Het is nu 24 apr 2018, 19:09

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
Carré Confituurke
 Berichttitel: Pro Cycling Manager 2006
BerichtGeplaatst: 01 jul 2006, 11:53 
Scholier

Aangezien dat de topic verdwenen was door de problemen, beginnen we hier maar opnieuw zeker ? :wink:

Profiel  

Carré Confituurke
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 jul 2006, 13:46 
Scholier

Tlukt al iets beter, een overwinning is dichtbij ! Heb nu de ronde van Andalousië gereden en heb bergklassement en beste jongere gewonnen. En met Pozzato iemand in de top 10 van het eindklassement.

Profiel  

Dr. Polle
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 jul 2006, 19:03 
Kernspeler

Heb het vandaag ook gekocht. Ziet er mooi uit, en draait rapper bij mij dan vorige versie (y)(y)(y)

Profiel  

Dark Tiger
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 jul 2006, 20:45 
Elite

Wat is er beter dan vorige versies? Overtuig me eens waarom ik het zou kopen. :green:

Profiel  

Pinzaghi
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 jul 2006, 20:55 
Als ik de 2005 speelde, zag ge alleen maar fietsen zonder de renners erop. Is dat normaal als ge op een gewone xp speelt?

Dr. Polle
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 jul 2006, 22:19 
Kernspeler

Dark Tiger schreef:
Wat is er beter dan vorige versies? Overtuig me eens waarom ik het zou kopen. :green:

Bwa veel verschil is er niet. Het mediagebeuren die erbij komt is wel leuk. En voor rest moet ik het zelf nog allemaal wat ontdekken heb het nog maar net.

Profiel  

Dr. Polle
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 jul 2006, 22:20 
Kernspeler

Pinzaghi schreef:
Als ik de 2005 speelde, zag ge alleen maar fietsen zonder de renners erop. Is dat normaal als ge op een gewone xp speelt?

Eens naar je instellingen van je spel kijken. Details hoger zetten (als je pc het aankan)

Profiel  

sir-alleman
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 jul 2006, 08:15 
Scholier

Dark Tiger schreef:

- het publiek is veel toffer, ze hebben vlaggen, groene reuzehanden, wielertruitjes, ... en lopen soms mee met de renners, ook staan ze bergop op de weg, om dan voor je uit de weg te gaan,
- De landschappen zijn veel mooier, je moet eens de bergritten bekijken, zijn echt veel mooier, ook hoe de wegen nu op de bergen liggen zijn veel realistischer. Ook de ronde punten, tunnels vele bruggen zijn leuk. En de laatste kilometer is ook zeer mooi, met grote tribunes, ... . Bij de bergritten heb je meestal op het einde zeer veel skihotels, ... wat een zeer realistisch gevoel heeft
-er zijn vele extra camera standpunten, (alt+muis inhouden is vrije camera, voor diegenen die daar problemen mee hebben)
-heel nieuw en beter trainingssysteem, ook doelstelling veel beter en realistischer, je moet je sponsor blij maken.
-tijdens wedstrijden heb je balkje die wedstrijdacties vertelt, zoals wie aanvalt, maar ook kan een renner aan jou renner(s) vragen om mee op kop te rijden.
-Er is een veranderende kalender, zo hebben ze eens stuk of 5 realistische ronde van Frankrijks, giro's, vuelta's, Parijs-Nice'n, ... gemaakt. Waardoor je ieder jaar een andere kunt rijden, ook kun je er nog zelf bijmaken en in die map zetten.
-Aanvallen heeft meer nut, al is op bolletje rijden nog het slimst, maar als jij nu op bolletje rijd, zullen ze in je wiel kruipen, i.p.v. je gewoon te laten rijden

Er zijn wel nog verbetering maar dit zijn toch al wat leuke

Profiel  

sir-alleman
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 jul 2006, 08:24 
Scholier

Nog een tip, binnen enkele dagen komt de Savoluca Database uit, voor diegenen die al met deze databases gespeeld hebben, weten dat ze een zeer hoge kwaliteit hebben, en ook grafisch nog heel wat zaken verbeteren. Zo hebben ze voor PCM, één gemaakt, met de kalender van 2006 en zo dus een heleboel extra races, ...

Profiel  

Pinzaghi
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 24 aug 2006, 20:53 
Dr. Polle schreef:

Eens naar je instellingen van je spel kijken. Details hoger zetten (als je pc het aankan)

Ja, op de andere pc lukt het nu.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur