Het is nu 22 jan 2018, 05:04

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Zarate
 Berichttitel: Re: Gentse Feesten
BerichtGeplaatst: 22 jul 2012, 11:11 
Wereldster

Mannen met bier naar elkaar aan het smijten, midden op 't straat. Zat zijn, één feest. :lol:

Profiel  

Samslam
BerichtGeplaatst: 22 jul 2012, 15:07 
Gold Member

Niet dat de verwachtingen hoog waren, maar zo saai had ik dat niet verwacht. Alé, overdag is dat over de koppen lopen, buggy's allerhande en al zatte mensen, maar dan is er dus helemaal niets te beleven, podia dicht, geen muziek, niets. 's Avonds is er meer ambiance, maar Pole Pole dat is een zwakke chirofuif op water (muziek nauwelijks te horen). Boomtown is het enige dat ietsofwat de moeite is, goede groepen gezien, maar net zoals elk gratis festival trekt dat mensen aan die zichzelf interessanter vinden dan de groepen die spelen.

Lokerse feesten tien keer zo plezant.

Profiel  

cardees
BerichtGeplaatst: 22 jul 2012, 15:41 
Elite

Samslam schreef:

ja maar de L.F. is iets totaal anders hé

De Gentse is absoluut leuk maar veel toffe dingen zitten verstopt (toneel bvb), soms moet je het gewoon echt voorbereiden, versta je ?

natuurljk, als je gaat om te zuipen - niks mis mee uiteraard - dan is de G.F. toch wel het ultieme. Iedereen is er toch lazarus op een bepaald uur en dan is de kans dat je u belachelijk maakt (door dronkenschap) al wat kleiner

Boomtown : ik heb elders gelezen dat ze last hebben van de geluidsnormen, dat het te stil staat ?

Profiel  

marcel
BerichtGeplaatst: 22 jul 2012, 18:50 
Veteraan

geen idee, ik wou vandaag naar de laatste dag gaan, blijkt dat dat gisteren was :(

Profiel  

Samslam
BerichtGeplaatst: 22 jul 2012, 19:06 
Gold Member

cardees schreef:
Samslam schreef:

ja maar de L.F. is iets totaal anders hé

De Gentse is absoluut leuk maar veel toffe dingen zitten verstopt (toneel bvb), soms moet je het gewoon echt voorbereiden, versta je ?

natuurljk, als je gaat om te zuipen - niks mis mee uiteraard - dan is de G.F. toch wel het ultieme. Iedereen is er toch lazarus op een bepaald uur en dan is de kans dat je u belachelijk maakt (door dronkenschap) al wat kleiner

Boomtown : ik heb elders gelezen dat ze last hebben van de geluidsnormen, dat het te stil staat ?

In het tweede tentje op Boomtown stond het heel stil, maar het hoofdpodium was best OK van geluid. Niet te luid en niet te stil. Maar als iedereen vanaf rij drie ongeïnteresseerd tegen elkaar staat te roepen over de muziek, dan hebben zelfs de goden van The Hickey Underworld het bijna moeilijk. Op het Sint-Jacobsplein of op Pole Pole stond het in ieder geval nog vele stiller, bijna fluistertoon.

Profiel  

Zarate
BerichtGeplaatst: 22 jul 2012, 21:58 
Wereldster

Samslam schreef:
Pole Pole dat is een zwakke chirofuif op water

:D

Profiel  

Bolleke
BerichtGeplaatst: 22 jul 2012, 22:33 
Veteraan

Ach ja, die Gentse Feesten zijn dan ook overroepen. Net zoals die Lokerse.

Profiel  

Zarate
BerichtGeplaatst: 22 jul 2012, 22:37 
Wereldster

Bolleke schreef:

Het is nie omdat uw zoon nu op de rockschool zit, da ge streken moet beginnen krijgen eh. :D

Profiel  

marcus-burghardt
BerichtGeplaatst: 22 jul 2012, 22:44 
Beheerder

Bolleke schreef:

Overroepen in welke zin? Als je naar de Gentse Feesten gaat weet je toch net waar je aan toe bent...

Profiel  

Zarate
BerichtGeplaatst: 22 jul 2012, 22:48 
Wereldster

Komt weer gewoon averechts doen om averechts te doen. :wink:

Profiel  

Bolleke
BerichtGeplaatst: 22 jul 2012, 23:21 
Veteraan

marcus-burghardt schreef:
Bolleke schreef:

Overroepen in welke zin? Als je naar de Gentse Feesten gaat weet je toch net waar je aan toe bent...

Dat je op een ander net hetzelfde vindt.

Profiel  

Zarate
BerichtGeplaatst: 22 jul 2012, 23:37 
Wereldster

Genk Open Air was toch nie echt een succes. :wink:

Profiel  

cardees
BerichtGeplaatst: 23 jul 2012, 00:11 
Elite

Bolleke schreef:

hola, een kenner ! Naar de Gentse ben ik dit jaar niet geweest maar ik denk dat ik net ervaring genoeg heb om te vermoeden dat dat concept in België vrij uniek is. Niet ?

