Het is nu 26 apr 2018, 06:36

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 425 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Auteur Bericht
tomdobbels
 Berichttitel: Re: Thuis (op één)
BerichtGeplaatst: 19 jan 2013, 16:01 
Kernspeler

En janken dat dat kind doet in Thuis, janken!

Profiel  

marcus-burghardt
BerichtGeplaatst: 19 jan 2013, 19:44 
Beheerder

tomdobbels schreef:
Valt die Joy Anna Thielemans nog mee in het echt, Marcus? Ik erger mij blauw aan haar op Twitter, maar toch unfollow ik haar niet. Ze intrigeert me.

Geen idee. Ze heeft ook nog geen topic in het acteursgedeelte op het thuisforum dus ik kan spijtig genoeg geen referenties geven.

Profiel  

Zarate
BerichtGeplaatst: 20 jan 2013, 02:25 
Wereldster

Met zo'n naam moeten die ouders toch aan de joints gezeten hebben ? Ergeren op twitteren, attentiehoertje dus. Mét issues. Da zijn de beste !

Profiel  

tomdobbels
BerichtGeplaatst: 20 jan 2013, 08:24 
Kernspeler

Zarate schreef:
Met zo'n naam moeten die ouders toch aan de joints gezeten hebben ? Ergeren op twitteren, attentiehoertje dus. Mét issues. Da zijn de beste !

Ze is opgevoed door een bewust ongehuwde moeder, haar vader is een Pool die ze al twee keer zag in haar leven ofzo. En idd, attentiehoertje it is, mét issues!

Profiel  

tomdobbels
BerichtGeplaatst: 20 jan 2013, 08:25 
Kernspeler

Oh ja, en liefde voor sushi. Da's ook kenmerkend. Alles tezamen kón zij niet anders dan actrice worden in een Vlaamse serie.

Profiel  

marcus-burghardt
BerichtGeplaatst: 20 jan 2013, 10:30 
Beheerder

tomdobbels schreef:
Zarate schreef:

Ze is opgevoed door een bewust ongehuwde moeder, haar vader is een Pool die ze al twee keer zag in haar leven ofzo. En idd, attentiehoertje it is, mét issues!

Moest Tibo nu nog een Pool zijn was dat exact haar situatie in Thuis :lol:

Profiel  

marcus-burghardt
BerichtGeplaatst: 28 mei 2013, 19:41 
Beheerder

Man man man, nog 2 afleveringen tot de seizoensfinale, ik houd het echt niet meer!

Profiel  

tomdobbels
BerichtGeplaatst: 28 mei 2013, 20:34 
Kernspeler

Ben je niet gaan kijken op de Thuisdag, Marcus? Ik was het van plan maar een stevig uit de hand gelopen trouwfeest de nacht ervoor heeft mij spijtig genoeg in bed gehouden zondag.

Profiel  

Samslam
BerichtGeplaatst: 28 mei 2013, 20:38 
Gold Member

Ik heb het moeten missen vandaag, noodgedwongen familie moeten ondergaan bij de grootouders. Kan iemand een update geven over vandaag?

Profiel  

tomdobbels
BerichtGeplaatst: 28 mei 2013, 20:43 
Kernspeler

Vrij saai eigenlijk. Tom vroeg Judith mee naar de trouw van vrijdag, Luc probeerde Djoewlia en Lowie te overhalen naar hem te luisteren. Eu ja, dat is het bijna zeker? Oh ja, Luc ging nog even langs bij Simonne met de schulden van Sanitechniek omdat die voor 50% op Frank zijn nek vallen.

Profiel  

marcus-burghardt
BerichtGeplaatst: 28 mei 2013, 21:36 
Beheerder

tomdobbels schreef:
Ben je niet gaan kijken op de Thuisdag, Marcus? Ik was het van plan maar een stevig uit de hand gelopen trouwfeest de nacht ervoor heeft mij spijtig genoeg in bed gehouden zondag.

Nope, die laatste aflevering in avant-première bekijken, dat hoort niet.
Spanning moet stelselmatig opgebouwd worden in die slotweek.

Merci trouwens Café Corsari, "we gaan nog niks verklappen hoor, gewoon enkele reacties van kijkers tonen" :hmm:
Nu haat ik die twee flikkers nog meer.

