Het is nu 18 feb 2018, 00:34

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 102 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
Ramm
 Berichttitel: Re: Super Bowl XLIII
BerichtGeplaatst: 26 jan 2011, 15:58 
Moderator

Op tien jaar tijd toch 14 verschillende ploegen, en ik gok dat dat uit één competitie van 30 ploegen is ofzo?
Terwijl de CL toch wel ja, een grotere database heeft.

Profiel  

El Gore
BerichtGeplaatst: 26 jan 2011, 19:46 
Veteraan

Er staan wel 14 verschillende ploegen in de finale maar dat is dankzij de indeling tussen AFC en NFC.

In het vet de AFC ploegen:

2010 (2009 season) XLIV - New Orleans Saints (over Indianapolis Colts 31-17)
2009 (2008 season) XLIII - Pittsburgh Steelers (over Arizona Cardinals 27-23)
2008 (2007 season) XLII - New York Giants (over New England Patriots 17-14)
2007 (2006 season) XLI - Indianapolis Colts (over Chicago Bears 29-17)
2006 (2005 season) XL - Pittsburgh Steelers (over Seattle Seahawks 21-10)
2005 (2004 season) XXXIX - New England Patriots (over Philadelphia Eagles 24-21)
2004 (2003 season) XXXVIII - New England Patriots (over Carolina Panthers 32-29)
2003 (2002 season) XXXVII - Tampa Bay Buccaneers (over Oakland Raiders 48-21)
2002 (2001 season) XXXVI - New England Patriots (over St. Louis Rams 20-17)
2001 (2000 season) XXXV - Baltimore Ravens (over New York Giants 34-7)

De finale van de Super Bowl is altijd tussen de AFC kampioen en de NFC kampioen. AFC bestaat uit 16 ploegen, NFC bestaat uit 16 ploegen. In AFC zitten er een paar topploegen en is de finalist altijd beperkt tot een paar ploegen. De 10 finalisten van AFC zijn verdeeld over slechts 5 ploegen. 7 van de 10 keer stonden de Patriots, Steelers of Colts in de finale. Dit jaar dus terug de Steelers. Dat maakt 8 keer op een rij dat de AFC vertegenwoordigd wordt door één van die drie.

Van de kant van NFC zijn er 9 verschillende finalisten op 10 Super Bowls. Door de open competitie van de NFC lijkt het nog dat de Super Bowl altijd nieuwe namen heeft. Maar op gebied van uiteindelijke winnaar is de kans groot dat die uit de AFC komt en dat het de Steelers, Colts of Patriots is.

Profiel  

Drewie
BerichtGeplaatst: 07 feb 2011, 03:22 
Kernspeler

Verdikke toch, de refs zijn weer met die squealers aant heulen ze...

Profiel  

El Gore
BerichtGeplaatst: 07 feb 2011, 17:54 
Veteraan

Gelukkig dat het na de rust nog een beetje spannend werd, al was statistisch de wedstrijd in het eerste kwart al gespeeld.

Profiel  

Anatool
BerichtGeplaatst: 08 feb 2011, 21:27 
Kernspeler

Door het draftsysteem zijn er ook geen echte topteams in de Amerikaanse sporten, wel teams met een rijke historie zoals de Celtics in de NBA of de Packers in de NFL maar ook zij hebben seizoenen gehad waar ze voor spek en bonen meeliepen

Profiel  

El Gore
BerichtGeplaatst: 12 jan 2012, 17:17 
Veteraan

Tijd om deze terug omhoog te halen. Komend weekend zijn het de halve finales in de kampioenschappen. Een week later de finales van de kampioenschappen zelf en op 5 februari de Super Bowl.

Wedstrijden:

NFC

New Orleans Saints - San Francisco 49'ers
NY Giants - Green Bay Packers

AFC

Houston Texans - Baltimore Ravens
Denver Broncos - New England Patriots

Profiel  

El Gore
BerichtGeplaatst: 16 jan 2012, 19:17 
Veteraan

De finales:

NFC:
NY Giants - San Francisco 49'ers

De titelverdediger ligt er dus uit.

AFC:
Baltimore Ravens - New England Patriots

Een heruitgave van de Super Bowl van 2008 zit er nog in.

Profiel  

pelle
BerichtGeplaatst: 23 jan 2012, 09:46 
Junior

Williams kost de Niners een plaatsje in de Superbowl. Zijn twee fumbles bepalen de match. Ondanks het feit dat de offense er maar niet in slaagde om een third down conversion te halen, zag ik het toch vrij rooskleurig in. Niet dus :(
Die kicker van de Ravens zal ook niet goed geslapen hebben vannacht.

Profiel  

pocketstino
BerichtGeplaatst: 06 feb 2012, 00:18 
Belofte

Als de wedstrijd half zo goed wordt als de show, wordt het om duimen en vingers af te likken :p

Profiel  

El Gore
BerichtGeplaatst: 06 feb 2012, 16:49 
Veteraan

Ik heb alvast een goeie Super Bowl gezien. Eventjes dacht ik dat het gespeeld zou zijn door de indrukwekkende drives van de Patriots vlak voor en vlak na halftime. Maar dat was zonder de koele Manning in het vierde kwart gerekend.

Profiel  

El Gore
BerichtGeplaatst: 14 jan 2013, 19:49 
Veteraan

Afgelopen weekend waren het de halve finales van de NFC en AFC kampioenschappen.

In NFC:
Packers - 49'ers 31-45
Seahawks - Falcons 28-30 (Seahawks stonden aan de rust 0-20 achter, kwamen in het vierde kwart op voorsprong (28-27) en verloren door een field goal op 13 seconden van het einde.

Finale NFC: San Francisco 49'ers - Atlanta Falcons

In AFC:
Texans - Patriots 28-41
Ravens - Broncos 38-35 (na twee overtimes)

Finale AFC: Baltimore Ravens - New England Patriots

Winnaars van beide finales spelen in de nacht van 3-4 februari de Super Bowl in de Superdome in New Orleans.

Helaas zal ik het live niet kunnen zien wegens het weghalen van BBC van de kabel. :x

Profiel  

pelle
BerichtGeplaatst: 21 jan 2013, 13:13 
Junior

Time for Harbowl!

Profiel  

El Gore
BerichtGeplaatst: 27 jan 2013, 16:29 
Veteraan

Ik heb pas afgelopen vrijdag naar de finales gekeken.

49'ers - Falcons was gezien het scoreverloop boeiend om naar te kijken. Ravens - Patriots was ondanks de uitslag vrij saai. Zonder de Patriots lijkt het mij nog wel een open finale te zullen worden.

Profiel  

pelle
BerichtGeplaatst: 28 jan 2013, 11:36 
Junior

De meeste wedstrijden met de Patriots erin zijn saai :green:
Ik ben blij dat Brady volgend weekend vanuit zijn zetel kan volgen, hoewel een nieuwe nederlaag in de SB ook wel leuk was geweest.

Ivm de SuperBowl zelf, geef ik de 49ers toch het voordeel. Met hun defense en de terugkeer van Justin Smith zullen ze Flacco wel zwar genoeg onder druk kunnen houden. Het is enkel bang afwachten of Kaepernick niet te zwar onder de indruk gaat zijn van de omstandigheden. Als hij speelt zoals enkele weken terug tegen de Packers, dan ziet het er naar uit dat die zesde ring een feit is. :smoke:

Profiel  

El Gore
BerichtGeplaatst: 04 feb 2013, 22:31 
Veteraan

Zonet gekeken en het was toch weer ferm de moeite. Dat derde kwart was fenomenaal. :worship:

Profiel  

pelle
BerichtGeplaatst: 07 feb 2013, 08:58 
Junior

Het derde kwart was inderdad zotjes. De eerste helft was om te huilen, de defense van de 49ers had er precies niet veel zin in. Ik vraag me wel af waarom de refs op het einde van het vierde kwart zowel op 3rd als 4th down de holding penalty niet durven/willen geven...

Profiel  

El Gore
BerichtGeplaatst: 03 jan 2014, 17:33 
Veteraan

Geen idee of er hier nog mensen de NFL volgen. We zullen zien. :green:

Ieder jaar probeer ik de Super Bowl mee te pikken. Lange tijd lukte mij dit live via ARD, France 2 of BBC. Sinds vorig jaar heb ik geen enkele van die zenders en heb ik toen de Super Bowl in uitgesteld relais bekeken. Toen ik zag dat de Super Bowl vlot te downloaden was, wou ik dit jaar checken of de reguliere competitie ook gemakkelijk via downloads te volgen is.