En de Lokerse is gewoon een plein met een podium en wat orkesten, dat is idd niet origineel. Maar daar staan dan toch The Beach Boys, P.I.L., The Specials, New Order, Orbital, .... Fuck, zelfs Saxon heeft dit jaar niet op Graspop gespeeld ! Machine Head dan weer wel, dat geef ik toe.

Profiel  

Zarate
BerichtGeplaatst: 23 jul 2012, 04:43 
Wereldster

Ik betwijfel eigenlijk of Bolleke wel al op de Gentse Feesten is geweest. Het is nu ook weer niet zo speciaal om van Limburg af te zakken.
Op de Lokerse is hij zeker nog nie geweest, daar moet ge voor betalen en voor specifieke groepen die zijn ding niet zijn.
Als hij maar averechts kan doen.

Over de Gentse, het is gewoon zo veelzijdig dat iedereen wel aan zijn trekken komt. Ik had ook weet van enkele specifieke tonelen en exposities maar daar ben ik nu ook nie naartoe geweest, ik ben Serge Simonart nie eeh.
Overal wat geweest en eigenlijk nergens, net zoals ik me voor de moment mentaal voel. Ik zit in een overgangsfase, ik ben aan het veranderen. :)

Profiel  

marcel
BerichtGeplaatst: 23 jul 2012, 09:21 
Veteraan

normaal is averechts doen uw rol he, zar ;)
maar in dees hebt ge wel gelijk, ik snap ni hoe Bolleke met een uitgestreken gezicht zoiets kan beweren, laat staan dat hij het zelf gelooft. en anders moet hij maar eens voorbeelden geven van waar je zoiets als de Gentse Feesten nog kan beleven?

Profiel  

cardees
BerichtGeplaatst: 23 jul 2012, 10:09 
Elite

marcel schreef:
en anders moet hij maar eens voorbeelden geven van waar je zoiets als de Gentse Feesten nog kan beleven?

in België alleszins niet.

Profiel  

Zarate
BerichtGeplaatst: 23 jul 2012, 10:19 
Wereldster

Voor mensen lijk Bolleke is iets lijk de Gentse Feesten nochtans een festijn. Van pitta-kraam naar de spitburgers over de Thaise loempia's, naar de Klaas Van Gent om af te sluiten met uuflakken. En toegang is gratis.

Ik kon vroeger ook zo iemand. Die betaalde combi-ticket voor Pukkelpop om drie dagen van kraam tot kraam te gaan boefen. :lol:

Profiel  

Zarate
BerichtGeplaatst: 23 jul 2012, 10:34 
Wereldster

Nog ene die er een indigestie heeft aan overgehouden.

Citaat:
Aan het station van Dendermonde is vanochtend een tiener om het leven gekomen. De 19-jarige jongen uit Dendermonde overleed vermoedelijk door elektrocutie na waaghalzerij.
Twee jongens van 19 en 18 jaar uit Dendermonde waren op de terugweg van een uitstap naar de Gentse Feesten, zegt het parket. De 19-jarige zou rond 4 uur in een mast van de bovenleidingen geklommen zijn. De jongen raakte volgens de eerste informatie een hoogspanningskabel en overleed door elektrocutie.

Zijn 18-jarige vriend was ook al in de mast geklommen, maar raakte daarbij niet gewond. Hij zag de feiten gebeuren en verwittigde de hulpdiensten rond 4.30 uur. Het parket van Dendermonde gaat uit van uit de hand gelopen waaghalzerij.

Tot 6.30 uur waren de sporen buiten gebruik om het parket het onderzoek te laten voeren. "Maar we konden de sporen weer in gebruik nemen voor de ochtendspits", zegt woordvoerster Mieke Meert van infrastructuurbeheerder Infrabel. "Daardoor bleef de hinder beperkt."

Profiel  

cardees
BerichtGeplaatst: 23 jul 2012, 11:30 
Elite

doet mij denken aan vorig jaar.

Maar dat was tijdens Aalst carnaval ... we rijden net voor het station van D'monde (aan dat brugske) 's morgens rond 7u en plots alle remmen toe. Trein staat even stil en na een seconde of 30 komt personeel toegelopen, en vlak erna de eerste ziekenwagens. Het was zo een dubbeldekkertrein en wij zaten van boven. Staan die met z'n allen te wijzen vlak onder ons.

Afin, om een lang verhaal kort te maken : uiteindelijk halen ze die springer vanonder de trein en ik bega de vergissing van te blijven kijken. Sjonge jonge, toen had ik dagen geen goesting in uugflakke en spitburger en pitta en hamburgers, geloof me

en die leefde nog, althans de eerste twee à drie dagen

Profiel  

Zarate
BerichtGeplaatst: 23 jul 2012, 11:48 
Wereldster

I know.
Vrij inconsistent als ge zelfmoord wilt plegen.
Hier in de buurt was er ooit es ene op het verkeerde spoor gaan liggen en enkel zijn benen waren weg.

Kerel van vrijdag studeerde voor electricien. Als ge echt zat zijt, lukt u dat nooit om zo'n toeren uit te halen. Naar verluidt zat hij vaak in een berucht café aan het station. Zal wel iets anders in 't spel geweest zijn.
Maja, da moogt ge eigenlijk nie zeggen. Laten we dus sereen blijven.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur