Het is nu 20 jan 2018, 06:08

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 383 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Auteur Bericht
Carré Confituurke
 Berichttitel: Pro Cycling Manager 2006
BerichtGeplaatst: 28 jun 2006, 17:17 
Scholier

Ik heb het spel sinds gisteren, tot nu toe wel tevreden over maar redelijk moeilijk. Tot nog toe mijn beste resultaat is 8e geworden met Nick Nuyens in een Spaanse koers en daarbij ook nog eens 2 tussensprints gewonnen, meer niet eigenlijk !

Nog iemand die het spel heeft of het zich binnenkort gaat aanschaffen ?

Profiel  

Dr. Polle
 Berichttitel: Re: Pro Cycling Manager 2006
BerichtGeplaatst: 28 jun 2006, 17:19 
Kernspeler

Carr? Confituurke schreef:
Ik heb het spel sinds gisteren, tot nu toe wel tevreden over maar redelijk moeilijk. Tot nog toe mijn beste resultaat is 8e geworden met Nick Nuyens in een Spaanse koers en daarbij ook nog eens 2 tussensprints gewonnen, meer niet eigenlijk !

Oh wist niet dat het al uit was, ik zal het me wel aanschaffen. Vraagt het veel van je pc?

Profiel  

cyclogame
BerichtGeplaatst: 28 jun 2006, 17:41 
Belofte

Welk spelniveau speel je?

Ik ben al anderhalf seizoen bezig. Begonnen met Liberty en daar 2de geworden met Vino in de Tour en 6 etappezeges. In augustus al te horen gekregen dat ik naar een andere ploeg mocht uitkijken omdat de doelstellingen niet vervuld waren (Liberty wilde de Tour winnen en nog een paar zaken). Na 5 etappes in de Vuelta een deftig aanbod gekregen van La Fran?aise des Jeux. Ik kon direct overstappen en heb dat maar meteen gedaan. 39 zeges gehaald bij Liberty. Met L?vkvist meteen de Vuelta gewonnen. Nu ben ik vlak voor de Tour in 2007 maar ga met het spel stoppen, de eerste correcte DB's zijn beschikbaar.

Profiel  

sir-alleman
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 jun 2006, 19:37 
Scholier

ben ook begonnen met Liberty, op normaal, heb juist Parijs - Nice met Kachetskin en Tirreno met Scarponi gewonnen, heb ook gezien dat de doelstellingen een beetje zot zijn, tour en vuelta winnen, anders wel sjiek spel. Maar ga ook gauw opnieuw beginnen met betere Databases, dit was eens om te testen.
systeemeisen zijn identiek aan PCM, heeft bij mij geen verschil
is eerste keer dat ik met Liberty in al mijn cym en Pcm carrieres, en valt me wel op hoeveel jonge brol er bij rijd, al ligt dit wsl aan de database, en zijn die jongeren normaal geen z'on brol. Voorts heb ik gelukkig Devolder gekocht, zodat ik toch iets kan doen op vlaamse wegen

Profiel  

Carré Confituurke
BerichtGeplaatst: 28 jun 2006, 22:52 
Scholier

cyclogame schreef:
Welk spelniveau speel je?

Op normaal, maar is eerste keer dat ik zo'n spel speel heb nog geen ervaring met de vorige versies ! btw, spelen jullie altijd de wedstrijd of gebruiken jullie de simulatie. Wat bij mij ook niet wil lukken is het sprinten en bij het ingaan van de laatste 5 km is de helft van mijn ploeg meestal al achterop geraakt :(

En dan heb ik nog een vraagje als je een ploegmaat vooraan hebt, hoe stop je dan eigenlijk af in het peleton of gaat dat niet echt ?