Het antwoord is ja. Ik heb van elke reguliere match een samenvatting van minstens 30 minuten gezien, zij het soms op de pc in de achtergrond en soms doorspoelend bij wedstrijden zonder echte inzet. In plaats van 4 uren Super Bowl per jaar heb ik sinds september ondertussen al vele uren NFL gezien. Hierdoor heb ik ook eens kleine ploegen zien spelen en heb ik spelers als Maurice Jones-Drew, Danny Woodhead, Cordarrelle Patterson, etc. leren kennen. Daarnaast ben ik de sport ook al iets beter beginnen begrijpen: bv. punters trappen de bal ook niet zomaar weg; daar zit een strategie achter. Verder hield ik in excel een eigen stand bij want met het volledig bekijken van alle downloads zat ik telkens een week achter waardoor ik geen sites mocht raadplegen.

Komend weekend beginnen de playoffs. Het reguliere seizoen zag er als volgt uit.

Eerst de divisiekampioenen van de AFC.

AFC Noord is met de titelverdediger Baltimore Ravens en de Pittsburgh Steelers een stevige divisie. Verrassend genoeg zijn de Cincinnati Bengals divisiekampioen geworden.

AFC Oost was saai, met een eindzege voor de Patriots, de vijfde op een rij.

AFC Zuid was ook niet te boeiend. Enkel de Colts staken er bovenuit. De Jacksonville Jaguars kregen lange tijd het etiket van slechtste ploeg ooit in de NFL opgekleefd maar zij zijn er alsnog ingeslaagd om vier keer te winnen. Slechtste ploeg in de NFL werd uiteindelijk de Texans: zij wonnen hun eerste twee wedstrijden maar verloren daarna alle veertien resterende matchen.

AFC West was de boeiendste van alle divisies: de Denver Broncos en de Kansas City Chiefs bleven lange tijd met een minimum aan nederlagen nek aan nek. De kracht van de Broncos was de aanval: Payton Manning gooide een nieuwe NFL-record van touchdowns en aantal yards in het reguliere seizoen. Hun kicker trapte een nieuw record met een field goal vanop 64 (!) yards. Met Decker, Thomas, Moreno, Welker hebben ze niet één tank maar een bataljon. De verdediging kreeg regelmatig tegen de 20 punten tegen maar wat maakt dat uit als de aanval met dezelfde regelmaat 40-50 punten haalt. De Chiefs vond ik ondanks een uitstekend rapport een veel meer anoniemere ploeg. Hun kracht ligt meer in het collectieve en een goede balans tussen aanval en verdediging. Het waren uiteindelijk de Broncos die het haalden. Zij zijn de ploeg van het reguliere seizoen maar moeten toch opletten: hun drie nederlagen kwamen er allemaal tegen ploegen die ook in de playofs zitten. Tegen de Patriots kregen ze een psychologische tik door een voorsprong van rond de 24 punten uit handen te geven.

Naar de vier divisiekampioenen (Bengals, Patriots, Colts en Broncos) zijn er ook twee wildcards aan de twee beste ploegen na de kampioenen. Omdat in de AFC West de Broncos en Chiefs lange tijd nauwelijks nederlagen leden, was het snel duidelijk dat één wildcard naar één van hen ging gaan. Dat is dan de Chiefs geworden.

Voor de tweede wildcard ging het tot op de laatste speeldag tussen vier ploegen: de Ravens, de Dolphins, de Chargers en de Steelers. Geen enkele ploeg was met een zege op de slotdag zeker. Elke ploeg moest winnen en rekenen op een misstap van één of meerdere andere ploegen. De Ravens hadden een moeilijke verplaatsing voor de boeg en verloren dan ook op de Bengals. De Dolphins lagen nu in pole-position en mochten thuis tegen de Jets maar de Dolphins verloren ook hun wedstrijd! Dat maakt dat de Dolphins het echt wel aan zichzelf te danken hebben. Zij hadden het volledig in eigen handen maar verloren immers hun laatste twee wedstrijden. Ok, voor de Ravens geldt dit ook maar hun nederlagen waren wel tegen de Patriots en de Bengals. De Dolphins verloren echter tegen de Jets en de Bills. Op de Bills slaagden de Dolphins er zelfs niet in om 1 punt te scoren (0-19). Enkel de Giants hebben ook zo abominabele wedstrijd gekend (0-38 tegen de Panthers). Door de twee nederlagen van de Ravens en de Dolphins kregen de Chargers zowaar de kans om de wildcard te pakken. Zij speelden thuis tegen de Chiefs. Op vier seconden van het einde stond het gelijk maar kregen de Chiefs een fieldgoal kans. Die werd echter gemist en in de Over-Time maakten de Chargers een fieldgoal. Twee speeldagen voor het einde maakten ze geen kans meer maar plots zitten de Chargers wel in de playoffs!