Profiel  

Zarate
BerichtGeplaatst: 28 mei 2013, 21:37 
Wereldster

Luc gaat nog iets cunnings uitvangen en dan is 't weer finito.
Of gaat er weer wat semi-gevochten worden en ene met een tapette-duwke met zijn hoofd tegen de rand van een tafel stoten ??? :hmm:

Profiel  

Zarate
BerichtGeplaatst: 28 mei 2013, 21:38 
Wereldster

marcus-burghardt schreef:
Nu haat ik die twee flikkers nog meer.

Ge zou het nie zeggen maar die zijn allebei hetero. :o

Profiel  

Zarate
BerichtGeplaatst: 28 mei 2013, 21:40 
Wereldster

Gaat er eindelijk nog gevogeld worden en gaat Jana haar borsten laten zien ? Indien neen, kunnen we deze laatste week meteen skippen. Dank u.

Profiel  

marcus-burghardt
BerichtGeplaatst: 28 mei 2013, 22:08 
Beheerder

tomdobbels schreef:
Vrij saai eigenlijk. Tom vroeg Judith mee naar de trouw van vrijdag, Luc probeerde Djoewlia en Lowie te overhalen naar hem te luisteren. Eu ja, dat is het bijna zeker? Oh ja, Luc ging nog even langs bij Simonne met de schulden van Sanitechniek omdat die voor 50% op Frank zijn nek vallen.

€64.000 geloof ik dat het was hé? Te delen door twee nog welteverstaan.

Enfin, toch nog maar een iets uitgebreider verslag zodat Samslam niks mist:

Simonne was dus net met Franky aan het bellen i.v.m. Frank die donderdag voor de raadkamer moet komen, toen Luc via de achterdeur binnenkwam. Simonne zei dat ze nog een eitje te pellen had met hem, waarop Luc inpikte met te zeggen dat het eerst aan hem was en over de schulden begon die Sanitechniek nog moest betalen. Simonne reageerde dat hij toch niet dacht dat bij hen te komen halen, maar Luc zei dat het wel zo is vermits Frank voor 50% aandeelhouder is.

Daarvoor had Simonne al met ons ma'ke zitten babbelen over het feit dat Frank moet voor de raadkamer komen. Yvette probeerde Simonne moed in de praten door te zeggen dat Frank donderdag wel thuis zal staan, maar Simonne ziet het allemaal wat negatiever in. Als hij donderdag niet naar huis mag moet hij nog voor minstens 1 maand langer in de gevangenis zitten. Yvette rondde af met te zeggen dat ze ook alleen maar positief probeerde te denken en dat er nog soep in de keuken stond, Simonne bedankte haar maar zei dat ze naar de dispatch moest.

Jenny, Peggy & Nancy zaten in de Zus en Zo een beetje te keuvelen, en Peggy zei tegen Nancy dat ze toch geen gelijk had met haar kaarten want dat alles uiteindelijk toch nog goed gekomen was. Jenny toonde ook haar nieuw kleed dat ze gekocht had om in de suite te lopen, maar even later kwam Rosa binnengewandeld met exact hetzelfde kleed. Peggy vroeg zich met een wanhopige stem af of er nu niks goed kon gaan, en Nancy zei meteen dat haar kaarten toch niet liegen. Rosa repliceerde dat ze maar beter kon zwijgen of dat zij zou vliegen. Daarna maande ze Waldek aan om mee te gaan naar de winkel om een nieuw kleed te kopen, maar die zei dat hij met de taxi's moest rijden. Peggy antwoordde daarop dat ze dat wel met Mayra zou oplossen, waardoor Waldek dus toch meekon met Rosa.

Femke had een brief van de examencommissie gekregen maar durfde hem niet te openen en kreeg buikpijn van de stress. Nancy kwam toen binnen met de melding dat Peggy haar trouw in de parochiekerk doorgaat en dat Rosa & Jenny hetzelfde kleed hadden en haar kaarten dus echt nooit liegen. Femke zei dat ze zich niet goed voelde en Nancy bevestigde dat ze inderdaad maar wat bleekskes zag. Daarna vertrok ze terug. Na zijn shift kwam Tim thuis, hij maakte de brief open en zei dat het er niet goed uit zag, maar uiteraard was dit maar om te lachen en is ze toch geslaagd. Hij wilde dit vieren met een fles champagne, waarop Femke voorstelde om de fles champagne mee te nemen naar de slaapkamer vermits het hun eerste nacht opnieuw samen was. Tim stemde hiermee in.

Even voordien zat Tim nog in de Frens te babbelen met Jens over dat hij blij is dat Femke terug bij hem inwoont, maar tegelijk twijfelt hij of hij dat niet te rap heeft laten gebeuren en of hij haar ooit nog wel volledig kon vertrouwen. Maar Jens heeft hem kunnen op zijn gemak stellen. Franky wandelde net voorbij en zei tegen Tim dat hij beter de echte schuldige zou aanpakken van die boileraffaire in plaats van zich zoveel met Femke bezig te houden.

Judith had de boterhammekes van Stan & Emma vergeten mee te geven waardoor ze 's middags op de loft moesten eten in plaats van op school en beloofde het goed te maken door vrijdag hamburgers te maken. Emma zei dat ze dat sowieso helemaal niet erg vond omdat het in de refter toch maar stinkt. Stan pikte in met te zeggen dat het bij papa ook kan stinken als hij gedronken heeft. Judith probeerde nog te sussen door te zeggen dat dit toch maar één keer gebeurd was, toen hij verdrietig was dat hij geen werk vond. Maar Stan antwoordde dat het echt verschrikkelijk was en dat hij maar even binnen was en daarna terug buiten en hij 's nachts bang was. Emma was wel bij hem komen liggen zei ze en het waren maar wat geluiden van de wind. Judith verifieerde nog even of ze niet bij vriendjes waren blijven slapen, aangezien Kurt haar dat verteld had, maar dat bleek dus niet het geval te zijn.

Waldek was op kantoor bij Tom, die het over de vrijgezellenavond van Peter wilde hebben. Waldek zei dat hij die toch al gehad heeft, maar Tom vond dat met hun tweetjes iets gaan drinken nog niet telde als vrijgezellenavond. Waldek stemde in om er nog één te organiseren, maar wist niet goed wanneer. Volgens Tom kon dit enkel donderdagavond, omdat dit volgens de traditie de avond voor de trouw mag zijn. Voor Waldek mag het wel niet overdreven zijn, zodat hij geen ambras krijgt met Rosa of Peggy.

Ook Judith ging even langs bij Tom, en die zei dat hij erg genoten had van hun avondje samen. Hij hield haar er wel aan dat hij nog een afzakkertje tegoed had en stelde voor om dit na de trouw te doen. Dat ging niet voor Judith natuurlijk want ze moet dan hamburgers maken, maar Tom doelde op het feit dat hij haar graag als zijn date voor de trouw had gehad. Ze was zichtbaar blij, maar wilde toch nog eventjes nadenken. Tom gaf haar tot de ochtend voor de trouw. Daarna moest ze weg, want ze wilde Kurt goed zijn vet gaan geven.

En dat deed ze ook, ze vond het niet kunnen dat hij de kinderen alleen had gelaten en op café was gegaan. Volgens hem zijn ze groot genoeg om op zichzelf te passen, maar daar was zij het niet mee eens. Ze wreef het er ook nog eens in dat hij stonk naar den drank volgens Stan. Hij zei toen dat het bij haar ruikt naar loopbuddy, verwijzend naar Tom. Maar Judith zei dat Tom nooit binnenkwam zonder dat de kinderen er van af wisten, en dat het sowieso zijn zaken niet zijn. Kurt zei dan maar dat het haar zaken ook niet zijn wat hij uitspookt en liep weg. Emma kwam van op haar kamer vragen of haar mama nu niks anders kon dan ruzie maken met papa.

Luc was in het appartement van Julia toen ze thuiskwam, maar hij kwam enkel zijn scheerapparaat halen zei hij. Ondertussen probeerde hij haar nog eens uit te leggen dat Leontien en hij gedoemd waren om te mislukken, en dat Julia en Lowie hem gelukkig maakten. Julia zei dat ze niet meer kon samenleven met hem maar begon precies terug te twijfelen na zijn woorden. Voordien had ze hem wel al haar sleutels teruggevraagd.

Toen Lowie thuiskwam zei Julia haar dat Luc was langsgeweest en vroeg Lowie om toch eens naar hem te luisteren. Die ging daar absoluut niet mee akkoord, maar Julia zei dat er altijd twee kanten zijn aan een verhaal en hij niet zou doodgaan van gewoon eventjes naar Luc te luisteren.

In het skatepark zat Luc op een bankske te wachten. Lowie zijn maat zei dat hij precies vastgeroest was op die bank want dat hij er al 3 uur zat. Lowie ging kwaad naar hem toe en wilde hem niet meer zien. Maar Luc had papieren bij i.v.m. de privé-detective die hij had ingeschakeld toen Leontien Lowie had meegenomen naar Mexico. De kosten stonden erop, €25.000 in het eerste jaar, €30.000 in het tweede jaar, en hoeveel het nadien was kon hij zelf lezen (de kijker niet, maar vermoedelijk was het dus nog meer). Daarmee wilde hij duidelijk maken dat hij er destijds veel voor over had om Lowie terug te krijgen, en dat hij het nu dus ook niet zou laten gebeuren dat hij hem opnieuw kwijt is. Hij stelde ook meteen voor om op de verjaardag van Lowie van donderdag iets samen te doen met hem en Julia, maar Lowie zei dat hij Julia met rust moest laten.

Dat was het zo'n beetje denk ik.

Profiel  

tomdobbels
BerichtGeplaatst: 28 mei 2013, 22:15 
Kernspeler

Held :worship:

Profiel  

Samslam
BerichtGeplaatst: 29 mei 2013, 22:09 
Gold Member

(y) .

Op die manier moet ik zelfs niet meer kijken. Jammer, Lowieke begint steeds beter te acteren.

Profiel  

marcus-burghardt
BerichtGeplaatst: 31 mei 2013, 20:06 
Beheerder

2 september pas terug :cry:

Profiel  

tomdobbels
BerichtGeplaatst: 01 jun 2013, 08:09 
Kernspeler

Wie peinsde dat het gedaan heeft, Jana zeker? En zou hij dood zijn? Beetje jammer, zelfde geval als vorig jaar met Simonne.

Profiel  

marcus-burghardt
BerichtGeplaatst: 01 jun 2013, 10:19 
Beheerder

Deed me inderdaad sterk aan vorig jaar denken, weeral een trouw en weeral iemand die op het einde halfdood op de grond ligt.
Maar hij zal het wel overleven veronderstel ik, tenslotte één van de langst spelende personages.

Volgens mij Bram, en Tibo die de schuld op zich neemt. De laatste tijd was hij naar mij mening iets teveel aan het opscheppen over Bram, dus zal waarschijnlijk zijn dochter een mooie toekomst willen gunnen met hem en zich daarvoor opofferen om in de nor te gaan zitten. Ook geloofwaardig t.o.v. de flikken met die hand.
Tibo zal Luc dus gewoon een slag op zijn gezicht gegeven hebben, en iets later Bram die hem met één of ander werktuig achteraan op zijn hoofd heeft geklopt (waar het bloed uitkwam). Denk ik hé.

Profiel  

marcus-burghardt
BerichtGeplaatst: 01 jun 2013, 10:21 
Beheerder

Of gewoon Marianne en Geert die hem hebben aangereden toen ze op reis vertrokken en vluchtmisdrijf gepleegd hebben :lol:

Profiel  

Hiphop_Junky
BerichtGeplaatst: 02 jun 2013, 14:33 
Moderator

of yvette met een rollator!

flauwe finale vond ik het
en het zo overdreven 'mysterieus' willen maken

Profiel  

marcus-burghardt
BerichtGeplaatst: 02 sep 2013, 20:49 
Beheerder

Eindelijk terug (y)

Profiel  

Samslam
BerichtGeplaatst: 24 mei 2014, 11:55 
Gold Member

Marcus krijgt nationale faam met zijn filmke (y)

Profiel  

tomdobbels
BerichtGeplaatst: 25 mei 2014, 13:07 
Kernspeler

Moh, is dat van Marcus? Proficiat man! Wie is er donderdag aanwezig op de Thuisdag? Ik heb mijn ticket in de pocket!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 425 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Alle tijden zijn GMT + 1 uur