Zal nog wat moeten oefenen zeker ? :wink:

Profiel  

sir-alleman
BerichtGeplaatst: 29 jun 2006, 09:25 
Scholier

Op normaal, maar is eerste keer dat ik zo'n spel speel heb nog geen ervaring met de vorige versies ! btw, spelen jullie altijd de wedstrijd of gebruiken jullie de simulatie. Wat bij mij ook niet wil lukken is het sprinten en bij het ingaan van de laatste 5 km is de helft van mijn ploeg meestal al achterop geraakt :(

En dan heb ik nog een vraagje als je een ploegmaat vooraan hebt, hoe stop je dan eigenlijk af in het peleton of gaat dat niet echt ?

Zal nog wat moeten oefenen zeker ? :wink:

ik speel de belangrijke wedstrijden, maar simuleer ook veel.
De sprinten zijn echt niet zo moeilijk hoor.
neem op +- 14 km ??n bevoorrading, dan zit hij juist op maximum vanaf waar je in iemand wiel kunt kruipen en ga dan direct in het wiel kruipen van een topsprinter, of in het wiel van jou sprintaantrekker. Best zet je voor die sprintaantrekker nog een deftige sprinter en daarvoor een (paar) hardrijders. zet de eerste hardrijder op 99% en bolletjes, zodat hij vooraan op kop sleurt met rest ploeg in het wiel. als je hele sterke hardrijder hebt kun je zo met serieuse voorsprong aan sprint beginnen. vanaf 3 km laat je eerste sprinten, afhankelijk van hoe snel de rest komt je aantrekker en je sprinter zelf.
Maar eigenlijk is het gemakkelijkste in het wiel van de beste sprinter kruipen. Enige probleem is soms in zijn wiel raken.

Profiel  

Carré Confituurke
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 jul 2006, 19:44 
Scholier

Dan maar in de oorsponkelijke topic verderdoen zeker ?

Heb mijn tweede overwinning te pakken ! En wat voor één: met Paolo Bettin Milaan-Sanremo gewonnen, meteen de eerste doelstelling volbracht. Blijkbaar hoe meer grote koersen je wint die je sponsers verwachten hoe meer geld ze in je investeren naar volgend seizoen toe, leuk !

Profiel  

sir-alleman
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 jul 2006, 09:45 
Scholier

bij mij gaat het voorlopig zeer goed met Astana, Parijs-Nice met Kachetskin, Tirreno met Scarponi, 2e in MS met Extebarria en 4e met Davis, kasseien waren wat minder, had alleen Devolder binnengehaald en heb er wel Gent-Wevelgem mee gewonnen en wat ereplaatsen. Amstel gewonnen , Waalse Pijl 2e, LBL gewonnen allemaal met Kachetkin en telkens nog dichte ereplaatsen want Astana is zeer brede ploeg voor dit werk met nog o.a. Jaksche, Extebaria, Vicioso, Vino. Giro 2e met Caruso en 5e met Scarponi, top 3 in Dauphiné met Vino, Contador en Caruso, Nu eerste bergrit tour gereden en het gaat tussen Vino en Ulle, sta 12s achter maar al 3 ritten gewonnen met Vino, en 3e al ver achter.
Maar zal na patch en betere databases toch nieuwe carriere starten

Profiel  

Milanista
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 jul 2006, 18:04 
Sportidool

Waar vindt ge die patches en databases ergens?

Profiel  

Dr. Polle
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 jul 2006, 18:15 
Kernspeler

Sang et Or schreef:
Waar vindt ge die patches en databases ergens?

http://www.procyclingmanager.com/forum/

daar kun je alles wel vinden :)

Profiel  

Carré Confituurke
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 jul 2006, 15:17 
Scholier

Patch is blijkbaar uit, wanneer ik net spel heb opgestart kreeg ik automatisch bericht. Wel handig (y)

Ga dan maar nieuwe carrière beginnen denk ik, heb echt nog maar bitter weinig tijd gehad om het spel te spelen.

Profiel  

Dark Tiger
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 jul 2006, 10:30 
Elite

Allé, ik moet niet meer twijfelen, het spel zat vandaag in de bus. Blijkbaar had ik dat gewonnen bij de 4de rit van de Tour. :lol: Ik kwam zelfs maar 6 punten te kort voor een Rodania uurwerk. :green: En dan te denken dat ik de uitslagen totaal niet volgde omdat in elke van mijn 6 teams renners van de Fuenteslijst zaten, behalve bij deze ploeg precies. :lol:

Het was de rit Huy - Saint-Quentin (05/07/2006), dat deze renners voor genoeg punten zorgden om 21ste te worden. :lol:

Citaat:
1) 130 Boonen T. * QSI 36 milj.
2) 115 McEwen R. * DVL 34 milj.
3) 233 Casper J. COF 15 milj.
4) 259 Eisel B. * FDJ 16 milj.
5) 227 Galvez I. CEI 14 milj.
6) 260 Gilbert Ph. * FDJ 15 milj.
7) 544 Albasini M. LIQ 7 milj.
8) 492 Steegmans G. DVL 5 milj.
9) 534 Wrolich P. GST 7 milj.

Profiel  

Perisic
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 jul 2006, 15:02 
Prof-Gold Member

Ben de demo aan het afhalen, eerste keer dat ik dit spel speel, als het meevalt overweeg ik het te kopen.

Profiel  

Dark Tiger
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 jul 2006, 21:01 
Elite

Johan schreef:
Ben de demo aan het afhalen, eerste keer dat ik dit spel speel, als het meevalt overweeg ik het te kopen.
Niet doen, je mag mijne wel eens lenen. :wink:

Profiel  

Josken
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 28 jul 2006, 09:50 
Scholier

Dark Tiger schreef:
Allé, ik moet niet meer twijfelen, het spel zat vandaag in de bus. Blijkbaar had ik dat gewonnen bij de 4de rit van de Tour. :lol: Ik kwam zelfs maar 6 punten te kort voor een Rodania uurwerk. :green: En dan te denken dat ik de uitslagen totaal niet volgde omdat in elke van mijn 6 teams renners van de Fuenteslijst zaten, behalve bij deze ploeg precies. :lol:

Ikke gewonnen bij rit 2 ofzo :)

Toen ik ex equo eerste was me 22 andere en ik de 21e prijs trok...

Profiel  

Perisic
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 aug 2006, 14:00 
Prof-Gold Member

Dark Tiger schreef:
Niet doen, je mag mijne wel eens lenen. :wink:
Heb em net gekocht, ik ben een beetje ongeduldig en de weinige spelletjes die ik speel, koop ik liever origineel.

Profiel  

Dark Tiger
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 aug 2006, 17:43 
Elite

Het loopt vrij lekker. De sponsors zijn toch uitstekend tevreden. :green:

Toch maar goed dat ik V Peteghem heb want de rest kan maximaal top 10 halen in echt belangrijke koersen. Peter heeft wel RVV, Gent-Wevelgem en Parijs-R gewonnen. :smoke:

In de kleinere koersen lukt het wel om met iedereen ritten te winnen of zelfs vooraan te eindigen int klassement. Het hangt wel serieus af van de tegenstand. Als de toppers er niet zijn, dan winnen we meestal, anders is het zo goed als onmogelijk. :hmm: Nu staan we voor belangrijke weken met de Giro en Ronde van België.

Profiel  

Perisic
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 10 aug 2006, 00:43 
Prof-Gold Member

Fijn en verslavend spel, vooral de juiste renners op het juiste moment in vorm krijgen vind ik moeilijk, als ik dat door het spel laat doen zijn sommige renners totaal niet in vorm wanneer ze het moeten zijn. Ik sta maar vijftiende op de ranking, maar gelukkig slaag ik er tot nu toe altijd net in de belangrijkste wedstrijden voor de sponsors te winnen :green: (Goldrace, Ned kampioenschap, bergtrui Giro met een oververmoeide renner).
Ik ga nu beginnen aan de tour met een depressieve Rasmussen en al even depressieve Menchov. Sponsors willen top vijf en bolletjes, dat tweede moet lukken, maar dat eerste in geen honderd jaar :zweep:

Profiel  

Dark Tiger
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 aug 2006, 13:20 
Elite