Die playoffs voor AFC zien er als volgt uit:
Chiefs naar de Colts
Chargers naar de Bengals
Broncos en Patriots zijn vrij en hebben thuisvoordeel in de halve finales.

Dan de divisiekampioenen van de NFC.

NFC Noord is een raar geval geworden. De beslissing is gevallen in de laatste wedstrijd: een rechtstreeks duel tussen de Chicago Bears en de Green Bay Packers. De Packers wonnen op de Bears met een touchdown op 38 seconden van het einde. Op zich wel bizar dat de Packers nog de divisie wonnen: niet alleen hebben ze als kampioen maar 8 zeges op 16 wedstrijden, het is een tie met de Vikings die hen divisiekampioen maakt. Ergens halfweg in de competitie bleef het tussen de Packers en de Vikings gelijk ook na 1 Over-Time. Blijkt dat dit ene gelijkspel genoeg is voor de eindzege. Excuus voor de Packers is dat ze de ganse competitie met de QB posities gesukkeld hebben. Na een blessure van Rodgers was het met Tolzien en Flynn (en nog iemand?) heel wat minder. Ik had eerlijk gezegd van de Minnesota Vikings wat meer verwacht: met Peterson en Patterson hebben ze ook een paar straffe mannen lopen. In het begin hebben ze een paar keer ongelukkig verloren en uit die neerwaartse spiraal zijn ze niet meer geraakt. Wel nog één hoogtepunt: Patterson heeft een 109 yard kickoff return voor een touchdown. :worship:

NFC Oost werd eveneens op de slotspeeldag beslist: de Dallas Cowboys mochten hun concurrent thuis ontvangen maar de Philadelphia Eagles wonnen met 2 punten verschil. De NY Giants stelden lichtjes teleur en startten onder meer met zes nederlagen op een rij.

NFC Zuid werd gewonnen door de Carolina Panthers, vlak voor de Saints. De andere ploegen kwamen niet in het stuk voor.

NFC West was voor de Seattle Seahawks, voor de San Francisco 49'ers, de finalist van vorig jaar. De Arizona Cardinals klampten nog aan maar kwamen uiteindelijk te kort.

Het werd snel duidelijk dat de wildcards naar de NFC Zuid en NFC West gingen: de tweedes in die divisie hebben zelfs meer zeges dan de divisiekampioenen van de NFC Noord en NFC Oost. Ter illustratie: de 49'ers eindigden in hun divisie 2de met 12 zeges terwijl de Packers hun divisie winnen met 8 zeges. Maar in de playoffs moeten de 49'ers wel naar de Packers.

De playoffs voor de NFC zien er zo uit:
Saints naar de Eagles
49'ers naar de Packers
Panthers en Seahawks zijn vrij en hebben thuisvoordeel in de halve finales.

Moeilijk te zeggen wat de Super Bowl zal zijn maar op basis van het reguliere seizoen waren de Broncos en de Seahawks de aangenaamste ploegen om naar te kijken.

O ja, als er mensen zijn die ergens weet hebben van een live uitzending van de Super Bowl in goede omstandigheden (groot scherm, commentaargeluid, eventueel reclames, zitplaatsen, etc.), weet het mij te zeggen. Een collega zei mij dat in Brussel de Super Bowl wel ergens getoond wordt (Hilton Hotel, Amerikaanse ambassade?). Indien niet bekijk ik het een dag later in uitgesteld relais.

Profiel  

El Gore
 Berichttitel: Re: Super Bowl XLVII (02.02.2014)
BerichtGeplaatst: 10 jan 2014, 00:00 
Veteraan

Ik ben net rond met het bekijken van de vier play-off wedstrijden.

AFC

Chiefs - Colts
Aan de rust stond het 31-10. Vlak na rust maakten de Chiefs 38-10, een voorsprong van 4 touchdowns. De Colts begonnen dan toch puntjes te scoren en de Chiefs geraakten niet meer verder dan enkele field goals. Er zat nog een lucky TD bij voor de Colts na een carambole op de 2-yard lijn. Op 4 minuten van het einde kwamen de Colts dan toch voor de eerste keer op voorsprong en die voorsprong gaven ze niet meer weg: 44-45 na een immense comeback (2de beste comeback ooit in de play offs).

Chargers - Bengals
De Chargers zijn de verrassing in de play off en deden rustig verder tegen de Bengals. Die geraakten niet in hun ritme dus de Chargers zitten weer een ronde verder: 27-10.

In de AFC moeten de Colt nu naar de Patriots en de Chargers naar de Broncos. Colt-Patriots aka Luck vs Brady klinkt als een topper. Chargers-Broncos is een duel tussen twee AFC South teams: ze speelden al 108 tegen elkaar maar nog nooit in de play off. O ja, nog een weetje, de Broncos verdienen een plaats in de Super Bowl op basis van het reguliere seizoen. Ze wonnen 13 matchen en verloren er slechts 3: tegen de Colts, de Patriots en jawel, thuis tegen de Chargers. Net de drie ploegen die de Broncos van een finaleplaats kunnen weghouden.

NFC

Saints - Eagles
Spannende wedstrijd beslist met een fieldgoal in de laatste 3 seconden: 26-24

49'ers - Packers
Winterse omstandigheden met -15 °C waardoor de bal als een baksteen aanvoelt. Ook hier perfect time management in de laatste vier minuten gecombineerd met loopwerk van Kaepernick wanneer het moest zorgde ervoor dat een field goal in de laatste seconden besliste over winst. 23-20

Halve finales in de NFC zijn dus de Saints naar de Seahawks of Brees vs Wilson en de 49'ers naar de Panthers of Kaepernick vs Newton. Opvallend: dit zijn allemaal NFC West en South ploegen. De NFC North en East ploegen liggen er al allemaal uit. Op zich geen verrassing gezien het klassement met de meeste zeges in de NFC: Seahawks (West, 13), 49'ers (West, 12), Panthers (South, 12), Saints (South, 11), Cardinals (10, West). Eagles had als beste East ploeg eveneens 10 zeges en Packers als beste North ploeg zelfs maar 8 zeges.

Laat het volgende weekend maar komen!

Profiel  

El Gore
BerichtGeplaatst: 13 jan 2014, 23:45 
Veteraan

Ik ben al rond met het bekijken van de wedstrijden van afgelopen weekend.

Te beginnen met AFC:

Colts - Patriots
Na anderhalve minuut stonden de Colts al achter en vrij snel werd het 0-14. Die achterstand kon het nooit meer ophalen want de Patriots, degelijk als altijd, wonnen uiteindelijk vrij gemakkelijk met 22-43.

Chargers - Broncos
De Chargers waren de grote underdog maar hun defence speelde toch vrij goed en wist de schade te beperken. Jammer genoeg voor de Chargers kwam hun offence er niet uit. Het duurde tot het vierde kwart eer de eerste punten voor de Chargers op het bord kwamen. Toch een verdienstelijke prestatie van de Chargers ondanks 17-24-verlies.

Zondag moeten de Patriots naar de Broncos om te beslissen wie naar de Super Bowl mag.

Dan de NFC

Saints - Seahawks
De Seahakws toonden nog maar eens waarom het de beste defence van de NFL heeft. De Saints scoorden de eerste punten in het vierde kwart. Jimmy Graham, goed voor 16 TD's voor de Saints, ving pas zijn eerste bal in de laatste minuten van het vierde kwart. Een paar flitsen van Marshawn Lynch was voldoende voor de zege van de Seahawks: 15-23.

Verder heb ik genoten van het publiek in Seattle. In de reguliere competitie heeft het publiek twee straffe stoten uitgehaald. Eerst een nieuw record in decibels van een NFL-publiek (iets rond de 140 db, dacht ik). Daarnaast heeft het tijdens diezelfde wedstrijd een schok van 2 op de schaal van richter veroorzaakt.

49'ers - Panthers
Wedstrijd tussen twee opkomende talenten: Kaepernick en Newton. Voor Newton was het de eerste Play-off wedstrijd maar ik denk dat we die nog wel meer gaan tegenkomen. De iets ervarerner Kaepernick haalde het: 23-10.

Voor de NFC titel trekken de 49'ers naar de Seahakws. Kers op de taart is dat dit grote rivalen zijn: beide ploegen spelen in de NFC West.

Wat zondag ook de uitslag van beide finales moge zijn, het zal hoe dan ook een Super Bowl met meerdere facetten zijn.

Allereerst wordt de Super Bowl zeker een clash van leeftijden.

De winnaar van AFC komt sowieso met een oudere en ervaren QB af: Manning is 37 en won 1 Super Bowl; Brady is 36 en heeft drie Super Bowls achter zijn naam. In NFC is Kaepernick 26 en nog maar actief sinds 2011; Wilson is 25 en nog maar aan zijn tweede seizoen bezig. De enige ervaring is dat Kaepernick vorig jaar al de Super Bowl speelde.

Bovendien zal er op de Super Bowl ook een clash van stijlen te merken zijn: Brady en Manning zijn trage, logge maar stevige QB's die graag beschermd blijven en vanuit de pocket ballen versturen. Kaepernick en Wilson zijn dan weer heel mobiele, snelle QB's die regelmatig zelf met het nodige risico meters maken.

Nog een extra pigment. AFC levert hoe dan ook een blanke QB af. NFC komt met een kruising af want Wilson en Kaepernick hebben allebei Afro-Amerikaanse roots.

Profiel  

El Gore
BerichtGeplaatst: 21 jan 2014, 23:06 
Veteraan

In de AFC finale hadden de Broncos alles van begin tot einde onder controle. Manning gooide meer dan 500 yards, werd geen enkele keer gesackt en kreeg geen enkele turnover aan zijn been. Ik heb ook de indruk dat de defence van de Broncos beter en beter wordt. Pas op het einde werden pas punten weggeven: 26-16.

De NFC finale was veel spannender. Het werd een wedstrijd die beide kanten kon opgaan. Kaepernick toonde zijn klasse met een run van 58 yard. De 49'ers stonden lange tijd voor maar gaven het in het begin van het vierde kwart weg. Cruciaal was een 4th and 7. De Seahawks kozen niet voor een poging van een field goal van 53 yards maar gingen voor de 4th down. Die 4th down werd dan nog eens een gooi van meer dan 40 yards voor een TD.

De 49'ers speelden met één TD achterstand perfect met de klok. Ze kwamen in de red zone in de laatste 45 seconden met nog genoeg timeouts voor meerdere pogingen. Kaepernick gooide dan op 25 seconden van het einde een bal richting Crabtree in de end zone die gedekt werd door één van de beste defence spelers van de NFL, Sherman. Het resultaat was een interception en Seahawks naar de Super Bowl.

Broncos - Seahawks is een vrij onuitgegeven finale met twee ploegen die niet dikwijls een kans hebben om een Super Bowl te winnen. Zoals hoger gezegd wordt het een clash van QB-stijlen, leeftijd, ervaring, palmares, roots en de beste offence tegen de beste defence.

De komende weken zullen nogal wat verhalen naar boven komen. Eentje om te starten. Peyton Mannings broer, Eli, won een Super Bowl in het stadion van de Colts waar toen Peyton QB was. Binnen 2 weken kan Peyton de Super Bowl winnen in Metlife Stadium in New York waar zijn broer Eli zijn thuismatchen met de Giants speelt.

Waarschijnlijk zie ik de Super Bowl weer met 24 uren uitstel. Het komt er op aan om de maandag een goeie download te vinden zonder ook maar enige informatie te lezen of horen. :green:

Profiel  

El Gore
BerichtGeplaatst: 03 feb 2014, 21:22 
Veteraan

Nog een geluk dat ik niet live keek en mij kon beperken met een samenvatting. De Seahawks hebben de Broncos gemolesteerd met 43-8.

Profiel  

pelle
BerichtGeplaatst: 03 feb 2014, 21:44 
Junior

Offenses win games, defenses win championships.

Deze editie van de Superbowl was erg saai. Al na vijf minuten wist je dat het binnen was voor de Seahawks.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 102 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur