, 09:10 
ForumPipo

werkend op windows 7?

zoja hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Profiel  

KingDJ
BerichtGeplaatst: 08 okt 2012, 12:22 
Veteraan

Hela, het ging hier over retro-gamen, dat doe je dan ook niet op Windows 7 he :lol:

Ik stel het voorlopig nog altijd met Windows XP.

Binnenkort ruil ik m'n 8 jaar oude laptop voor een nieuwe en dan kan ik terug es wat games van de laatste jaren beginnen spelen :) Ik ben zowat gestopt met recente games te spelen in de tijd van MoHAA ofzo, behalve dan de FIFA-reeksen, die ben ik blijven kopen maa moest ik wel op lage resolutie spelen. En traag. Vooral dat :D

Profiel  

El Gore
BerichtGeplaatst: 14 nov 2012, 20:37 
Veteraan

El Gore schreef:

Na ca. 140 uur aan Fallout 3 gespendeerd te hebben wou ik iets anders. Dus eventjes geen open werelden meer, geen main quests, geen side quests, geen xp points verzamelen, geen skills meer toewijzen, geen x-aantal zaken verzamelen voor extra's, geen afval verzamelen voor eigen gemaakte wapens, niet meer elke kast, doos of kist opentrekken voor extra loot.

Ik wou eens iets met zombies. Dus ben ik nu bezig in Dead Island. Een open wereld, met main quests, side quests, xp points te verzamelen, skills toe te wijzen, zaken te verzamelen voor extra's, afval verzamelen voor eigen gemaakte wapens, elke kast, doos of kist opentrekken voor extra loot. :green:

Voorlopig valt het nog mee. Ik moet nog wat wennen aan de karakteristieken van het spel. Eens zien of het boeiend blijft. Positief is dat de tegenstand zich aanpast: iet wat een Fallout 3 bv. niet had. De damage en health van de zombies evolueren mee met je eigen levels. Negatief is dat het spel een verschrikkelijk save systeem heeft. Het is altijd fingers crossed en hopen dat alles gesaved wordt.

Profiel  

El Gore
BerichtGeplaatst: 12 maart 2013, 11:18 
Veteraan

In Dead Island zit ik nog altijd in de buurt van het eerste hotel. Niet slecht maar ik speel het maar sporadisch. Over zombies gesproken: ik ben mij nu ook aan het amuseren in Plants vs. Zombies.

Tussendoor eens Saints Row gespeeld maar ik ben zowel in SR II als SR III snel afgehaakt.

Verder eens testen of Spec Ops - The Line werkt.

De nieuwe Sim City (5?) is ook voor binnenkort (of net uit?). Benieuwd wat dat gaat geven.

Profiel  

ArenA
BerichtGeplaatst: 12 maart 2013, 11:22 
ForumPipo

SC5 is al uit. Maar het is nu enkel online te spelen (allez uw savegames bevinden zich enkel op de servers van EA)

Profiel  

El Gore
BerichtGeplaatst: 12 maart 2013, 11:25 
Veteraan

ArenA schreef:
SC5 is al uit. Maar het is nu enkel online te spelen (allez uw savegames bevinden zich enkel op de servers van EA)

Ha ja, juist. Schijnt miserie te zijn. Server plat betekent dat je niet verder kan spelen.

Profiel  

Green Devil
BerichtGeplaatst: 22 mei 2013, 12:57 
Kernspeler

Iemand al The Walking Dead (gebaseerd op de comic book, niet de serie) gespeeld?

Lijkt me wel de moeite!

Profiel  

El Gore
BerichtGeplaatst: 22 mei 2013, 15:21 
Veteraan

Niet gespeeld, mede omdat de reviews, zowel in de algemene pers als in de gamepers, niet overwegend positief waren. Er zouden betere zombiegames op de markt zijn.

Profiel  

Green Devil
BerichtGeplaatst: 22 mei 2013, 15:31 
Kernspeler

El Gore schreef:
Niet gespeeld, mede omdat de reviews, zowel in de algemene pers als in de gamepers, niet overwegend positief waren. Er zouden betere zombiegames op de markt zijn.

De reviews die ik gelezen heb waren toch heel erg lovend, het gaat niet over de game over de serie hé ;)

Profiel  

El Gore
BerichtGeplaatst: 22 mei 2013, 15:40 
Veteraan

Over welke The Walking Dead heb je het dan?

Ik had het inderdaad op die episode-games: die krijgen laag-gemiddelde scores maar ook geen uitzonderlijke. De laatste WD variant die ik mij nog herinner, was Survival instinct (4 op Gamespot) en De Standaard schreef onder meer:

"Na drie uur verzandt het hele feestje in een geestdodende routine. Tegen die tijd heb je je al twee uur geërgerd aan de onhandige besturing, de foeilelijke grafische weergave, de technische foutjes en het gebrek aan spanning en sfeer waarop elke zichzelf respecterende game met The walking dead in de titel zou moeten drijven.Begin mei ligt een nieuwe The walking dead-game in de winkel, die wel de moeite waard is."

Profiel  

El Gore
BerichtGeplaatst: 06 jun 2013, 19:53 
Veteraan

El Gore schreef:
Ipv Skyrim ben ik met een oudere variant begonnen: Dragons Age Origins. Alles voorlopig goed behalve de eerste ogre dan. Daar moet ik nog een plannetje voor verzinnen.

Ik ben van plan om anderhalf jaar later misschien eens een tweede poging te doen. Dus nogmaals Dragon Age Origins installeren, ditmaal inclusief de ganse reutemeut van expansions en DLC's. Nu zorg ik ervoor dat ik al vrij snel de gameplay probeer aan te leren voor ik de ogre moet kloppen. :green:

Profiel  

Ramm
BerichtGeplaatst: 09 jul 2013, 10:15 
Moderator

El Gore schreef:
El Gore schreef:
Ipv Skyrim ben ik met een oudere variant begonnen: Dragons Age Origins. Alles voorlopig goed behalve de eerste ogre dan. Daar moet ik nog een plannetje voor verzinnen.

Ik ben van plan om anderhalf jaar later misschien eens een tweede poging te doen. Dus nogmaals Dragon Age Origins installeren, ditmaal inclusief de ganse reutemeut van expansions en DLC's. Nu zorg ik ervoor dat ik al vrij snel de gameplay probeer aan te leren voor ik de ogre moet kloppen. :green:

Dead Islands uitgespeeld? Heb dat nog gespeeld met een kameraad, was wel 'fijn'

Profiel  

El Gore
BerichtGeplaatst: 09 jul 2013, 19:52 
Veteraan

Neen, ik speelde het ook maar sporadisch. Het savegame mechanisme botste wat met de open wereld. Je kon geen uren rondlopen zoals in pakweg een Fallout en dan saven. Je moest zorgen dat je iets deed waardoor er geautosaved kon worden.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 196 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Alle tijden zijn GMT + 1 uur