Jij hebt meer geluk met je doelstellingen. Ik moet groen en top 10 halen. Evans en McEwen zijn beiden heel depressief. Die laatste wordt er elke rit afgereden, gelukkig heeft Rodriguez toch al een rit gewonnen, maar groen zal niet lukken. Van Huffel heeft wel een degelijke voorsprong in de bolletjestrui en ook één rit gewonnen. Nu komen de zware bergritten er wel pas aan. Hopelijk kan Evans standhouden, hij zou in topvorm moeten zijn, maar hij ziet er niet goed uit. :hmm:

Gelukkig toch al 2 doelstellingen bereikt met RVV (de Peet) en Belgische titel met Pieter Mertens die de beste was na een lange ontsnapping. :smoke: Ik win vooral vlot in de kleinere koersen. Grootste probleem blijft spurten, kan iemand misschien tips geven?
:(
McEwen krijgt geen nieuw contract, tenzij hij zwaar gaat inleveren. :green:

Profiel  

Perisic
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 aug 2006, 14:01 
Prof-Gold Member

Ik sprint meestal van wiel tot wiel (volgen), maar heb nog niet echt goed kunnen sprinten omdat Freire ook ongelukkig is geweest vanaf het begin.

Gisteren was wel schitterend. Ik stond met Rasmussen 47 punten achter op Moncoutie, het was de 19de rit en er waren nog vijf bergjes waar je allemaal tien punten kon verdienen. Ik dus direct aangevallen met Rasmussen, bleek Moncoutie ook mee te zijn en dus niet meegereden. Terug gepakt door het peleton en samen met Boogerd direct terug aangevallen, eerste boven op eerste klimmetje en weggereden met groep van tien zonder Moncoutie. Hierna gewoon altijd gezorgd dat hij eerste boven kwam (één keer ging het nog bijna fout toen ik met hem degradeerde, maar hij werd teruggepakt doordat het blauwe balkje leeg was, op krachtmeter 99 echter toch nog eerst boven geraakt :green: ).

Klassement wel enorm slecht, Menchov 47ste op anderhalf uur :plat:

Profiel  

sir-alleman
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 aug 2006, 18:05 
Scholier

ik heb toch nog stuk moeilijkere doelstellingen met csc vind ik
ik moet 5 wedstrijden winnen,
Parijs-Nice, Parijs-Roubaix, De giro, de tour en de vuelta
voorlopig is alles gelukt en sta nu dicht bij start tour, maar met Basso zal dat geen probleem zijn. Ben overigens in mijn laatste wedstrijd juist Belgisch kampioen geworden met Meersman, die ik als vrije renner had binnengehaald, was lange ontsnapping, waaruit ik won met 17 minuten voorsprong op peleton.
Voor de sprinten heb ik natuurlijk ook geen echte topper waarmee ik tegen de allergrootsten kan concurreren, of ik moet met mijn allerbeste ploeg aan de start staan, dan kan ik een supertrein opzetten waardoor ik toch kan winnen, Met mannen als Cancellara, voigt, Piil, Blaudzun, Lombardi, Michaelsen, ... en O'grady als laatste man

Profiel  

Perisic
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 aug 2006, 08:28 
Prof-Gold Member

Zo goed ben ik gelukkig nog niet (tzou ook niet best zijn als beginner). In grote rondes nog niet mee kunnen doen, in Giro deed er geen klassementsrenner mee en in Tour was Menchov depressief. Nu is hij dat nog altijd en ik sta vlak voor de Vuelta. Ik moet dus de vuelta gaan winnen nu, waar ik nog niet eens in de buurt van zal raken. Ik heb wel het gevoel dat de sponsors niet enorm streng zijn, bij mij is de tevredenheid nog altijd erg goed' terwijl ik maar twee van de vier doelstellingen heb gehaald.
Gisteren mijn eerste massasprint gewonnen met Freire (tegen onder andere Boonen) :banana:

Profiel  

Dark Tiger
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 aug 2006, 10:20 
Elite

In de eerste bergrit Evans meer dan een half uur verloren. :hmm: Ik ga van de doelstellingen dus 2 op 5 halen. :( Ontslaan zullen ze me niet, maar ik vrees voor het budget volgend seizoen. :x

Profiel  

spekkie
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 aug 2006, 11:04 
Belofte

Je moet er zeker op letten om de renners het programma te laten rijden dat ze zelf opgesteld hebben in 't begin van 't jaar. Als je daar van afwijkt gaan ze idd depressief worden. Blijf je het programma mooi volgen, blijven ze meestal tevreden en gaan ze natuurlijk veel beter koersen.
Met Davitamon had ik direct een goed jaar, enkel een heel slechte Tour.
Van Petegem won Milaan - San Remo en Het Volk en had top 5 in RVV en PR, Vansummeren won Parijs-Nice, Van Huffel won Ronde van Romandië en werd 8e in de Giro en 2e in Ronde van Zwitserland.
Cadel Evans was ook direct depressief en kon een gans jaar niets presteren, McEwen idem dito.

Profiel  

spekkie
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 aug 2006, 11:07 
Belofte

Dark Tiger schreef:
In de eerste bergrit Evans meer dan een half uur verloren. :hmm: Ik ga van de doelstellingen dus 2 op 5 halen. :( Ontslaan zullen ze me niet, maar ik vrees voor het budget volgend seizoen. :x

Das geen probleem hoor. Ik had geen enkele van de 5 doelstellingen en ik kreeg een mooi budget toegeschoven. Ik had meer geld dan in 't begin van het eerste seizoen. Als je sponsors heel goed of uitstekend zijn is 't normaal geen probleem.

Profiel  

Perisic
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 aug 2006, 12:00 
Prof-Gold Member

spekkie schreef:
Je moet er zeker op letten om de renners het programma te laten rijden dat ze zelf opgesteld hebben in 't begin van 't jaar. Als je daar van afwijkt gaan ze idd depressief worden. Blijf je het programma mooi volgen, blijven ze meestal tevreden en gaan ze natuurlijk veel beter koersen.
Van Petegem won Milaan - San Remo en Het Volk en had top 5 in RVV en PR, Vansummeren won Parijs-Nice, Van Huffel won Ronde van Romandië en werd 8e in de Giro en 2e in Ronde van Zwitserland.
Cadel Evans was ook direct depressief en kon een gans jaar niets presteren, McEwen idem dito.
Menchov was van het begin al slecht gezind en ik heb hem toevallig per ongeluk twee keer een koers niet kunnen laten rijden omdat hij al in een andere ronde meedeed. Ik begin mij echter serieus aan hem te ergeren :zweep: Wordt dat gereset op het begin van het seizoen?

Profiel  

spekkie
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 aug 2006, 12:23 
Belofte

Johan schreef:
Menchov was van het begin al slecht gezind en ik heb hem toevallig per ongeluk twee keer een koers niet kunnen laten rijden omdat hij al in een andere ronde meedeed. Ik begin mij echter serieus aan hem te ergeren :zweep: Wordt dat gereset op het begin van het seizoen?

In 't begin van 't seizoen gaan ze allemaal slecht gezind zijn, en moet je terug in de instellingen van: kopman, helper, luxe-helper, jong talent,... instellen om ze blij te krijgen. Misschien heb je daar een fout gezet? Menchov niet als kopman of co-leider gezet?

Profiel  

Perisic
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 aug 2006, 12:38 
Prof-Gold Member

spekkie schreef:
In 't begin van 't seizoen gaan ze allemaal slecht gezind zijn, en moet je terug in de instellingen van: kopman, helper, luxe-helper, jong talent,... instellen om ze blij te krijgen. Misschien heb je daar een fout gezet? Menchov niet als kopman of co-leider gezet?
Nee iedereen was tevreden nadat ik dat had gedaan. Kzal ergens iets fout gedaan hebben bij hem wrsch in de loop van de eerste maanden ;)

Profiel  

sir-alleman
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 aug 2006, 18:19 
Scholier

of stuur je renners op een vrij kamp, daar word hun moraal veel beter van,

Profiel  

Dark Tiger
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 aug 2006, 23:06 
Elite

spekkie schreef:
Dat zijn dus gewoon 2 depressieve eikels, vanaf de eerste dag waren ze al depressief. :green: Ik heb Evans als kopman staan en V Peteghem en McEwen als co-leiders. Hoe heb jij ze staan? Volgend seizoen Evans zeker niet meer kopman en McEwen gaat waarschijnlijk vertrekken. :x

Profiel  

Bartos
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 aug 2006, 23:39 
Belofte

Is dat bij jullie ook dat het volstrekt onmogelijk lijkt om renners die nog onder contract liggen bij hun ploeg weg te plukken? Op den duur probeerde ik gewoon eens of een ploeg hun akkoord zou geven voor de slechtste renner uit hun kern en zelfs dat lukte dus niet.
Aangezien ik bij Quickstep zit, zal ik dus nog een seizoentje moeten wachten om ook in een bergrit eens iets te kunnen forceren :D . Tenzij ik Rujano serieus in form krijg, maar vooralsnog lukt dat niet.

Wel staat Boonen voorlopig los op kop qua aantal zeges en won ik met Pozzato Milaan-San Remo en met Boonen Parijs-Roubaix.

Profiel  

Perisic
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 aug 2006, 23:52 
Prof-Gold Member

Menchov heb ik zelfs niet meegenomen naar de vuelta :lol: Hij bleef maar depressief (ondanks het tiendagen vrij kamp) en was dan ook nog slecht in vorm. Met zo iemand kan ik niks gaan doen daar. Tot nu toe is het maar mager, de sprints mislukken iedere keer net (ik zat altijd iets te ver) waardoor ik een paar keer in de top tien ben geeindigd (één keer vierde), maar een zege zit er vooralsngo niet in. De bergtrui met Ardilla gaat vlot lukken, Weening en Dekker moeten top dertig kunnen rijden, maar daar blijft het bij...

Profiel  

Dark Tiger
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 aug 2006, 01:09 
Elite

Dat gaat precies wel enorm rap bij u. :o

Ik ben nog steeds met de Tour bezig. :(

Van Huffel heeft steviger de bolletjestrui vast, maar er komen nog bergritten aan. Ik ga proberen nog een derde rit te winnen als troostprijs. Hopelijk houdt dat de sponsors tevreden. Volgend seizoen hoop ik een echte ronderenner aan te trekken. :green:

Sprinten winnen lukt onmogelijk, zelfs in tussensprints spurten ze mijn renners gewoon voorbij. Moet je iets speciaals doen hiervoor of zo? :?

Profiel  

Dark Tiger
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 aug 2006, 03:42 
Elite

Doelstellingen behalen in de Tour was onmogelijk. Gelukkig toch ritzeges met Van Huffel, Vansummeren en Rodriguez.

Wat een kloterij is dit met die contracten? Peet wil geen nieuw contract, McEwen vraagt veel te veel en geen enkele degelijke renner wil naar mijn ploeg komen. Zo boeren we achteruit. Het minste dat je zou verwachten is dat je toch elk seizoen een even sterke ploeg kunt behouden. :hmm:

Profiel  

Perisic
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 aug 2006, 08:42 
Prof-Gold Member

Dark Tiger schreef:
Dat gaat precies wel enorm rap bij u. :o

Ik ben nog steeds met de Tour bezig. :(

Van Huffel heeft steviger de bolletjestrui vast, maar er komen nog bergritten aan. Ik ga proberen nog een derde rit te winnen als troostprijs. Hopelijk houdt dat de sponsors tevreden. Volgend seizoen hoop ik een echte ronderenner aan te trekken. :green:

Sprinten winnen lukt onmogelijk, zelfs in tussensprints spurten ze mijn renners gewoon voorbij. Moet je iets speciaals doen hiervoor of zo? :?
Je kunt hele treintjes maken hè, ik laat mijn sprinter altijd mijn tweede snelste man volgen (die ik op 99% zet), deze moet doen de hele tijd zorgen dat hij voorin zit met Freire dmv. voortdurend opschuivende renners te volgen. Best zit je zo in zevende positie met hem. Ideaal is dat je eerst hem laat sprinten en dat je dan uit het wiel kunt komen met je sprinter in de laatste km. Freire zet ik laatste km's ook op 99%.

Profiel  

Dark Tiger
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 aug 2006, 11:03 
Elite

Johan schreef:
Je kunt hele treintjes maken hè, ik laat mijn sprinter altijd mijn tweede snelste man volgen (die ik op 99% zet), deze moet doen de hele tijd zorgen dat hij voorin zit met Freire dmv. voortdurend opschuivende renners te volgen. Best zit je zo in zevende positie met hem. Ideaal is dat je eerst hem laat sprinten en dat je dan uit het wiel kunt komen met je sprinter in de laatste km. Freire zet ik laatste km's ook op 99%.
Hoe opschuiven? :?

Profiel  

Perisic
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 aug 2006, 11:28 
Prof-Gold Member

Dark Tiger schreef:
Hoe opschuiven? :?
Er zijn toch altijd renners die heel snel naar voren toe rijden? In de laatste (ongeveer) 15 km kun je die volgen door daar met de rechtermuisknop op te klikken en dan volgen te pakken. Zo probeer ik altijd met mijn helper het goede treintje te volgen, zodat Freire het kan afmaken.

Profiel  

Dark Tiger
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 aug 2006, 17:56 
Elite

Volgend seizoen eens proberen een treintje te vormen. :green:

Kopman Van Peteghem is dus op pensioen gegaan, en McEwen mocht weg net als een hoop anderen. In de plaats een hele reeks beloften aangetrokken en enkele leuke renners. De kern is nu wel iets groter, maar die jongeren moeten toch nog niet te veel koersen.

Gratis renners aantrekken was moeilijk, maar kopen lukte wel (voor veel geld).

Klöden als co-leider, VD Broeck (beschermde renner, schitterende kenmerken), Wauters (wegkapitein en beste kasseienman) en sprinters Petacchi, Napolitano en Gasparotto.

We zijn dus best gewapend voor de sprints want we behouden Steels, Rodriguez, Steegmans, Abakoumov en Ravaioli (beiden vorig seizoen free transfers). Nu alleen nog leren sprinten. :green:

Grootste probleem: wie maak ik kopman? Vorig seizoen was dat Evans, maar die was het hele jaar depressief en heeft niets gepresteerd. Maar hij zal kopman of co-leider moeten blijven. :hmm: Klöden is aangetrokken als co-leider en Petacchi als sprinter dus ga ik dat zo laten staan.

Mijn opties zijn een nieuwe kopman of co-leider kopen of één van volgende renners naar voor schuiven na hun sterke prestaties vorig seizoen:

Mertens (Belgisch kampioen, maar jong en nog niet klaar)
V Summeren (berejaar achter de rug en mijn persoonlijke favoriet, maar niet klaar)
V Huffel (kan alleen klimmen)
Brandt, Leukemans, Van Bon en Horner lijken zeker niet goed genoeg.

Misschien toch maar Evans kopman maken en V Summeren promoveren tot co-leider?

Profiel  

Dark Tiger
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 aug 2006, 17:57 
Elite

Heeft iemand ervaring met het aanwerven van een extra trainer? Heeft dat zin?

Profiel  

sir-alleman
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 aug 2006, 18:12 
Scholier

ik heb er 2 aangenomen, 1 legende voor de toppers en supertalentjes, 1 internationaal voor diegene er juist onder waarvoor er geen plaats meer was bij legende, en dan nog 2 regionalen voor de rest. Door je maar ongeveer 7 renners bij je trainers te steken gaan ze veel sneller vooruit, en zeker als het dan nog eens legendarische zijn

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 383 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur